Saturday, May 30, 2020

Ini Pelakon Pikat Isteri Orang Dan Ajak Bersetubuh.


HALAMAN HIBURAN
Pelakon drama Shah Hazvee mengaku tidak bersalah pikat isteri orang, ajak ke ranjang


PELAKON drama Shah Hazvee dihadapkan ke Mahkamah Majistret Ampang pagi semalam atas dakwaan memikat isteri orang dan mengajak melakukan persetubuhan.
Astro Gempak melaporkan, Shah Hazvee atau nama sebenarnya Muhammad Shah Radhi Hazvee, 24, bagaimanapun mengaku tidak bersalah selepas tuduhan dibacakan terhadapnya di hadapan Majistret Farah Nasihah Annuar.
Mengikut kertas pertuduhan, pelakon drama ‘Monalisa’ dan ‘Hero’ itu didakwa memikat isteri orang berusia 36 tahun supaya wanita itu melakukan persetubuhan dengannya.
Muhammad Shah Radhi didakwa mengikut Seksyen 498 Kanun Keseksaan yang membawa hukuman maksimum penjara dua tahun atau denda atau kedua-duanya sekali jika sabit kesalahan.
Sementara itu, Timbalan Pendakwa Raya, S. Sangitaa menawarkan jaminan RM6,000 kepada tertuduh. Bagaimanapun peguamnya Harcharanjit Singh memohon supaya anak guamnya dijikat jamin dengan wang jaminan berjumlah RM2,000.
Beliau berkata, tujuan jaminan adalah untuk memastikan kehadiran tertuduh di mahkamah. Katanya lagi, anak guamnya itu adalah seorang artis dan tiada sebab untuk dia melarikan diri.
Farah Nasihah membenarkan Muhammad Shah Radhi diikat jamin dengan wang jaminan RM2,300 dengan seorang penjamin. Difahamkan kakak tertuduh membayar wang jaminan.
Sementara itu, perbuatan Muhammad Shah Radhi telah mengundang perhatian ramai sehingga timbul pertanyaan, siapakah gerangan jejaka bertubuh kekar ini. Memetik laporan Astro Gempak, wartawannya imbas kembali kontroversi yang pernah membabitkan pelakon drama Monalisa itu sebelum ini. – SUMBER ASTRO GEMPAK – SM

Lihat lagi..
E-Buku IH-87: Cara Fikir Salah Artis

E-Buku IH-87: Cara Fikir Salah Artis
E Buku IH-120: Cara Fikir Salah Artis (2)

E Buku IH-120: Cara Fikir Salah Artis (2)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails