Tuesday, September 25, 2018

Sahara Yaacob Pun Marahkan Mahathir..

Imej yang berkaitan
HALAMAN HIBURAN

"Mengarut! Kenapa biar kerajaan dera Najib?" 

- Sahara Yaacob lantang pertahan bekas PM


Hasil carian imej untuk muka mahathir macam kondom?

57 comments:

Anonymous said...

Najib dera rakyat malaysia dgn gst dan naikkan harga minyak dari tiap bulan kpd tiap minggu untuk bayar utang kenape Sara bisu?....najib rompak 1 mdb dgn jemaahnye berbilion2 sara bisu...sara dapat bagian dari wang rompakan ker?

Anonymous said...

Sara boleh marah tun madey tapi kalo tun madey marah sara habis sara merana sokong ketua jemaah prompak 1 mdb mcm lobai Pas bengong...

Anonymous said...

Siasatan terhadap Rosmah siap, tunggu tindakan AG

Bernama
24 Sep 2018, 11:06 malam (Dikemaskini 24 Sep 2018, 11:12 malam)

A A
Siasatan terhadap isteri bekas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak, Datin Seri Rosmah Mansor telah siap dan telah diserahkan kepada Peguam Negara, kata Ketua Pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Datuk Seri Mohd Shukri Abdull.

“Agensi ini hanya bertanggungjawab menjalankan siasatan dan terserah kepada Peguam Negara untuk mendakwa Rosmah atau tidak,” katanya.

Akhbar sebelum ini melaporkan Rosmah dijangka berdepan lebih 20 pertuduhan jenayah, kebanyakannya membabitkan pengubahan wang haram. Pada Jun lepas Rosmah dipanggil memberi keterangan kepada SPRM di ibu pejabat agensi itu di Putrajaya.

Khamis lepas, Timbalan Ketua Pesuruhjaya SPRM (Operasi) Datuk Azam Baki berkata agensi itu tidak menolak kemungkinan Rosmah akan didakwa dalam masa terdekat

Anonymous said...

Najib pantang tengok muka tun madey...nampak muka madey najib akan lari lintang pukang...najib fobia...

Kalo najib tak merompak kenape najib takut saman tun madey yg buat fitnah kpd najib?...

Kenape Pas sanggup tolong menangkan najib dlm pru 14?...lepas pru makin rapat dgn umno...

Anonymous said...

kt2 sahara pun ibnu siar siap foto xtutup aurat lg. pejuang islam? uweek.

apa yg sahara tau pasal pentadbiran. xperlu marah sahara..dia ckp bukn tau apa pun.

kes najib bukan mcm guru tahfiz liwat yg lbh mudah dibawa ke mahkamah. kes najib jenayah selama 10 tahun berkuasa...itulah kerja najib siang mlm.

sgt desperate ibnu dok siar kata2 sahara. klu siti kasim tu at least dia lawyer. tu pun dh sgt dungu nk ckp pasal agama.

mcmana ibnu blh siar kata2 dr org yg bukan ahlinya. inilah tanda2 dekat kiamat. apabila org yg perasan pejuang islam ambil kata2 org jahil dn disebarkn.

apabila hati penuh dendam kesumat murung trauma kaciwa kalah pru dgn hinanya..maka taik kering pun diambil buat tempat sujud ala syiah. janji nampak imej agama.

pas... parti ajaran sahara

Anonymous said...

Sara ahli pas bani hasim dan rakyat malaysia yg tanggong bayar utang 1 mdb yg dirompak oleh najib..

Bani hasim sara dan ahli pas memang bodooh..

Anonymous said...

Sara yaacob makin tua makin bodooh ..

Anonymous said...

sahara yakob... bakal ketua dewan muslimat pas. berikan tepukan gemuruhh.

sat lg ckp banyak tkguna otak..kena saman mcm si asshma gemuk tu. terus kurus.

Anonymous said...

Aku sokong penuh orang mcm sara jadi pemimpin pas...tambah ellie suryati sorang....geng prompak memang sesuai dgn lobai pas...

Anonymous said...

Ni geng2 Ellie Suriati dan Lokman Adam semua kaki sorak Najib nak minta selamatkan Najib dan Rosmah, dan bag2 Birkin.

Ropanya, Najib bagi elaun pencen dan umrah percuma kpd artis2 expire ini sama mcm haji percuma 1MDB. Padanlah, tak cukup suara nak mintak jangan mahkamah buli siPencuri.

Ada persamaan jugaklah dengan parti yang kuat membela Najibni.

Dengar risik2 PAS tarik balik saman diLondon kes yang ada peluang nak menang, ada kaitan dgn kenyataan Ketua Penyiasat SPRM yang SPRM tengah mendapat balik RM1 billion duit curi Najib dari 1MDB kpd individu2, kumpulan2, syarikat2 dan parti2 politik diMalaysia. Timbalan IGP pula mengenalpasti lebih 50 individu dengan lebih beratus transaksi haram dari duit curi itu.

SPRM dan PDRM akan gunakan undang2 utk penerima duit haram ini semua dipulang balik kpd Tabung Pemulangan Aset2 1MDB dari duit curi sama spt kapal terbang diSingapura, kapal mewah Equanimiti, pemulangan duit beku RM46juta oleh Mahkamah Singapura, bayaran denda RM300 juta RED Granite kpd DOJ dari filem lucah Wolf Riza Aziz dan Jho Low dll aset2 dirampas diUS.

Apa akan jadi dengan deretan kereta2 mewah dan moto2 besar dengan plat2 no cantik?

Anonymous said...

Meriah sungguh ...
Komen komen ...
KELDAI KELDAI KAPIR DAP..
suka suka suka..

Anonymous said...

PM ke-7..
makin tua..
makin samseng..
makin tomak..
makin mahaFIRAUN..

Anonymous said...

Aku sokong penuh..
Geng Jantan SONDOL Jantan (JSJ)..
Jadi PM ke-8..

Anonymous said...

DSAI pantang tengok..
Muka jantan gebu..
Nampak jer..
Meleleh air lior..

Anonymous said...

Sejak PH perintah..
Tol hapus
Hutang PTPTN hapus..
Harga petro RM 1.50/liter..
Rakyat jadi MEEAH laa nii.
Tak gitu KELDAI KAPIR DAP..

Anonymous said...

Yoo laa sara..
Sokong laaaa..
Si KELDAI TUNGGANGAN KAPIR DAP..

Anonymous said...

12.56...kau apa tau pasal 1mdb. bidang kau menternak babi. mana tau masalah negara.

Mohammad Azren said...

Lobai Pas makan suap.Hehehekikikihahahakahkahkah

I said...

Jugak makan bodek... matang pala taik ni....

Anonymous said...

Kaldai Kapir Dap cakap merapu

Anonymous said...

Puak ph bodoh buta hati. Janti tak ditepati ciri munafik.

ted manoff said...

Tuan ibnu..sahara baru dpt rumah najib bagi sebelom pru lalu dan tk heran dia sebelahi najib..ubat kencing manis dia pun najib bagii..tuan ibnu dh mkn ubat belom..

Anonymous said...

Puak ph lagi bengong.

Anonymous said...

Berat azren ni. Tuduh lobai makan rasuah. Fitnah macam umpama makan daging dari tubuh yang masih hidup. Nilah contoh manusia yang tiada pegangan agama. Jadi defender kafir dap,beginilah kesannya. Menambahkan kejahilan, jahil zaman moden.

Anonymous said...

Mungkin belom sebab tuan ibnu takde penyakit jahil macam ted.

Anonymous said...

Kenape lah admin ni suka sangat memaparkan gambar yang s..si ni kan ada gambar dia yang bertudung ....kan dah dapat dosa free .

Anonymous said...

Habislah lobai pas...terkincit kincit lah...barua lobai semua bisu..

Anonymous said...

Ape tidaknye...lobai takut saman husam musa dan mahfuz...cakap berdegar2 nak saman...tapi puuui..

Anonymous said...

Keldai kapir mca terhegeh2 kena sergah dgn mca...

Anonymous said...

walaun ok je semua halal.. yg berdosa hnyalah ph.

Anonymous said...

Sahara dulu pernah mintak bombingan dari lobai arqam...kawin dgn lobai arqam buang semua seksi pakai jilbab...

Tapi tak berape lama bercerai dan kembali seksi...lobai gagal didik sahara...mungkin lobai hanye nak rasa lobang dan nak tonggang sahara sahaja...lobai pon ade nafsu shahwat jugak..

Anonymous said...

Walaun makan pil kuda lobai hadi ajee...

Anonymous said...

Yg fitnah pil kuda munafik besar...janji ph dah banyak tunai...ade yg ditanggoh sementara waktu...ko beli minyak 2.50 seliter?...ko pon munafik menipu..

Anonymous said...

Yg sokong prompak lah bengong besar...ajaran agama mana boleh sokong dan kerjasama dgn prompak?...

Anonymous said...

Dia dah sondol jubo ko berape kali?...kalo sefool yg muda boleh di rogol pon mudah jugak dirogol...hihihi..tentu ko syooook nye...

Anonymous said...

Makin di hormari funia...sejarang di jemput oleh PBB...lepas ni dipanggil oleh oxford...ko dan lobai hadi dan zahid bodoo...tak de saper yg kenal..

Anonymous said...

Paling aku suke sondol jubo ko kerana bodoo..hihihi..

Anonymous said...

Makin banyak komen makin makin jelas bodoh pengomennya. Geng babi tunggang si kulup.
Ha ha ha

Anonymous said...

ikut matde penjinayah tak elok dimalukan
didik dulu bagi paham hukumhukum
matde 47

Anonymous said...

Ko yg makin bodooh kena sergah dgn kulup mca senyap bisu...hahaha...sendiri cari pasal tunjuk kebodohan tak berkemaluan...

Anonymous said...

Sahara yacon Ku Nan bagi dedak la...sebiji umah PPRT ...sebabtu tu dia puji Najib, macam pemimpin PAS, makan dedak puji UMNO.

Anonymous said...

Sahara yacob tu AHLI PAS SEUUMUR HIDUP. bakal jadi Mursyidul Am PAS.

Anonymous said...

LoL 7:01
Bodoh bertengket tengket kau nii..
Tak berbaloi Emak kau meneran keluarkan kau..
Yang diteran rupa nyer si keldai yang bodoh bertengket tengket..

Anonymous said...

Puak2 bodoh terus mmperbodohkan dan mnipu diri sendiri mereka bukan tak tahu siapa pnungang agama sbnrnya, mat sabu, khalid samat, mahfuz omar,husam musa inilah contoh mereka yg mnunggang agama untuk kpentingan politik semata2,berbeza dgn sesetengah pmimpin pas yg bukan sahaja berpolitik ttp turun mengajar agama kpd org ramai,pemimpin amanah hanya bercakap agama bila berpololitk semata2 tp tak kedengaran pula mereka mngajar agama dimana2 surau

Anonymous said...

Marah pulak ..
Si KELDAI KELDAI KAPIR DAP..
Jangan laa marah sangat..

Anonymous said...

JSJ bakal PM ke-8 Malaysia..
Suka laa si Sajad yer..

Anonymous said...

ala ted..
yang emak bapak kau beladah BRIM sebelum PRU tu tak sokong najib ker..
ajer tak patut emak bapak kau ted..

Anonymous said...

Jadi KELDAI TUNGGANGAN KSPIR DAP..

Anonymous said...

Parti joget pun takda. Mana ada pil kuda kat pas. Puak ph elok makan pil penenang. Meghoyan tahap gaban.

Anonymous said...

Ibnu Hasyim dah kenyang dengan dedak dari Najib sebabtu di bersungguh2 pertahankan Najib dan burukan Tun Mahatir.Sekarang dedak dah hampir habis dan bertambah marahlah ia kepada Tun.

Anonymous said...

Barua-barua ternakan pandap hanya pandai mencipta dan menyebarkan fitnah terhadap orang-orang yang menolak ketuanan kafir harbi maka tiada perbezaan antara barua pandap dan keldai !

Anonymous said...

Pendakwah bebas, Prof Dr Ridhuan Tee Abdullah ingatkan Mujahid supaya tidak jadi ‘mujahat’. Dr Zakir Naik mengislamkan ramai orang, menteri bagaimana?

https://www.ismaweb.net/2018/09/25/ridhuan-tee-ingatkan-mujahid-supaya-tidak-jadi-mujahat/

Anonymous said...

Ini jawapan kepada PAS yang selalu tuduh PH munafik
Pihak yang berjanji untuk melakukan sesuatu perlu menunaikan janjinya mengikut kemampuan.

Timbalan Pengerusi Persatuan Ulama Malaysia Cawangan Selangor, Rumaizi Ahmad berkata, terdapat janji yang boleh dilaksanakan secara segera dan ada janji yang hanya boleh dilaksanakan secara berperingkat kerana melibatkan pelbagai perkara termasuk pentadbiran, birokrasi, peruntukan undang-undang dan sebagainya.

Menurutnya, aspek menunaikan janji dalam bayaran balik pinjaman Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) sebenarnya berdepan dengan beberapa isu namun jika pihak tersebut berusaha untuk menunaikan janjinya, ia belum boleh dikatakan memungkiri janji kerana proses pelaksanaannya mempunyai kekangan tertentu.

"Bagaimanapun, apabila melihat isu peminjam PTPTN pula, mereka sebenarnya telah berjanji melalui akad atau kontrak yang mereka akan membayar pinjaman PTPTN berdasarkan syarat yang dipersetujui.

"Maka peminjam adalah pihak yang telah berjanji dengan kontrak untuk membayarnya dan wajib menunaikan janjinya sama ada peminjam menandatangani kontrak untuk membayar balik atau tidak, ia adalah hutang yang tetap perlu dibayar berdasarkan hadis," katanya kepada Sinar Harian.

Mengulas mengenai adakah mereka dianggap munafik sekiranya tidak menunaikan janji, Rumaizi berkata, benar terdapat hadis yang menyatakan tanda-tanda orang munafik antaranya jika berbicara ia berbohong, jika berjanji ia mengingkari, dan jika diberi amanah ia mengkhianati.

Namun, ia bukan sandaran untuk mengatakan seseorang itu munafik kerana tuduhan itu adalah berat.

"Munafik ialah Islam pada zahir dan kafir pada batinnya. Menuduh orang lain munafik seolah-olah menuduh ia menjadi kafir batinnya.

"Tanda atau ciri-ciri munafik hanya sebagai peringatan kepada kita dan bukan untuk ditujukan kepada orang lain. Jika memungkiri janji menjadi asas untuk menuduh orang munafik, maka peminjam PTPTN akan tergolong dari kalangan yang sama kerana mereka telah menandatangani kontrak yang mengikat janji untuk membayar hutang mereka," katanya.

Bagaimanapun, tuduhan-tuduhan munafik dan sebagainya perlu dihentikan manakala pengguna laman sosial antara kumpulan yang turut disaran menghentikan sebarang perkara yang boleh menimbulkan fitnah dalam masyarakat.

Sebelum ini, bekas Perdana menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, peminjam PTPTN yang gagal membayar pinjaman pendidikan mereka tidak seharusnya dimarahi sebagai golongan yang tidak amanah dan memalukan bangsa sendiri.

Katanya, golongan tersebut juga tidak seharusnya dimarah untuk mengabaikan janji manifesto PH.

Anonymous said...

Bila nak menang pru dijanjikan pinjaman boleh ditangguh bayaran jika di beri kemenangan untuk berkuasa....sekarang telah diberikan kemenangan kpd pihak yg berjanji...adekah kontrak antara peminjam dan pihak yg telah diberi kuasa tidak berubah?....

Kontrak adalah persetujuan antara 2 pihak...pada dasarnye 2 pihak telah bersetuju mengubah kontrak asal...jadi tiada pelanggaran kontrak oleh peminjam jika tangguh bayaran...pengubahan kontrak adalah antara peminjam yg undi PH sahaja...yg tudak undi PH maknanye tidak setuju ubah kontrak..

Sebaliknye pihak yg telah diberi kemenangan kuasa yg melanggar kontrak bila menuntut bayaran kpd pengundi PH....

Siapa yg berdosa...orang yg memberi penjelasan yg putarbelit jugak berdosa..

Kalo kerajaan Ph nak tangguhkan manipesto ato janji bila menang kerajaan mesti mendapat persetujuan dari pengundi PH lebih dahulu...

Anonymous said...

LEbih baik dari serah diri dan terhegeh2 untuk ditonggang oleh kapir kulup mca hingga disergah mca ....muka pas tak berkemaluan..

Anonymous said...

Pas dan pengundi pas tidak terikat dgn janji dan manipesto PH...mereka tolak PH...

Anonymous said...

Jadi pengundi2 pas umno dan bukan pengundi PH jangan sibuk dgn janji dan manipesto kerajaan PH...kerajaan PH tidak terikat untuk tunaikan janji kpd penentang PH...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails