Monday, May 25, 2020

Kes IMDB Akan Ditutup. Pendakwa Terkial-kial Mencari Bukti..


Konspirasi Politik Menjatuhkan Dato Seri Najib Dengan Isu IMDB Bakal Mengejutkan Rakyat Malaysia Pula.
TERBARU Maklumat dari Department of Justice Amerika Syarikat menemui bukti terdapat  pembabitan bekas peguam negara itu, Lorreta Lynch yang didapati bersekongkol dengan beberapa individu penting dari malaysia untuk hanya menjatuhkan DSNR berkaitan isu IMDB.
Ia diperkuatkan lagi dengan pembabitan NGO berprofil tinggi di Amerika Syarikat milik George Soros open society dan Clinton Global Foundation.
Komplot ini dirancang sebelum PRU14 bagi memastikan DSNR dan kerajaan BN KALAH dalam PRU14 dan  seterusnya membuka jalan mengheret bekas PM itu ke mahkamah sebagaimana yang dirancang.
Namun demikian DOJ Amerika Syarikat GAGAL menemui bukti untuk mensabitkan Dato Seri Najib berkaitan IMDB sehinggalah mereka melakukan siasatan dalaman dan mereka menemui terdapat pengibatan secara langsung oleh peguam negara Amerika Syarikat Lorreta Lynch dengan VVIP dari Malaysia dipercayai dari parti pembangkang semasa PRU14 mensasarkan tuduhan PALSU semata mata untuk menjatuhkan Dato Seri Najib.
BUKTI KES TIDAK SEMPURNA
Perbicaraan Dato Seri Najib telah pun sampai ke penghujung dan apa yang memeranjatkan, pihak pendakwaraya gagal memberikan bukti yang kuat bagi mendakwa atau mensabitkan DSNR. Malah, didapati pihak pendakwa mengeluarkan bukti bersifat “SISI”, iaitu melalui keterangan TANPA dokumen seperti yang diperlukan pihak mahkamah.
Melalui maklumat itu juga, jelas kes ini didapati CACAT sekaligus menimbulkan elemen elemen yang hanya BERPAKSIKAN REKAAN dan tiada sabitan kukuh disebabkan banyak keraguan.
KES BAKAL DI GUGURKAN
Maka, berdasarkan kepada perkembangan dari Department of Justice Amerika Syarikat, kes ini akan ditutup sedikit masa lagi kerana tiada keperluan untuk meneruskannya berikutan terlalu banyak kelemahan berlaku. Yang paling ketara bilamana pihak pendakwa TERKIAL KIAL mencari bukti yang tidak WUJUD untuk dipersembahkan kepada pihak mahkamah.
Doakan Semua Rakyat Malaysia.
(Sumber https://malaysiapolitik.com)



Hibur Hibur Sikit

Nona Singapura - R.Azmi

Mahdalena gadis batas timor leste

Jamal Mirdad - Cinta Anak Kampung (Original Video Clip & Clear So

64 comments:

Anonymous said...

Sudah terbukti dan sangat jelas Pakatan Hancing telah menfitnah Najib.

Anonymous said...

Sudah jelas Pakatan Hancing pimpinan parti kafir Harbi DA-Pigs adalah pengkhianat negara kerana mereka sanggup bersekongkol dengan musuh di luar negara untuk menggulingkan kerajaan pimpinan orang Melayu Islam.

Cukuplah 22 bulan umat Islam dan agama Islam ditindas oleh puak kafir Harbi dan khadam liberal mereka.

Wahai umat Islam kita wajib menolak pengkhianat agama dan bangsa dalam setiap PRK dan PRU supaya agama Islam dan kita semua selamat dari ancaman musuh Islam di negara kita yang tercinta ini.

Anonymous said...

Najib akan dibebaskan akibat ketiadaan bukti.

https://www.malaysia-today.net/2020/05/22/najib-bakal-bebas-akibat-ketiadaan-bukti-pihakpendakwaan/

Anonymous said...

Kes Riza dah hampir 2 tahun satu minit pun tak dibawa ke mahkamah, kes Riza cuma utk 'buy time' saja dilengahkan untuk menfitnah, mensensasikan kes 1 MDB dengan rekayasa jijik supaya rakyat termakan umpan fitnah 1MDB dari sang penguasa fitnah yg zalim

Anonymous said...

Lupakan’ sahaja PRK Chini, Umno beritahu PH.

Kami mahu majority 20K spt di Tg Piai. Sekiranya tidak capai majority 15K, PN dikira 'kalah' dalam pencapaian yang disasarkan.

PRK DUN Chini, Pahang bakal diadakan berikutan kematian penyandang kerusi itu 2 minggu lepas.

Seorang ahli Majlis Tertinggi Umno menggesa Pakatan Harapan (PH) supaya tidak bertanding dalam pilihan raya kecil (PRK) Chini di Pahang bulan depan berikutan pencapaiannya yang lemah di Dewan Undangan Negeri (DUN) itu pada pilihan raya umum 2018.
Mohd Sharkar Shamsuddin berkata, kerusi itu dimenangi oleh calon Barisan Nasional (BN) dengan majoriti 4,622 undi dalam pertandingan 3 penjuru melibatkan PAS dan PH, yang berjaya memperolehi hanya lebih 1,000 undi atau 6% daripada jumlah undi.
Beliau berkata, dalam keadaan BN kini bekerjasama dengan PAS, keputusan PRK itu kelak “sudah hampir pasti”.

Anonymous said...

Terkini Bossku tunggu masa untuk dibebaskan dari pertuduhan 1 MDB

Tunggu masa untuk dibebaskan dari pertuduhan fitnah jijik.. di USA ada VVIP Malaysia sudah membayar sejumlah wang pada Peguam Lorreta Lynch dlm kes DOJ dan Yayasn Soros untuk memulakan fitnah dari USA, kemudian di sambut oleh News Straits Times Singapore utk spinn lagi dan baru di sambut pula oleh media walaun unta dng terkinja kinja riuh rendah sahut menyahut oleh DAP PKR dan sang fitnah jijik lidah bercabang.

Begitu lah kitaran pusat fitnah kerajaan Malaysia yg berpusat di Singapork

Anonymous said...

Bekas peguam negara amerika disiasat tapi FBI yg siasat pembelian aset oleh jho lo dan tiza anak tiri najib guna wang 1 mdb tak di siasat...FBI jigak siasat money trail najib...

Amerika sudah pulangkan kpd mesia sebagian wang yg dirampas..

Nampak sangat artikel tu palsu...

Anonymous said...

RPK blogger yg kuat siar cerita dongeng.

Anonymous said...

kalau artikel itu pelesu elok atok saman, boboi saman truss

Anonymous said...

Fake news. Jangan siarkan jika belum ditentukan kesahihannya. Ingat azab Allah itu pedih jika kita sebarkan berita tidak benar.

Anonymous said...

Perbicaraan masih berjalan...


Najib dah buktikan 2.6 billion dlm akaunb peribadinye datang dari raja arab?

Kes gubah wang haram beban bukti terletak kpd tertuduh wang nye halal...

Kenape riza sanggup bayar balik 465 juta kes gubah wang haram 1 mdb?...kalo najib boleh dibebaskan maknanye riza tak bersalah....riza bodoohb sangat ker?.

Kah kaaah kaaaaaaaaaah..

Anonymous said...

Ape kena mengena dgn boboi plak?...

Madey yg cop najib pencuri....kenape najib takut saman madey?..

Anonymous said...

dari saman atok baik dia buat sumpah laknat.. mengangkang atok masuk longkang..

dari saman atok lebih baik lawan kes 1mdb.. klu bebas sah ayok fitnah

Anonymous said...

Hahaha macai mengigau dan khayal...dulu dapat majoriti lebih 4000 saja....pembangkang dapat undi 2000 lebih...dari cerok mana nak dapat majoriti 20 ribu?...

Campor tiga2 baru 7000...

Anonymous said...

Inilah kebijaksanaan dlm mengurus wang mengikut undang2. Umno sangat bijak uruskannya. Duit gaji kalau kumpul dari awal jd ahli politik mana boleyy beli emas beg hermes duit beratus juta beb.
Ini sebab kita harus angkat dsnajib sbg pm semula dan datin sbg first lady semula.. Lagipun pas, mca.mic dll suda sokong umno semula. Takbirrr

Anonymous said...

Ko khayal ker?...tunggu masa kunun...

DoJ nak bagi balik lagi wang 1 mdb yg diramoas kpd mesia..

Anonymous said...

Kita dlm parti keramat melayu umno ada tukang study bikin duit meletup la. Strategik dlm prncgan kewangan agar tidak ada bukti.walapun jo low kapir...dia kapir bulan harbi. Dia kapir ug lebih dekat dgn islam. Dia lebih kurg ahli kitab sembelihan dia boleh makan. Kami pas ada dalil dan nasnya

Anonymous said...

Duit milik Amerika yg dipulangjan?


BERITA | MALAYSIA
Amerika Syarikat pulangkan US$300 juta dana 1MDB kepada Malaysia - PM
Bernama | Published April 15, 2020 09:31 +08
Perdana Menteri berkata proses untuk menjual baki aset yang disita daripada Jho Low masih diteruskan atas keputusan penghakiman DOJ. - Gambar fail
Perdana Menteri berkata proses untuk menjual baki aset yang disita daripada Jho Low masih diteruskan atas keputusan penghakiman DOJ. - Gambar fail

Kongsi Artikel Ini:


KUALA LUMPUR: : Kerajaan hari ini mengumumkan bahawa sebanyak US$300 juta atau RM1.3 bilion (US$1 = RM4.32) daripada dana 1Malaysia Development Berhad (1MDB) telah dipulangkan kepada Malaysia oleh kerajaan Amerika Syarikat.

Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata jumlah itu merupakan dana diperoleh semula hasil daripada penyitaan aset berkaitan 1MDB di bawah Inisiatif Pemulihan Aset Kleptokrasi oleh Jabatan Keadilan (DOJ) Amerika Syarikat.

Anonymous said...

Najib kata tak kenal jho lo....

Najib mengaku di tipu jho lo..


Mcm mana boleh najib ditipu boleh orang yg tak pernah dikenali?..

Najib bosskur bodoh sangat....nak klentong pon cara bodoh...



Anonymous said...

Ada 6 jahanam...pakar penyamun...

Ulamak bak pelok kapior harbi wee ka siong plak....kena siong ularmak cabut plak..

Kaah kaah kaah

Anonymous said...

Wah RBA ternakan parti kafir Harbi DA-Pigs menyalak meroyan histeria kerana takut berhadapan dengan kebenaran dan fakta yang akan melingkupkan Pakatan Hancing pimpinan DA-Pigs dalam setiap PRK dan PRU.

Tepuk .........

Anonymous said...

Kekalahan Pakatan Hancing secara berturut-turut menjanjikan kekalahan Pakatan Hancing dalam PRK terbaru.

Pakatan Hancing pimpinan DA-Pigs may RIH (Rot In Hell) !

Anonymous said...

Apa nak kisah. Janji mrk dah bantu kewangan parti islam kami pas. Mrk terlepas dari azab dunia dan akhirat. Kami ada dalil nya la

Unknown said...

Ye jelas pimpinan kapir harbi D4Pig telah brsekongkol dgn puak liberal dan zionist luar negara utk jatuhkn kerajaan berteraskan Melayu Islam Bumiputera, kini semua umat Islam duseru bersatu di bawah payung Muafakat Nasional utk memenangi PRU DAN PRK walau di mana dan bila diadakan demi kelangsongan kuasa di tangan Bumiputera Melayu Islam yg bersifat adil kpd penduduk majmuk negara. HIDUP ISLAM, BANGSA MELAYU (bumiputera) DAN KEKAL TANAH AIR KU MILIK MELAYU (PERSEKUTUAN TABAH MELAYU).

Anonymous said...

Betul tu. Kita org islam yg berpegang pada parti islam hanya perlu bersumpah laknat cukup. Kami alim ulama. Kami lebih tahu. Sumpah laknat dpt menghapuskan dosa.

Anonymous said...

RBA 3:24 ternakan parti kafir Harbi DA-Pigs nak menyamar sebagai orang Melayu untuk menfitnah parti Islam pun agak-agaklah sebab kita umat Islam tahu RBA suka kencing rakyat. Bau dedak cap roket sangat kuat.

Anonymous said...

Wah RBA berlagak 'suci' konon tetapi RBA sendiri menyebarkan fitnah siang dan malam.

RBA tidak saman syarikat media massa yang menyiarkan berita tersebut bererti berita itu benarlah dan RBA pendusta !!!

Anonymous said...

May 25, 2020 at 3:24 PM
Iblis memang suka mengaku 'Kita org islam yg berpegang pada parti islam hanya perlu bersumpah laknat cukup. Kami alim ulama. Kami lebih tahu. Sumpah laknat dpt menghapuskan dosa.'
Sudah le penjilat juboq gian end..
Teruskan Meroyan.
Memang puak-puak munafik atau anti Islam ada sepanjang zaman..
Ya, kita tahu, masih ada puak anjing kurap jilat juboq gian end meneruskan hasut ganggu..
Tak usah menyamar le, orang kenal mana penjilat juboq kapiaq gian end.
Kesian, Masih jadi barua DAP lgi.

Kesian. Masih lagi mahu ikut hukum rimba. jadi hantu berpuaka. Masih tak tamadun. Jadi peluloq juboq tak basuh, si kulup gian end. barua pecacai yang patut di hukum sula atau rejam kerana pembelot. Mana lagi geng puaka rimba, tulang besi, budak kampung dan babi-babi buta tu..

Bertaubatlah.. tak besar mana dedak babi itu. Miskin keparat sangat ke?? kalau mampuih panggil lah gian end solat.. hii jijik dan kesiannya. hi hi hi
Takde idea.. masih ulang bende sama. Miskin segala.. padanlah jadi barua..

DAP macam cicak penyet, kering, kepala terapit pintu, terkepit. Ekornya luruh jatuh terkodek-kodek. Terkodek itulah suara bunyi bising penjilat,peluluq juboq tak basuh si kulup gian end. hi hi hi . tak malu muka tembok pungkok babi..

Jilat Juboq gian end.. Jilat Juboq gian end.. Jilat Juboq gian end..
Mereka bangga disebut macam tu.
Hiiiiiiiii

Anonymous said...

Setuju. Bodo punya penjilat gian end. Kita dlm muafakat nasional menolak kapir harbi gian end. Dia langsung tak tolong org melayu jadi kaya raya. Tak spt jho lo. Dia kapir bukan harbi. Dia lebih mirip islam cuma tersesat sikit aje. Kami ada nas dan hujah. Dia boleh jd pemimpin sbb byk idea dptkan wang.

Anonymous said...

Sebagai ahli parti dap kita pastikan olang melayu telungkup di negala tanah airnya sendili. Kita akan ambil alih negala ini dali olang melayu. Kita ada pkal dan pan jadi duli dalam daging olang melayu. Kita akan gunakan ahli pkal dan pan untuk hancurkan islam dan ulamak.

Anonymous said...

Sumpah laknat najib dibenarkan dlm islam. Dpt menghapuskan dosa dan menolak pengadilan jenayah undamg2 kapir. Wakil kami ahli pas ustaz husam sendiri yg deraf sumpah laknat. Jgn memain.
Insyaallah dlm masa yg terdekat nanti dia akan deraf pulak utk dsros, jahid, kunan, riza mat maslan , jho lo dll.
Gian end kalau nk sumpah tak payah. Dia kapir harbi.

Anonymous said...

Kisah Najib Razak terlibat kes Altantuya adalah bohong belaka – Raja Petra Kamaruddin

Editor Malaysia Today, Raja Petra Kamaruddin hari ini menegaskan bekas Perdana Menteri, Dato’ Seri Najib Razak dan isterinya tidak mempunyai kaitan dengan pembunuhan wanita Mongolia, Altantuya Shaariibbu.

Beliau berkata demikian dalam satu hantaran yang menjelaskan senario politik negara semasa era Perdana Menteri ke-5, Tun Abdullah Badawi.

“Jika mengikut ajaran arwah Tok Guru saya, Allah tidak akan mengampun dosa seseorang melainkan dia mendapat maaf dari orang yang dia zalimi,

“Saya tahu fitnah yang dilakukan telah menyebabkan kerosakan kepada Najib dan sehingga hari ini kisah serta perakuan sumpah terbabit masih beredar di kalangan masyarakat.

Anonymous said...

Semenjak najib sbg penasihat bn dan membantu pas dgn kerjasama sejak sblm pru, kami ulama pas ada membincangkan perkara ini. Penipuan ini diaktegorikan sbg penipuan sunat yakni dibolehkan demi mnjaga kemaslahatan umat melayu islam. Kami menyeru agar pendokong Muafakat nasional pertahankan najib. Pahala besar taw

Unknown said...

Kita pakat tengok apa perkembangan seterusnya... Makan kuah yoep

Anonymous said...

Gahaha..macai kuat berkhayal..

Anonymous said...

Felda cini kawasan totok umno....penyamun tetap jadi pojaan hati.

Anonymous said...

Kenape najib tak sumpah laknat tak curi duit 1 mdb?..


Kah kaah kaaah..

Anonymous said...

Macai kaki fitnah...suka sokong berita palsu babi buta..baghal.

Anonymous said...

Najib boleh bagi nasihat cara nak mencuri

Anonymous said...

Aku berpegang kpd ajaran islam..bukan ajaran sesat pas...pas boleh sokong penyamun...tipu nak hapuskan maksiat..

Anonymous said...

Ko ejen DAP kawasan mana?...masjid kat kg aku masih ada....kat penang boleh azan 2 kali waktu suboh...

Kelantan berape bijik pas bina masjid?..

Anonymous said...

Raja putera saksi najib tak terbabit...

Dulu dia kata rosmah ada ditempat altonya diletupkan...

Sudah konar baring blogger anak raja kaki temverang..

Anonymous said...

Wah RBA ternakan parti kafir Harbi telah menghina dan menfitnah kaum Melayu Islam kerana RBA adalah penjilat DA-Pigs yang memusuhi Islam.
Ptui !

Anonymous said...

Wah nampaknya RBA ternakan DA-Pigs sangat biadap menghina orang yang enggan dibodohkan oleh RBA. RBA bangsat ternakan gian end !

Anonymous said...

Nak bajib bebas?.....macai tolong Najib berani angkat sumpah laknat tak curi wang 1 mdb ...

Kenape bajib takut angkat sumpah laknat?..

Kaah kaaaah kaaaaaaah

Anonymous said...

yg penting dia dah mintak maaf, dsn dia mengaku kes altantuya adalah fitnah dan bohong...

so whatt..!? dia berani mengaku kesalahan dan balik ke pangkal jalan... so whatt..!!

Anonymous said...

pendakwa la yg kena bukti duit tu duit haram... banyak cantekk yg di tuduh kena kasi bukti.. dah dia tak ngaku mencuri lagi mau tertuduh kena bagi bukti... pendakwaraya kerja goyang telo tak cari bukti sambil makan gaji buta... akaiiiii jangan letak kat jubo ... kikikiki

Anonymous said...

sejak PH melingkup masuk longkan walaun unta meroyan mencipan...


kah kah kah..

Anonymous said...

Kita olang cina manyak takut sama itu parti bulan. Itu olang aaa, kalau kasi pelempuan, meleka tatak angkat woo. Kasi lasuah pun meleka tatak mau woo. Kasi bontot pun manyak takut sama losa. Itu parti manyak baik sama tuhan. Itu parti sangat mabut punya pendilian. Olang lain punya parti, lasuah cinang, kasi bontot manyak cinang, kasi luit pun cinang. Itu parti aa, kita mesti kasi losak. Kalau olang cina kasi losak, semua olang melayu lawan sama kita. Kita cali olang melayu yg suka luit, suka pelempuan, suka bontot kasi losak parti bulan. Kita kasi gaduh sama olang melayu.

Anonymous said...

PKR Sabah hari ini memberi amaran kepada bekas ketua wanitanya, Rahimah Majid yang membuat “tuduhan tidak berasas” terhadap presiden parti itu, sehari selepas beliau mendakwa Anwar Ibrahim menjadi punca kejatuhan kerajaan Pakatan Harapan (PH) kerana “terdesak” mahu menjadi perdana menteri.

Ketua Biro Disiplin, Sazalye Donol turut mendesak Rahimah meninggalkan PKR “secara terhormat”, berkata penggantungan bekas ketua wanita itu mengikut perlembagaan parti.

Anonymous said...

PoliTAIK

Anonymous said...

Wakil pas kami ustaz husam kata tak perlu. Sumpah kena la ayat yg tricky sikit kalau nak lepas dari bala.
Wakil kami pas lebih berilmu la bab2 sumpah laknat ni.ko dapig kapir apatau

Anonymous said...

Najib kata tak kenal jho low..
Najib kata ditipu jho low..
Najib kata jho low kenal ramai pembesar pak arab..
Pak arab mana yg percaya kapirkulup taksunat jho low..
Sidang Melaka..babi..babi..babi..babi..babi..babi.babi...
Kesian melayu kiter...

Anonymous said...

Wanemdibi tu fitnah..x caya tanya lobai..diorg puas ati dgn arul konda. Doj, swiss sm sgpore suma pakat dgn ph nak aniaya najib. Najib insan mulia..byk bg brim..tu psl dia murah rezeki..byk dpt derma sana sin..tau2 duit masuk akaun je..sy merayu tlg la bebaskan najib..lantik najib pm semula
.sy rela bayar gst..100% pun xpe..asalkan jgn dap perintah

Anonymous said...

Baru tukar kerajaan dah pendakwa terkial2..Jgn la pendakwa kena gigit anjing jugak..anjing pun x suka kat loyer walau tuan sendiri..bebaskan najib..najib x salah..sy mohon najib buat come back sbgai PM..biar najib tambah kaya lagi duit angkut pakai lori kontena

Anonymous said...

Sy dpt brim cukup la...blh idup da..asalkan bkn dap

Anonymous said...

RBA 6:18 ternakan parti kafir Harbi DA-Pigs nak menyamar sebagai orang Melayu untuk menfitnah parti Islam pun agak-agaklah sebab kita umat Islam tahu RBA suka kencing rakyat. Bau dedak cap roket sangat kuat mendedahkan RBA sebagai musang DA-Pigs berbulu ayam.

Anonymous said...

AG Tomy Tomas kesayangan Atok dan Tokong 'tak tahu' dia makan gaji buta

Camner Riza boleh bebas sebab Tomi Tomas asyik menari twist sampai mabok. Tak sangka Pak Maun Tommi Tomas ada zaman moden ni.. kkikikki

Peguam Negara baru dedahkan bahawa bukan sahaja Tommy Thomas yang bersetuju dengan penyelesaian kes Riza Aziz. malah Latheefa Koya pun pernah bersetuju.

Ini bukan kali pertama Tommy menafikan dia 'tidak tahu atau tak terlibat' dalam keputusan Pejabat Peguam Negara yang cetuskan kontroversi walaupun dia Peguam Negara masa itu:

Banyak lagi contoh-contoh dalam tempoh singkat dia menjawat:

KES 1: Peguam Negara 'tak libat dan tak tahu' kenapa Jabatan Peguam Negara gugurkan kes majikan Pulau Pinang dera dan bunuh amah Indonesia.

21 April 2019: Peguam Negara akan siasat isu gugur kes bunuh amah
http://www.astroawani.com/berita-malaysia/peguam-negara-akan-siasat-isu-gugur-kes-bunuh-amah-steven-sim-205402

KES 2. Peguam Negara 'tak libat dan tak tahu' kenapa Jabatan Peguam Negara memfailkan rayuan balas terhadap sabitan dan hukuman penceramah bebas, Wan Ji Wan Hussin

12 Julai 2019: Kes Wan Ji: Tommy 'tak sedar dan tak tahu' ada rayuan balas pendakwaan
https://www.sinarharian.com.my/article/37398/BERITA/Mahkamah/Kes-Wan-Ji-Tommy-tak-sedar-rayuan-balas-pendakwaan

KES 3: Peguam Negara 'tak libat dan tak tahu' kenapa Jabatan Peguam Negara memfailkan affidavit bahawa ahli Bomba Muhammad Adib tidak dipukul.

“Dalam afidavit yang difailkannya pada 19 Julai, Thomas berkata bahawa walaupun terdapat 1,200 pegawai undang-undang di Jabatan Peguam Negara (AGC), beliau tidak mengeluarkan arahan kepada mereka mengenai tugas harian masing-masing.”

24 Jul 2019: AG nafi afidavit kata Adib tak dipukul perusuh
https://www.malaysiakini.com/news/485181

KES 4: Peguam Negara 'tak libat dan tak tahu' kenapa dua pertuduhan tambahan dikenakan ke atas wakil rakyat DAP sehingga dua pertuduhan baru ini digugurkan sebaik sahaja ianya difailkan dalam Mahkamah dengan alasan pertuduhan baru ini adalah berlebihan.

7 Nov 2019: LTTE: AG jelaskan sebab 2 pertuduhan baru pada Adun DAP dibatal

KES 5: Peguam Negara tak libat dan 'tak tahu' kenapa Jabatan Peguam Negara memfailkan rayuan terhadap kebebasan Raja Formula Negara.

6 Dis 2019: “AG says appeal against Rafizi acquittal done "without his knowledge”
https://www.theedgemarkets.com/article/ag-says-appeal-against-rafizi-acquittal-done-without-his-knowledge

KES 6: Peguam Negara kata dia 'tak tahu' terlibat dalam pengguguran kes rasuah Guan Eng.

5 Sep 2018: Guan Eng bebas, peguam Tommy Thomas 'tidak tahu dan tidak terlibat'
https://www.beritaharian.sg/dunia/guan-eng-bebas-peguam-tommy-thomas-tidak-terlibat

Jigit said...

Patut la bodoh selamanya. Percayakan tulisan RPK umpama percaya kepada cerita babi boleh terbang la...

Anonymous said...

Mintak maap cari makan....kaki temberang dah banyak buat temberang dah mintak maap?..


Kikikikikik..

Kikikikikik...

Anonymous said...

Temberang

Anonymous said...

Puak bodoo mudah ditipu...najib pon kena tipu..

Anonymous said...

RM500 Untuk Tahfiz: Satu Lagi Bukti DAP Bukan Parti Anti-Islam, Melayu
Mei 12, 2012 8:00 am
ccsb-ads


SHAH ALAM, 11 MEI: Seorang wartawan bangsa Cina pernah bertanya kepada Lim Guan Eng, mengapa Kerajaan Pulau Pinang memberi RM500 kepada pelajar Maahad Tahfiz yang menghafal Al-Quran 30 Juz?

Ketua Menteri Pulau Pinang itu menjawab: ?Orang Islam yang pegang kepada ajaran Islam mereka tidak akan makan rasuah.?

Malah Kerajaan Pulau Pinang yang diterajui, DAP – parti yang dimomokan sebagai anti-Melayu dan anti-Islam – memperuntukan lebih dana bagi program pembangunan Islam di negeri itu berbanding dengan pentadbiran Umno-BN yang sebelumnya.

Menurut MP Shah Alam Khalid Samad, Kerajaan Pakatan Pulau Pinang meningkatkan bajet pembangunan dan pentadbiran Islam ke RM 24 juta setahun berbanding RM 12 juta semasa di bawah Umno-BN

Anonymous said...

DAP dah benci sangat dah tuhh .. bawak sedar sedar lah diri itu sikit..!!

ARI NI RONNIE LIEW KASI KAW KAW SAMA. ATOK
POSTING DLM FB SIAP LISTING LAGI SALAH ATOK
UDAH LA TU DAP PUN MELUAT NAIK MENYAMPAH TOKK..!!
DAP DAH TAK NAK JANGAN JADI BACOL LAGI ATOKK..!!

kikikiki

Jangan jadi bacol..!!

Dr Mahathir Mohamad digesa berhenti bermain tarik tali dengan parti tamak haloba DAP berikutan sudah terbukti bahawa mereka membenci bekas Perdana Menteri itu dan hanya mahu mempergunakan beliau sahaja.

Presiden gerakan Islam, Ikatan Muslimin Malaysia (ISMA), Haji Aminuddin Yahaya mendakwa, kenyataan Ronnie Liu semalam mendedahkan perasaan yang terpendam pemimpin DAP yang sejak sekian terhadap Dr Mahathir, dan mungkin khabar angin bahawa DAP dan Ahli Parlimen Langkawi itu sering ‘bergaduh’ adalah benar.

“Selepas saya membaca kenyataan pemimpin DAP (Ronnie Liu) ini, saya rasa maruah Dr Mahathir sendiri dipijak-pijak kerana baru sahaja beliau menulis panjang lebar untuk ‘mensucikan’ DAP dan yang lebih perit lagi ialah, beliau sanggup menghina bangsa Melayu hanya kerana mahu ‘mensucikan’ DAP.

“Maka, terbukti dan terbongkarlah bahawa DAP sendiri tidak menghargai Dr Mahathir pun.

Walaun unta kesian la kat atok kau tuhh jangan bagi atok tension lagi, atok dah tahap nyanyok..!

Atok sedar diri lah sikit.. jangan jadi bacol

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails