Tuesday, April 30, 2019

Memancing- Hobi Tuan Guru Presiden PAS


Apabila berada di tengah lautan, diri berasa kerdil, hati berasa tenang.

Di sinilah saya mengumpul kekuatan jiwa kerana laut mengajar erti tawakkal kepadaNya dan mendidik sifat sabar tanpa putus asa.'


Susuk tubuh ini menerima pelbagai fitnah oleh Pakatan Harapan. Beliau teguh berdiri menempis segala fitnah. Ternyata fitnah itu barah di dalam masyarakat Malaysia. Kerana masyarakat terdidik dari Pemimpin Pakatan Harapan sendiri. 

Alhamduillah, Pada PRU-14 Naim tetap memangkah PAS pada Parlimen Kubang Pasu dan Dun Jitra. Kerana keyakinan Islam di hadapan di utamakan. 

Penipuan terus bermahajela. Sedar jangan kena hancing lagi~
(https://pemudattbc.blogspot.com)
(

3 comments:

Anonymous said...

Pakatan Hancing pimpinan abang besar kafir harbi roket suka kencing rakyat dengan pelbagai fitnah, putar belit, u-turn dan janji palsu dalam menipufesto pakatan.

Mereka menjaja fitnah untuk menghasut rakyat supaya membenci perjuangan Islam, ulama Islam, pemimpin Islam, parti Islam dan umat Islam yang cintakan Allah dan RasulNya.

Ini jelas membuktikan barua dan pemimpin Pakatan Hancing mempunyai hati hitam berkarat dan tidak bermoral.

Sesungguhnya musuh Islam ini adalah lebih buruk dari haiwan ternakan kerana mereka buta, bisu dan dungu.

Anonymous said...

Hehehe kelakar gak bila tengok penyokong2 ph cuba umpan pembangkang tuk telagah/marah pada tun. Mntk maap la ye tak laku...lebih baik la diorang bz kukuhkan penyatuan ummah drpd melayan benda takde pekdah

Anonymous said...

Sekarang ni sekelompok orang cina guna nama melayu untuk memburukkan gabungan pas umno. Kaedah ini sama seperti kaedah menjatuhkan kerajaan libya dan mesir.
Mereka bekerja keras dalam urusan ini untuk mempastikan gabungan ini gagal. Mereka bekerja secara bersepadu dengan orang melayu yang menjadi ahli dap serta dokongan parti kuali.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails