Thursday, June 14, 2018

Jahil Murakkab, Musnahkan Islam. Komen Inonymous "PRU 15 Kembalikan Islam".

Hasil carian imej untuk kembalikan Islam pru 15

Inonymous said...
Komen atas tajuk 

UNDI MANUSIA JAHIL MURAKKAB BOLEH MEMUSNAHKAN NEGARA ISLAM

SEBILANGAN orang Melayu adalah manusia naif, bodoh sombong dan jahil murakkab kerana mereka sangat mudah mempercayai pelbagai janji dalam manifesto pakatan dan pelbagai fitnah seperti rasuah RM90 juta, UG, dedak UMNO BN dll sebelum PRU14 yang telah dicipta dan disebarkan oleh cybertrooper pakatan untuk menfitnah parti Islam PAS pimpinan ulama Islam dan menghasut orang ramai membenci perjuangan Islam.


Orang-orang Melayu yang naif dan jahil murakkab ini menerima semua janji pakatan dan fitnah tersebut tanpa berfikir secara kritikal. Akibatnya mereka telah mengundi calon-calon sekular liberal dan kafir dalam PRU14.


Dan sekarang kita semua telah melihat bagaimana rejim pakatan mencipta pelbagai alasan bodoh untuk memungkiri semua janji pakatan sendiri.


Kita juga mendapati semua dakwaan tanpa sebarang bukti ciptaan pakatan adalah fitnah. Maka kita tidak merasa hairan melihat pemimpin-pemimpin pakatan menentang RUU anti-berita palsu kerana pakatan tidak boleh memenangi PRU14 tanpa berita palsu.


Dan sekarang kita semua menyaksikan NGO sekular liberal dengan sokongan parti sekular liberal dan parti kafir harbi telah berani melakukan provokasi terhadap agama Islam dan umat Islam secara terbuka seperti menentang dan menghina ajaran Islam, perjuangan Islam, ulama Islam, Agong dan umat Islam.


Puak munafik sekular liberal dan kafir harbi juga menuntut hak umat Islam terutamanya hak kaum Melayu Islam sebagai penduduk asal negara ini dan institusi Islam seperti JAKIM, jabatan agama Islam, mahkamah syariah dll dan peruntukan untuk institusi Islam dihapuskan walaupun kita tahu peruntukan untuk institusi Islam dan hak umat Islam termasuk kaum Melayu Islam wujud dalam Perlembagaan Persekutuan.


Semua ini terjadi kerana bilangan MP kafir adalah lebih ramai dari MP Melayu dalam rejim pakatan maka MP kafir boleh mempengaruhi dasar rejim pakatan dan MP Melayu terpaksa mengikut telunjuk kehendak MP kafir.


Akibat buruk ini terjadi kerana umat Islam terutamanya generasi muda mengingkari ajaran Islam:


(1) Sepatutnya mereka (yang menuduh) membawa empat orang saksi membuktikan tuduhan itu. Oleh kerana mereka tidak mendatangkan empat orang saksi, maka mereka itu pada sisi hukum Allah, adalah orang-orang yang dusta.

(An-Nuur 24:13)

(2) Dan janganlah engkau mengikut apa yang engkau tidak mempunyai pengetahuan mengenainya; sesungguhnya pendengaran dan penglihatan serta hati, semua anggota-anggota itu tetap akan ditanya tentang apa yang dilakukannya.

(Al-Israa' 17:36)

(3) Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini - dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan.

(Al-Hujuraat 49:6)

(5) Allah dan RasulNya melarang umat Islam dari mengundi orang munafik dan orang kafir untuk menjadi pemimpin:


"Wahai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil orang-orang kafir menjadi WALI (PEMIMPIN / PELINDUNG) dengan meninggalkan orang-orang mukmin. Inginkah kamu mengadakan alasan yang nyata bagi Allah (untuk menyiksamu) ?"

An-Nisaa' : 144.

Malangnya terdapat seorang mofti liberal dari utara cuba menghalalkan umat Islam melantik orang kafir menjadi pemimpin walaupun Allah dan RasulNya dan AL-Qur'an dan jumhur (majoriti) ulama telah mengharamkan umat Islam dari melantik orang munafik dan orang kafir menjadi pemimpin. Mofti ini dan seorang ostad yang melantiknya dirinya sendiri sebagai 'pakar' hadis telah memburuk-burukkan, menghina dan menfitnah perjuangan Islam PAS.


Kesimpulan:


Marilah kita semua umat Islam kembali kepada ajaran Islam dan menyokong dan mengundi parti Islam PAS pimpinan ulama Islam dalam PRK, PRN dan PRU15 supaya PAS boleh membela dan melindungi agama Islam dan hak umat Islam dan rakyat dan negara ini.

26 comments:

bunbinban said...

fitnah la lebai woiii... selamat hari raya maad zhahir batin.

Anonymous said...

DAP tu tak akui Islam dan x adil dgn Allah yg cipta mereka. Logiknya bolehka mereka adil dgn Islam.

Anonymous said...

iTULAH SPESIS JAHAT MENENTANG iSLAM June 14, 2018 at 9:09 AM .
dia fitnah,dia tuduh orang fitnah dia.
hari ni mohon maaf, besuk buat lagi.

perangai busuk apa tu.

Anonymous said...

Oh tang ni fitnah. Tang 90 juta macam beruk dapat bunga

Anonymous said...

Tentang 90 juta? Begitulah bodoh sombong pembuat fitnah. semua orang sudah tahu kedudukannya. Itu itu aja. Dah ketinggalan. Bengong..

mahligai seni said...

INI BLOG SAMPAH!

Anonymous said...

Maksud 11.08 tu orang ph ni bila tang dia kena kritik itu fitnah. Tapi masa fitnah 90 juta dijaja dulu oleh husam, mcm beruk dapat bunga seronoknya mereka bila dengar fitnah tu...
Btw semua orang dah tau kes ni dah tinggal 11 muka surat je untuk dibuka tahun depan. 11 muka surat tu pun yg tinggal cuma introduction je...

Anonymous said...

11.19 kalau dah tau blog ni sampah yang pi ngadap lagi kenapa?

Anonymous said...

Tunggu cukup eviden dan kukuh , cekup penyangak lanon bugis najib razak husin dan konco2nya, 90 jota pas akan terburai sama sendirinya. Sabarrrrrrrrrrrr............wahai............... ibnuuuuuuu!!!!!!!!!

ari ni islam kat mana hah ibnu??????????? oooooo...........celah kangkang PAS ghope nyer..... patutla........................ha ha ha haha........k e j o r a!!!!!!!!!!senja merahmu hampir tibaaaaaaaaa.............ha ha ha ha ha ha ha ha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Innalillah..hadi awang..akhir pose dia pegi..

Anonymous said...

Ambil teladan kisah bapa saudara Nabi sallahhuailiwasallam, Abu Talib.

Anonymous said...

Ohh
Itu mahligai najis fitnah. Idea tak da. Ualang itu tu.. dah bodoh sombong pula..

Anonymous said...


Lemah betul otak Walaun.

Kan dah malu..

Anonymous said...

Ohh
Itu mahligai najis fitnah. Idea tak da. Ulang itu tu.. dah bodoh sombong pula..Kesian mahligai tahi..
Sanggup pakai idea kafir.

Anonymous said...

Cara komen ini nampak macam ektream dan tak ada otak...
Tiada tanda komen org2 beriman. Guna bahasa yg bukan bhs org2 islam... inilah bentuk rupa penyokong ph yg bengong. Jgn layan golongan ini..

Anonymous said...


Barua-barua dedak pakatan seperti syaitan 11:44 AM telah menulis komen menghina dan menfitnah agama Islam, perjuangan Islam dan parti Islam PAS semata-mata kerana puak munafik sekular liberal dan puak kafir harbi amat bencikan agama Islam dan umat Islam. Musuh Islam mahu menyesatkan dan memurtadkan umat Islam.

Maka jelas semua barua dedak pakatan ini adalah sama ada munafik atau kafir harbi kerana barua-barua ini memenuhi ciri-ciri munafik seperti suka berbohong, mengingkari janji dan melakukan pengkhianatan.

Nabi Muhammad SAW telah bersabda :

آيَةُ الْمُنَافِقِ ثَلَاثٌ إِذَا حَدَّثَ كَذَبَ وَإِذَا وَعَدَ أَخْلَفَ وَإِذَا اؤْتُمِنَ خَانَ

Tanda-tanda orang munafik itu ada tiga. jika berbicara dia berbohong, jika berjanji dia ingkar, dan jika dipercayai dia berkhianat. (HR Bukhari)

Nota: Mayat munafik tidak boleh disolatkan atau didoakan.

Anonymous said...

Bukankah kamu sebenarnya yg bodoh jahil murakkab dan sombong spt pak kaduk menang sorak kampong tergadai....
Tp kamu ini spt kafir laknatullah.... maaflah sbb tda nma lps tu pula bhs mcm org bukan islam...

Anonymous said...

Selain pakatan..semuanya kafir mukarrab

Anonymous said...

Selain pakatan-peraduan mencari abdullah bin ubai bin salon dimulakan

Anonymous said...

Pejuang islam kepala butoh..ni klu zaman nabi..bkn ikot nabi..ikot abu lahab..arab jg,lahir n mati kt mekah lg..mak bapa ko bleh mcm tu? Selamat hari raya..shahidan kassim dh mati eh?tanya je

Anonymous said...

Boss12.28..hadis tu perli mahaguru hadi awang..laknat atas kamu..xwala..xhormat tuan guru!!! ke hadis palsu tu?

Anonymous said...


Kita percaya sebilangan besar barua-barua ternakan pakatan ini terdiri dari barua kafir harbi yang menyamar sebagai orang Melayu untuk menipu dan menghasut kaum Melayu Islam membenci ajaran Islam, ulama Islam, institusi Islam, parti Islam dan umat Islam yang membela agama Islam dan hak umat Islam.

Komen-komen yang ditulis oleh barua-barua pakatan jelas menunjukkan barua-barua pakatan ini adalah kepala bapak munafik yang cuba berlagak 'suci' sambil memaki hamun , menfitnah, menyumpah seranah dan memburuk-burukkan ajaran Islam, ulama Islam, institusi Islam, parti Islam dan umat Islam yang cintakan Allah dan RasulNya dan perjuangan Islam.

Allah telah berfirman yang bermaksud:

Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (wahai Muhammad) sehingga engkau menurut agama mereka (yang telah terpesong itu). Katakanlah (kepada mereka): "Sesungguhnya petunjuk Allah (agama Islam itulah petunjuk yang benar". Dan demi sesungguhnya jika engkau menurut kehendak hawa nafsu mereka sesudah datangnya (wahyu yang memberi) pengetahuan kepadamu (tentang kebenaran), maka tiadalah engkau akan peroleh dari Allah (sesuatupun) yang dapat mengawal dan memberi pertolongan kepada mu.
(Al-Baqarah 2:120)

Anonymous said...

Perut kmu penuh dgn dedak babi kot... tak belajar agama ke kmu. Kesian mak bapa kamu..

Anonymous said...

Kuat spin kamu ni...
Lge jamu dedak babi banyak ke sampai tak reti sirah nabi saw... dah tukar nma apa lps pru 14... ah guan atau ah siang...

Anonymous said...

Apa jenis rakyat malaysia teruk mcm ni.. selepas ph berkuasa penyokong ph pun jadi cakap tak tentu hala.... menampakkan kebodohan dan samseng ...

Anonymous said...

Yg dlm PH jer sangat menyokong DAP. Konon DAP baik, DAP penyayang,DAP sayang Islam, DAP toleransi. Dedak apa yg DAP dah suap, sampai x boleh waras lg.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails