Thursday, June 14, 2018

Melayu Masih Euphoria PRU Tak Sedar Dibangsat DAP..


3 BUKTI GUAN ENG DAP TELAH BANGSATKAN MELAYU
Mohd Fadzil
Aku masih teringat kata-kaat amanat terakhir Dato’Sri Najib sebelum PRU-14 “Orang Melayu akan bangsat jika UMNO hilang kuasa” Ramai orang melayu ketika itu marah! Benci! Meluat dengan kenyataan ini!
Kerana beribu-ribu komen di youtube tersebut adalah nama-nama Bangsa DAP bertopeng melayu! Maka ramailah anak-anak melayu percaya caci maki terhadap kenyataan ini dan sambung menyambung tumpang sekaki!

Iya!! Pada masa itu orang melayu kata itu mustahil kerana kita masih ada Raja-raja Melayu! Walaupun ada orang menyuarakan Mahathir pernah Berjaya mengurangkan kuasa-kuasa melayu! Orang Melayu tetap tidak percaya kerana komen bangsa DAP yang bertopengkan nama melayu makin rakus mencaci!
Hari ini selepas hampir sebulan Pakatan Harapan memerintah di bawah bapa malapetaka Mahathir yang menjawat sebagai PM Ke-7 atau PM boneka Pertama di bawah DAP! Adakah orang melayu belum nampak apa dimaksudkan Dato’ Sri Najib?

Kalau tidak nampak biar aku peringatkan kembali apa yang sedang berlaku:
1. KEMPEN MENANAM KEBENCIAN KEPADA RAJA-RAJA MELAYU

Kadir Jasin iaitu Ketua Media dan Komunikasi, Kerajaan PH. Sedang mengaibkan DYMM SPB YDP Agong dengan mencipta tomahan kekayaan dan peruntukan kerajaan terhadap baginda!

Ini adalah modus operandi yang sama mereka gunakan kepada Dato’ Sri Najib hingga sekarang berita macam Awani yang gagal mendapat berita terbaik menyerang! Setelah SPRM gagal membuktikan apa-apa kes ke atas Datin Sri Rosmah, mereka sanggup serang beliau dari sudut Datin Sri Rosmah  pergi SPRM dengan beg merah! Kerana apa, kerana hendak bangkit kebencian rakyat dari kegagalan SPRM!

Itu teknik mudah yang juga diguna pakai bagi membangkitkan perasaan benci kepada Raja-raja Melayu. Malah bloger Tukartiub iaitu Hishammuddin Rais tergamak menulis dengan tajuk “Agung Kuat Berjubo”.

Di mana bangsa melayu? Bukankah ini maksud dibangsatkan?

Ini bukan andaian lagi terhadap pembabitan DAP! Kerana Peguam PKR Latheefa Koya dan Maria Chin hari ini mendesak pihak PDRM untuk menghentikan siasatan ke atas Kadir Jasin di atas dakwaan berhubung penulisan terhadap Yang Di-Pertuan Agung! Adakah orang melayu masih buta!

Belum nampakkah kerajaan baru sekarang sedang menyerang institusi raja-raja dalam untuk menghapuskan kedudukan bangsa Melayu demi mencipta bangsa Malaysia yang akan dijajah bangsa DAP, di dalam sebuah negara berkonsep Malaysian Malaysia dari sebuah negara berlandaskan islam seperti tertera dalam 5 rukun negara?
2. DAP MENGUASAI SEMUA KEDUDUKAN PENTING DALAM KERAJAAN PH

Butakah orang melayu sampai tidak Nampak DAP sekarang menguasai semua kementerian penting dalam kerajaan pusat:
-Kewangan DAP
-Komunikasi DAP
-Perundangan DAP
-Pengangkutan DAP
-Sumber Manusia DAP

Malah bagi peringkat negeri sebahagian besar Pemegang Portfolio Kerajaan Tempatan di kuasai DAP iaitu bagi negeri Kedah, Pulau Pinang, Perak, Selangor, Negeri Sembilan, Melaka dan Johor.

Tahukah! apa makna ini? Selain Potfolio Tanah dan Galian, potfolio Kerajaan tempatan adalah yang paling berkuasa berkuasa bagi menentukan bagaimana hasil dan sumber negeri di kuasai DAP.

Ini bermaksud DAP boleh menjarah hasil tanah melayu dengan bebas malah selepas ini semua Taikon akan datang kepada mereka. Tetapi yang malangnya bangsa Melayu bakal dipinggirkan.

Bukan setakat itu kedudukan ini akan menentukan bagaimana DAP akan menentukan pola penempatan semula pengundi bagi mengekang sokong undi melayu pada masa depan! Adakah ini sama maksud Dato Sri Najib “Melayu dibangsatkan?’

Itu belum kita ambil kira pelantikan Tommy Thommas sebagai Peguam Negara yang mampu mengumbal undang-undang negara termasuk undang-undang Syariah!

Sebelum di bawa ke parlimen!Juga Orang Melayu jangan lupa Kerajaan Baru sekarang didominasikan oleh Bukan islam 71 kerusi dan islam 41.

Masalahnya yang 41 kerusi ini semua sudah tunduk kepada arahan DAP!
3. BAJET SYIAR ISLAM DAN PENDIDIKAN BANGSA MELAYU

(1) Setakat ini RM80 juta bajet Tahfiz ditarik balik!
(2) Semua elaun guru kafa, iman satu dan dua, tok siak dan ketua kampung telah digantung!
(3) Kementerian Pendidikan pernah diselar ahli PH kerana menyiarkan artikel Pendidikan islam di media dan di arah ditarik balik!
(4) Pelajar-pelajar melayu tajaan MARA di luar negara belum menerima biasiswa!
(5) PTPTN bukan sahaja digantung dari manifesto penanguhan bayaran, malah mereka sekarang dah jadi along menuntut semua hutang perlu di bayar. Lebih menyedihkan syarat pemohonan baru diperketatkan iaitu hanya dari keluarga penerima BR1M layak memohon PTPTN tapi belum tentu lulus kalau bapa black list!
(6) UITM di desak untuk kemasukan bukan melayu!
(7) JAKIM didesak hentikan bantuan kepada sekolah tahfiz dan sekolah agama.
Adakah orang melayu belum faham maksud ayat Dato’ Sri Najib “Orang Melayu akan bangsat jika UMNO hilang kuasa” Sampai bila orang-orang melayu akan berkhayal dalam fitnah-fitnah dicipta bangsa DAP?

Keudukan islam dan kedudukan Raja-raja Melayu tidak dapat dijaga oleh mana-mana bangsa! Bukan keturunan Kerala! Bukan Keturunan Komunis! Bukan keturunan Chauvinis! Hanya orang melayu boleh selamatkan bangsa melayu! Sekira mereka boleh bersatu! |||Mohd Fadzil

#SelamatkanMalaysia #MahathirBapaMalapetaka #RinduZamanNajib
(http://theunspinners.blogspot.com/)

42 comments:

Anonymous said...

Ibnu Hasyim PAS dah kalah,terimalah hakikat itu. Menyokong Lanun Bugis merompak dan mencuri duit rakyat bukanlah satu akhlak yang baik.

Anonymous said...

Salam Pak Ibnu ,selaku blogger tua PAS yang kemaruk seks dan foto bogel maka saya ingin mengingatkan Pak Ibnu dah lama tak upload foto bogel.Rasanya ramai peminat Pak Ibnu tengah menunggu ni. he...he...he........

Anonymous said...

ini lah dia jenis orang yg suka melaga2kan orang..

Anonymous said...

Wahai Ibnu Hasyim sampai bila engkau takut dengan DAP,kenapa persipsi bodoh UMNO dan Najib ni masih berkeliaran dalam otak mu.Rasanya budak tadika pun tak takut dengan DAP inikan pula kamu yang dah tua.Bersihkanlah otak itu dari kotoran UMNO dan PAS kerana dikhuatiri sampai kekubur nanti pun kamu terus phobia dengan DAP.

Anonymous said...

otak mamat ni mmg dh kotor. kaki blue. kikiki

Anonymous said...

Tengok komen2 orang ph kat atas ni memang benar sungguh la tajuk article ni. Masalahnya melayu2 yg sebegini cuma berani dlm dunia maya je. Cuba ada interview suruh komen terbuka apa pandangan trhdp komen teresa yang melayu ni sial. Maka bersungguh sungguh la mereka akan kata komen tu tak patut bagai...hidup penuh pura2 nakkan sokongan melayu sebenar yang majoriti...ke pengomen2 ni bukan melayu?

Anonymous said...

Kalau boleh, biarlah lebsi Pas berkuasa membodohkan Melayu melalyi jubah dan janggutnya dal hati mahu tambah bini. HAHAHA

Anonymous said...

Yang takut dgn dap tu kamu la 9.31...pak ibnu ni la kira berani sbb melawan apabila melayu dihina. Bukan duk angguk jer...

Anonymous said...

bEGITULAH KOMEN PENJILAT-PENJILAT JUBOQ dap..

Husaini Ayu said...

Rasa mcm baca blog papagomo pulak....

Anonymous said...

Rencana kamu banyak yang SPIN dan tidak benar. Sekarang buka masa untuk perkauman, tahukah kamu di China ada lebih 80 juta orang China yang beragama Islam. Hari ini, elaun raya guru2 Kafa, siam imam dan sebagainya diumum sebanyak rm400 seorang...kamu ni anti cina, sedarlah ramai orang cina di Malaysia beragama Islam. Mungkin mereka lebih Islam dari kamu !

Anonymous said...

haha ha ha Parti Auta Sokmo....PAS!

Husaini Ayu said...

Pak syim,upload le gambo baeeekk punya satu,dlm stok tu bnyk lg,jgn makan sorang,share le skit...

Anonymous said...

Orang mcm 9.42 ni la cina2 yang kategori sial. Kerjanya menyamar memprovoke dan menghina orang melayu dan menghina Islam. Nak sangat ke 13 mei berulang?

Anonymous said...

Soalan yang selalu ditanya kepada penyokong PAS berkenaan makanan. Apakah jenis makanan paling sedap di Malaysia?.Jawabannya ialah Nasi Kangkang keluaran Bomoh Mah dari Putrajaya. Nampaknya tak heranlah ramai penyokong PAS beridolakan Najib dan Rosmah sampai ke liang kubur. kah...kah..kah.......

Anonymous said...

La...ada lagi spesies Ibnu Hasyim ni. Lepas raya ni, kalau ada lagi beita perkauman, aku bersumpah akan buat LAPORAN POLIS dan saman Ibnu Hasyim....

Anonymous said...

elok amnoo gabung ngan pas
tapi masalah amnoa tak mau jadi Al Quran panduan dalam urus negara
kalau gabung melayu islam akan jadi kuat

dalam pati pemerintah di parlimen memang cina majoriti
itu kenyataan
tak cukup tu nak ada kan pilhian raya pbt pulak
cina ramai di bandar tentu depa menang

sarawak join ph untuk elak disiasat

ini kenyataan

Anonymous said...

Jgn lupa saman sekali ucapan2 PERKAUMAN daripada pemimpin2 dap ye 10.20. sangat2 dialu alukan laporan polis tu

Anonymous said...

Yang kamu tu 10.19 makan nasi kangkang teresa ke? Kah..kah..kah...

Anonymous said...

Pengomen ph sebenarnya cina redbein jangan terpedaya.

Anonymous said...

Mohd Fadzli, ibnu ah sin lebai2 dan seangkatan dengannya! Hang pa suma takot MATI kah?

awat kalut sangat dgn dap akan kuasai Malaysia. Realitinya, China Tiongkok CCP telah pon kuasai Malaysia melalui hutang yg dilakukan oleh si bangsat bajingan exPM MO1 najib razak husin, pengkhianat rakyat jelata.

Rakyat miskin meningkat 4 juta jadi 7 juta org. majoritinya Melayu / Islam. Ini realiti hasil kerja bajingan pengkianat exPM MO1 najib razak husin. Dan tidak mustahil jumlah ini terus meningkat jika bajingan itu menang PRU14 tempohari kerana, itu lah strateginya bagi mengekalkan kuasa.

Syukurlah Tun Mahathir sempat menyedar dan menyelamatkan umat Melayu/Islam Malaysia dari terus diperbodohkan oleh si penyangak perompak lanun bugis najis itu.

71 mp non muslim : 42 mp muslim dlm PH. Semua keputusan melalui parlimen. Yang 59 mp umno, 15 mp pas dlm Parlimen tu KAFIR KAH? atau sudah tidak mengaku islam???

Jauh beza orang berilmu dgn orang bodoh ya Mohd Fadzli~!

Anonymous said...

Gabungan BN kini hanya terdiri daripada Umno yang memenangi 54 kerusi parlimen, MCA dua dan MIC satu kerusi parlimen manakala Gerakan tidak memenangi sebarang kerusi pada PRU14.

Oleh kerana mereka pembangkang (mp umno dan pas) maka mereka tidak bole menyokong 41 mp muslim kerajaan PH. Ini politik cara mereka la........

Anonymous said...

Sabah Sarawak berapa yg mp muslim? Tak campur ke?

Anonymous said...

10.48. Orang bukan pertikai tun dlm article ni. Orang pertikaikan tindakan dap yang perlekeh melayu dan menghina Islam. Kamu rela ke dap buat lagu tu? Knp sampai begitu taat kamu pada dap sampai tak sanggup mempertikaikan even agama dihina diperlekeh? Agama baru ke dap tu?

Anonymous said...

Aku harap boleh dah lapor blog ni. Tak membantu usaha penyatuan bangsa langsung. Baik la ibnu layan blue je.

Anonymous said...

Nmpaknya barua2 dap akan terus mmpertahankan dap, sungguh tak disangka ada segelintir melayu yg terpesona dgn dap hingga sggup mngadaikan maruah bangsa dan agama, adalah jelas dap mmpunyai egenda cina sbb itulah sokongan bangsa cina bgitu padu pd dap, dap akan terus secara perlahan2 mghapuskan kpntingan melayu kalau tak dilaksakan sudah pasti sokongan org cina pd dap akan merosot

Anonymous said...

Komen penjilat dap atas dasar islam cuba bawa untuk kebaikan kalau puak libral berani bawa usul berkaitan untuk kebaikan islam sapa yang sokong sapa yang tak sokong sekarang islam dah ditindas. Kamu tunggulah parlimen bersidang kalau nak tahu apa yang kamu itu betul atau kamu sendiri takut pada islam.

Anonymous said...


Kita yakin komen-komen meloya yang menyokong parti kafir harbi di atas ditulis oleh puak kafir yang menyamar menjadi orang Melayu atau segelintir Melayu munafik yang menjual agama untuk mendapatkan habuan dedak cap roket !

Anonymous said...


Segelintir Melayu munafik menjadi penjilat parti kafir harbi yang telah menentang dan menghina ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam. Puak munafik ini bersekongkol dengan barua kafir harbi menggunakan media massa untuk menghina, menfitnah dan memburuk-burukkan ajaran Islam dan perjuangan Islam yang dibawa oleh parti Islam PAS.

Mereka mencipta dan menyebarkan pelbagai fitnah untuk menghasut rakyat membenci parti Islam PAS pimpinan ulama Islam. Akibatnya sebahagian orang Melayu yang bodoh sombong, naif dan jahil murakkab mengundi parti kafir harbi dan menolak parti Islam PAS. Akhirnya pengundi-pengundi ini menyedari mereka telah ditipu oleh pakatan kerana semua janji pakatan telah ke laut !

Dan sekarang agama Islam dan hak umat Islam sedang dihina dan ditindas oleh musuh Islam maka orang Melayu yang mengundi parti kafir harbi tetap akan berdosa setiap kali parti kafir harbi menentang, menghina, menfitnah atau memburuk-burukkan agama Islam dan menfaikan hak umat Islam.

Anonymous said...

PEMBETULAN KOMEN June 14, 2018 at 12:38 AM

Dan sekarang agama Islam dan hak umat Islam sedang dihina dan ditindas oleh musuh Islam maka orang Melayu yang mengundi parti kafir harbi tetap akan berdosa setiap kali parti kafir harbi menentang, menghina, menfitnah atau memburuk-burukkan agama Islam dan menafikan hak umat Islam.

Anonymous said...

Ha ha ha
seronok juga dengar puak ekstream PH meroyan, mencarut. itulah wirid harian mereka, sepanjang ramadhan ini.

Ya, ikutlah Tun M sebagai lebai & ustaz lu. Kit Sial penasihat lu.

Anonymous said...

12.29. Saya lebih yakin mereka ni puak kafir berkategori harbi yg jahat rather than melayu yang munafik. Melayu yg munafik biasanya tdk sembunyi dan mereka biasanya terang terangan mcm kasim ahmad atau siti kasim. Seburuk buruk melayu, mereka akan sensitif dalam agamanya. Tapi mereka2 disini tidak langsung... tapi dlm masa yang sama cerita bab agama yg cuma mereka carik dlm internet dan di manipulate utk menyerang melayu Islam. Saya mmg agak pelik dgn komen2 org ph dlm blog ibnu ni. Sungguh terancang pergerakan redbean utk pecah belahkan orang melayu..bagus juga klu dpt dibuat report. Biar polis cyber siasat

Anonymous said...

Oh, dah ada pengikut Kassim Ahmad dan siti kasim. Ha ha hah

Anonymous said...

Makanan kegemaran anjing buruk kepala 10:19 pm ternakan pakatan ialah babi panggang nasi kangkang sifu tongsan.

Anonymous said...

Jangan kamu barua 10:20 pm ternakan pakatan berpura-pura lupa nak buat laporan sikap rasis parti roket terhadap Islam dan kaum Melayu Islam.

Anonymous said...

Wah sibajingan brensek 10:48 pm ternakan pakatan dari Indon pun mahu campurtangan urusan negara ini.

Anonymous said...

Tolong lapor barua-barua rasis ternakan pakatan menulis komen rasis.

Anonymous said...

lU LA LAPOR? Cakap saja? bengong!

Anonymous said...

Beruk2 PH dh kuar meroyan rupanya

Anonymous said...

Ini salah satu serangan saraf saiko yg digunakan oleh ph utk menyekat suara2 pembangkang..
Jgn takut ibnu hasyim teruskan serangan kami sentiasa bersama ibnu hasyim demi mempertahankan maruah bangsa dan agama dari golongan pelesit2 ph ini...
Kalau boleh perlu ditingkatkan lagi serangan ke atas ph....

Anonymous said...

Tengoklah cara komen penyokong ph ni. Macam anak luar nikah tda bbingan ibu bapa... kurang sikit ... sakit otak..

Anonymous said...

Apa yang dikatakan melayu akan dibangsatkan tu memang betul. Tapi tindakan najib dan kroni menjarah harta negara tetap salah. Masalahnya orang melayu dah ada pilihan depan mata mereka kepimpinan pas yg bersih rahsuah dan memegang sejati ajaran Islam ahlussunnah waljamaah still memilih alternatif yang mempunyai latarbelakang yg sama which is rasuah. Tambah buruk bukan shj rasuah tapi nak merosakkan Islam dan merampas hak melayu sebagai tuan rumah. Tapi apa boleh buat...nak menyesal perkara dah berlaku. Ini merupakan iktibar...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails