Monday, September 24, 2018

Liwat, Tahfiz, Tanya Geng PH Yang Mahir Pasal Liwat..


Tahfiz salah salah satu daripada aspek penting tarbiyyah perjuangan PAS. Sebab itu tidak hairan Terengganu, Kelantan dan Kedah merupakan kubu PAS kerana disana banyaknya pondok tahfiz. Kemudian pusat tahfiz bercambah di negeri-negeri lain.

Bukan PAS sahaja buat tahfiz, UMNO pun ada tahfiz. Bila UMNO kalah Najib kelihatan lebih rapat lagi dengan pusat tahfiz. PKR pun nak tunjuk mereka bela Islam telah mencalonkan Mohd Zawawi Ahmad Mughni, 48 sebagai calon Pilihan Raya Kecil (PRK) Sungai Kandis. Dia Pengetua Maahad Tahfiz Al Fateh di Jalan Kebun. Hanya Allah sahaja tahu apa tujuan dan matlamat kita buat pusat tahfiz. 

Kita bincang pula pasal liwat. 



Perkataan liwat menjadi terkenal setelah diperkenalkan oleh Tun Mahathir. Sehingga sekarang budak-budak kecil pun tahu apa itu liwat. Satu pendedahan yang "mahahebat" oleh Mahathir untuk menjatuhkan anak didiknya Anwar pada masa itu sama seperti dia nak jatuhkan Najib sekarang. Hanya tuduhan berbeza.

Mahathir sangat marah kepada Anwar kerana katanya Anwar bertopengkan agama tapi wajah buruk disebalik wajah baik. Begitu juga Datuk K yang dulu langgan "CinaDoll" bersama Anwar akhir telah mendedahkan video Anwar dengan perkara iab itu kerana dia tak mahu orang ramai tertipu dengan imej Islamik Anwar Ibrahim. 

Jadi, kalau cerita pasal anda guru agama di Tahfiz liwat adalah cerita wajah "syaitan disebalik wajah malaikat' Yang mahir pasal liwat meliwat ni adalah geng PH.  Nak tahu banyak maklumat mengenai perkara ini anda kena TANYA PAKATAN HARAPAN. Paling baik kalau anda kenal dengan orang-orang IKRAM dalam AMANAH tanya mereka pasal apa ada 9 pelajar KENA LIWAT OLEH GURU TAHFIZ??

Ini berita berkaiatan dengan tujuan artikel.

[Seorang guru agama, yang merupakan pengetua sebuah pusat tahfiz di Kepong, ditahan polis kerana dipercayai meliwat sembilan pelajar pusat tahfiz berkenaan. 

Timbalan Ketua Polis Kuala Lumpur Datuk Zainuddin Yaacop berkata suspek berusia 30 tahun itu ditahan sehari selepas polis menerima laporan kes berkenaan yang dibuat oleh seorang guru lelaki pusat tahfiz berkenaan pada 13 Sept. 

Beliau berkata perbuatan terkutuk pengetua tahfiz itu melibatkan pelajar berusia antara lingkungan 11 hingga 16 tahun. 

“Pelajar-pelajar tahfiz berkenaan telah memaklumkan perkara itu kepada pengadu berkenaan mengenai perlakuan suspek berusia 30 tahun yang merupakan pengetua pusat tahfiz itu. 

“Suspek dipercayai telah mencabul dan meliwat kesemua mangsa dan kes berkenaan disiasat di bawah Seksyen 14 Akta Kesalahan Seksual Terhadap Kanak-kanak 2017,” katanya dalam kenyataan di Kuala Lumpur hari ini. 

Zainuddin meminta kepada orang ramai yang mempunyai sebarang maklumat kes berkenaan diminta melaporkan kepada PDRM untuk mendapat tindakan sewajarnya. 

“Kerjasama orang ramai amatlah diperlukan dalam memastikan kesejahteraan dan keselamatan rakyat dan negara ini terus terjamin,” katanya. 

Sementara itu, menurut sumber polis, kesemua sembilan pelajar berkenaan sudah dibawa ke Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur untuk diambil keterangan sebelum dihantar ke Hospital Kuala Lumpur untuk pemeriksaan lanjut. 

Pada masa ini, kesemua pelajar yang terlibat telah dibawa pulang oleh keluarga masing-masing. - Bernama]


ZULZALLYZUKARNAIN

18 comments:

Anonymous said...

Inilah Islam PAS.. kalau yang molek tu hok dia.. yang tak molek tu hok orang.. hebat benar orang PAS ni.. perfect takdok sorang pun yang buat mungkar.. tok-tok guru baik2 belaka.. takdok sorang yang ambik harta orang.. takde rasuah.. mulut pun jaga.. dok mengumpat kata ke orang.. tutur kata pun jaga.. sentiasa berhati-hati takut jatuh di bawah syak wasangka yang buruk kepada orang.. kuat pegangan dan fahaman Islam.. dok boleh buat salah dan guris perasaan sesama Islam.. besok2 akan berdepan dengan mahkamah Allah.. bukan seperti di dunia ini mahkamah toghut.. undang2 penjajah.. apabila kita baca artikel macam ini.. terus kita dapat agak.. inilah tulisan orang PAS..

Anonymous said...

Bingai betul budak.orangtua.ostaz ibnu ini.
Tak takut dosa fitnah makanan harian dia

Kunci_shorga said...

Anon 11:31, pak hashim ni kompom masuk syurga.. ko jgn lawan dia..
Semua dia tahu... Dia semua betul..

Anonymous said...

Orang PAS yang liwat, terasa gelabah, mula Ibnu kaitkan dengan PH. Napa gabra sangat, PAS kan parti suci.....

Anonymous said...

Bagaimana pula dengan parti mata iluminati yang dipimpin oleh kepala bapak liberal yang pernah dipenjarakan oleh hakim kerana kes liwat berdasarkan bukti dan saksi?

Bukankah liwat ini menjadi imej parti tersebut? Atau mungkin orang ramai akan melabelkan parti tersebut sebagai parti liwat?

Bagaimana boleh ahli-ahli dan pemimpin-pemimpin parti mata iluminati menerima bekas banduan liwat sebagai pemimpin mereka? Bukankah tindakan ini mencerminkan ahli-ahli dan pemimpin-pemimpin tersebut tidak bermoral?

Nampaknya prinsip pakatan syiah-liberal-kafir harbi telah dibuang ke laut sebagaimana pelbagai janji manipestomato pakatan telah dihumban ke laut.

Parti Islam telah lama mengadakan sekolah tahfiz untuk menegakkan ajaran Islam tetapi sekarang pakatan syiah-liberal-kafir harbi pula membuka sekolah entah-fiz untuk menegakkan 'Islam' liberal untuk menipu rakyat konon pakatan membela Islam.

Bahkan pengetua entah-fiz sanggup menjadi boneka l im to kong yang telah menentang Islam dan menafikan hak umat Islam. Ulama Islam tulen tidak akan bersekongkol dengan munafik liberal dan kafir harbi.

Nampaknya pakatan cuba menipu rakyat kononnya pakatan membela Islam sedangkan pakatan pimpinan l im to kong telah menghina Islam dan menafikan hak umat Islam sejak lama sebelum PRU14.

Bahkan selama ini pakatan ini telah membela dan memperjuangkan pelbagai bentuk kemungkaran dan kesesatan seperti arak, judi, zina, murtad, atheis, syiah, qadiani, LGBT, liberalisme, sekularisme, feminisme dll. Adakah ini yang dikatakan pakatan membela Islam?

Nota:

Islam liberal, Syiah, Qadiani dll telah difatwakan sesat lagi menyesatkan.

Anonymous said...

DAP Hina Islam, Kenapa Pakatan Diam? – Ridhuan Tee

Jangan kecam saya dengan status ini. Ia adalah realiti bukan fantasi.

Kita bukan rasis kaum kerana ajaran Islam adalah universal.

Saya pun keturunan Cina. Saya sayang bangsa saya tetapi saya lebih sayang agama saya.

DAP BAIK… PKR BAIK… PH BAIK…

ORANG ISLAM BACA ELOK-ELOK

Apa sebenarnya yang dimahukan oleh mereka?

Mereka serang PAS tanpa letih. Mereka tegar fitnah PAS. Hanya kerana PAS tidak mahu lagi bersama dengan DAP. Mereka berasa DAP penting demi tawan Putrajaya.

Lalu mereka tergamak kutuk PAS kerana tegas dengan agenda Islamnya. Mereka memusuhi kepimpinan ulama PAS. Mereka angkat pemimpin DAP sebagai lebih berakhlak, lebih dipercayai dan lebih bervisi.

Mereka lawan, mereka balun, mereka maki. Mereka jadikan PAS sebagai musuh tetapi DAP pula jadi kawan tanpa lagi melihat panduan hadis Nabi SAW dan al-Quran.

Sewajarnya 10 kenyataan atau peristiwa berikut menginsafkan mereka dalam pakatan pembangkang. Sampai bilakah mereka hendak keliru atau dikelirukan?

Pertama, pemimpin DAP Perak, Nga Kor Ming pernah menghina umat Islam dengan menyamakan pemberian duit raya sama seperti rasuah atau dedak. Mereka diam.

Kedua, tokoh DAP Pulau Pinang Jeff Ooi menghina kematian ulama tersohor Tuan Guru Harun Din dengan ungkapan ‘Adios Harun Din’. Mereka tidak terasa apa-apa.

Ketiga, Nga Kor Ming sindir purdah yang dipakai sebahagian wanita Islam. Apabila Datuk Ahmad Darus cadang pramugari memakai pakaian menutup aurat, pemimpin DAP kata pemimpin Melayu otak cacat. Mereka diam.

Keempat, Pemimpin DAP yang juga Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang, P. Ramasamy menggelar pendakwah terkenal antarabangsa, Dr. Zakir Naik sebagai ‘setan’, mereka diam.

Kelima, DAP pernah lantang mempertikaikan kandungan khutbah Jumaat dan mengganggu urusan fatwa di Pulau Pinang. Mereka diam juga.

Keenam, DAP biadab mempersoalkan laungan azan dan bacaan ayat al-Quran melalui pembesar suara masjid. Mereka buat lembu kenyang.

Ketujuh, DAP mempersoalkan larangan murtad dan mempersoalkan kewujudan JAKIM. Semuanya mereka diam.

Kelapan, DAP berani menghina dan mempersenda hukum hudud. Mereka diam juga.

Kesembilan, DAP separuh mati menentang RUU355, mereka kata konon RUU355 belum perlu. Maqasid syariah dengan DAP pula mereka berguru.

Kesepuluh, DAP menentang ustaz-ustazah dari Semenanjung dihantar ke Sarawak, mereka membisu.

Belum berkuasa di Putrajaya, DAP telah cuba memandulkan Islam. DAP adalah komponen Pakatan Harapan. Berpolitik untuk memenangkan PH bermakna berpolitik memenangkan DAP.

Politik DAP adalah politik memandulkan Islam. Maka sesiapa umat Islam yang berpolitik untuk PH bermakna mereka berpolitik untuk memandulkan Islam – agama mereka sendiri. Tepuk dada tanya iman.

https://www.mynewshub.tv/utama-sensasi/dap-hina-islam-kenapa-pakatan-diam-ridhuan-tee/

Anonymous said...

Seronok puak ph hentam pas lepas ni ada sebablah puak ph desak suruh tutup tahfiz yg diidamkan puak ph. Asal ada kes yg berkait tentang tahfiz puak ph seronok hentam pas. Tapi arah beracun mati dah 34 org puak ph senyap aja. Itulah dasar anti islam. Pengetua tahfiz tu dikenakan hukuman hudud sebab tu pas perjuangkan hudud. Puak ph cuba cari kalau hukum hudud apa hukuman pada pengetua tahfiz yg liwat tu.

Husaini Ayu said...

Mca buat kartun monyet atas pokok pki serban knp dok sokong lg?haru puak2 ni

Anonymous said...

sbb dap tkde walaun liwat budak2 tahfiz.

walaun lgbt ni lbh besar mnghina islam walaupun belajar agama. lbh hina dpd khinzir

Anonymous said...

Hukuman bagi kesalahan liwat sama dng zina ia itu direjam sampay mati. Moga allah menegakkan hukum allah dibumi malaysia. Insyallah kami umat islam akan terus berjuang menuntut hukum hudud.

Anonymous said...

mungkin ust lgbt yg liwat murid tahfiz tu agen dap kot... utk tutup tahfiz lgbt

Anonymous said...

cara ibnu pesongkn isu liwat utk kait dgn ph.. seolah2 betul ustz liwat tu org pas. sebelum pas dibelasah ibnu cepat2kn pusing tuju pd ph.

sepatutnya ustz begini lah yg dihentam lbh teruk dpd lgbt kerana mncemar agama dn melayu.

inilah assobiyah.. membela mungkar dikalangan walaun.

ted manoff said...

Biasalahh..tuan ibnu nii mmg pakar spin..bila kena btg hidung terus petik nama ph..insaflah tuan ibnu..tua dahh..

Anonymous said...

Tangkap je. Kemudian bicara kat mahkamah. Rasa2bukan ahli pas. Setakat ni takde isu mcm ni terkait dengan pas. Tapi boss pkr, 2 kali. Pkr sekutu ph.

Anonymous said...

Sebab tu pas tuntut laksanakan hudud baru pelaku liwat boleh dihukum rejam. Puak ph tolak hudud yg puak ph tahu hentam pas sebab pas perjuangkan islam.

Anonymous said...

Tak kira walau ahli atau pemimpin pas laksanakan hudud baru pelaku liwat boleh dihukum rejam. Jangan jadikan isu pengetua liwat bahan hentam pas sebab pas perjuangkan islam tiada parti lain yg istikomah perjuangkan islam. Sepatut puak islam dalam ph desak laksanakan hudud untuk hukum pesalah2 jenayah dengan hukuman dari al quran. Puak ph yg muslim jangan takut tuntu hak umat islam jangan dengar dakyah kafir dalam ph sebab kafir hanya nak pecah belahkan umat islam. Umno dah tumbang takut apa lagi jangan harapkan pas sebab pas hanya pembangkan tapi selagi puak ph yg dah jadi kerajaan takut tuntut hak umat islam yg dah terkandung dlm perlembagaan maka umat islam perlu berjuang dengan pas.

Anonymous said...

Ted takut cakap pasal hudud nanti tokong marah.

Anonymous said...

Dasar kerajaan pakatan/DAP biar tuhan tolak biar tak bersama islam biar liberal biar bersama kafir harbi biar tolak raja biar bertentangan dgn islam biar lah melayu bair kafir biarlah apa pun asal menang pilihan raya jadi pemerintah bersama parti sosial demokratik dap aka pkr liberalism aka pb mahatirism aka kutyy jahil pan, mad sabun berwali kan syeh kulup LGE ialah korang dah realisasikan gerak kerja LKS selama 50 tahun dah jadi kerjaan kan. selama ini lah LKS berusaha utk mbina pesepsi melayu dan islam ni theokratik islam dan raja2 melayu itu sndiri ada lah bertentangan dgn ideologi sosial demokratik aka komunism almost ma,,paling hampir!! menjatuhkan islam dan melayu demi hak kesamarataan kan..LKS lah org yg paling berjaya dalam politik msia baharu mahatir no kerna dia terpaksa hancurkan parti yg telah mtahtakannya sbg PM 4..selamat berjaya bersama LKS utk msia baru.kami tetap bersama AQuran/AlHadish dan mendahului ulamak...inyallah jangan malu2 utk bersama islam nanti anak tuan2 malu nak jdi ISLAM

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails