Saturday, May 04, 2019

Tidak Mustahil! Pastikan PH Jadi K'jaan Sepenggal.. -Ibnu Hasyim

 JASIN, 3 Mei–Pengarah Penyelidikan PAS Pusat, Dr Mohd Zuhdi Marzuki ketika hadir pada Ceramah Perdana Penyatuan Ummah di Kompleks PAS Kawasan Jasin di sini malam ini. Turut hadir Ketua Penerangan UMNO Malaysia Datuk Dr Shamsul Anuar Nasarah dan Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Melaka Datuk Seri Ab Rauf Yusoh. Foto-MediaUMNO  

KL: Adalah tidak mustahil PH atau Pakatan Harapan akan jadi kerajaan sepenggal sekiranya ia terlalu mengabaikan kehendak manifesto pilihan raya gabungan politik mereka itu. Kata editor Weblog Ibnu Hasyim sebentar tadi.

"Setahun lalu pernah berapa penganalisis pula meramalkan bahawa PH akan menjadi kerajaan satu penggal jika ia terlalu mengikut kehendak manifestonya. Tetapi yang jelas sekarang, realitinya rakyat mula mempertikaikan pentadbiran PH sekarang. Contohnya seperti perjumpaan hari ini.." Jelas beliau lagi.

"Jom kita telusuri perhimpunan ini, sekarang!". Ajak Ibnu Hasyim. "Tidak mustahil! Pastikan PH jadi kerajaan sepenggal.."

2 Gambar atas perjumpaan aman sebentar tadi.

8 comments:

Anonymous said...

Elok juga ph menang seketika. Baru tahu hati budi presiden pan yang syiah, dap yang nyata sangat rasis dan presiden bersatu yg sentiasa pertikai majlis raja2 dan barisan ulamak.

Anonymous said...

Bersiaplah wahai keraaan sepenggal..

Anonymous said...

Ya bersiap dari sekarang supaya jangan kalah.

Anonymous said...

Dap kata tak anti islam, tapi suruh hapus perkataan islam dalam.ic. Tak paham pulak. Yg pasti lidah boleh berbohong tapi tindakan adalah cermin hati.

Anonymous said...

60 thaun jadi tunggak kerajaan islam di tm
tapi satu hukum jinayah islam pung tak mau buat
ini pung satu hal jugak
harap melalak islam islam saja
amno pkr bersatu tak boleh harap

Anonymous said...

Wahai umat Islam, marilah kita semua bersatu padu menyokong dan mengundi parti Islam PAS dan sekutunya untuk mengalahkan PH dalam setiap PRK dan PRU kerana rakyat telah dikencing oleh PH.

Anonymous said...

Tanye marxuki prk dan pru mana yg marzuki cakap pas kalah?...tapi
Pas yg kojol...marzuki nujum bongok...

Anonymous said...

Blmnenang dah sapu 90 jota.....noleh bohong patuh syariah....

Kalo menang berape billion lobai akan sapu?...bohong dapat pahala....hihihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails