Friday, April 27, 2018

‘M/Malaysia’ DAP, Ideologi Komunis. Undi PKR Halalkan Komunis?




AIDCNews -26/04/18 –Slogan ‘Malaysian Malaysia’ yang diperjuangkan DAP merupakan ideologi komunis kerana ia berasaskan konsep sama rata.

Slogan ‘Malaysian Malaysia’ bermaksud semua kaum adalah sama rata dan tiada pembahagian kelas kaum adalah menyamai konsep sama rata ideologi komunis.

Komunis memperjuangkan masyarakat tanpa kelas dan untuk menjayakan ideologi itu pengikutnya digalakkan melawan tuan tanah (Proletariat vs Bourgeoisie).

Kemuncak perlawanan itu adalah revolusi.

Slogan ‘Malaysian Malaysia’ yang diperjuangkan DAP adalah untuk memperjuangkan masyarakat sama rata dan tidak ada pembahagian kaum berasaskan Bumiputera dan bukan Bumiputera.
Perjuangan DAP itu secara langsung bermaksud menentang Perkara 153 yang termaktub dalam Perlembagaan Malaysia yang meletakkan hak-hak keistimewaan terpelihara kepada kaum Melayu dan Bumiputera.

Baru-baru ini, Jamliah Jamaluddin, calon DAP DUN Bandar Utama berkata salah satu sebab utama beliau menyertai DAP kerana tertarik dengan slogan parti itu yang memperjuangkan ‘Malaysian Malaysia’.

“Salah satu sebab utama adalah kerana saya percaya ideologi dan prinsip parti khususnya ‘Malaysian Malaysia’,”katanya.

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Oleh itu, slogan ‘Malaysian Malaysia’ DAP Adalah Ideologi Komunis. Dan undi PKR bererti undi menghalalkan ideologi komunis.


Sekarang nak undi senang aje pilih antara 3
 Anda tak perlu fikir panjang untuk pergi mengundi 9 Mei ini. Anda hanya perl pilih 3 iaitu 

  • PENCURI DUIT RAKYAT. 
  • Satu Lagi BEKAS PEROMPAK WANG RAKYAT juga kini kononnya nak tangkap anak muridnya bekas perompak. 
  • Atau pilih aje parti yang nak bawa Islam sebagai penyelesaian masalah. Walaupun kumpulan ini daif tapi iktizam mereka cukup tinggi. 
Islam adalah pilihan terbaik kerana disana ada keredhaan Allah.. 

IKLAN
Tawaran Gunting Rambut Lelaki Harga Potongan Sekitar Cheras..
Foto Gunting Krew.
BARBER SHOP 91'Kedai Gunting rambut lelaki kami baru dibuka.. Hari Ini.. Sila kunjungi, 10 pagi hingga 10 malam tiap hari hingga sebulan..
Harga Promosi
-dewasa RM7:00
-kanak-kanak5:00


Sila kunjungi segera!
Bandar Damai Perdana. No 10 Ground Floor, 
Jalan Damai Perdana,5/1B,56000,Cheras, KL.
https://www.facebook.com/gunting.krew?hc_ref=ARTMPWKnBAfryEQBtojBcZSD5UiXc9XcclNqEH-qhttps://www.facebook.com/gunting.krew?ref=bookmarks)

3 comments:

Anonymous said...

Sejarah komunis di setiap negara seperti Russia, China, Malaysia bermula dengan keganasan komunis menindas dan membunuh rakyat yang tidak bersalah, menghapuskan agama Islam, menutup masjid, memusnahkan kampung, sekolah dan infrastruktur dll.

Tiada perbezaan antara komunis China dan Parti Komunis Malaya dan proksi PKM iaitu parti kafir harbi roket.

Penyokong komunis menjadi penderma parti roket, anak tokoh komunis menjadi calon parti roket, beberapa pemimpin roket mempunyai hubungan dengan pemimpin-pemimpin PKM seperti pertalian persaudaraan.

Bukankah pemimpin dan pengikut parti roket yang mencetuskan peristiwa berdarah 13 Mei di mana puak parti roket sendiri telah menggunakan penyapu untuk menghalau kaum Melayu secara simbolik?

Malangnya hari ini, terdapat sebilangan Melayu yang buta sejarah sanggup menjadi khadam parti kafir harbi roket untuk menghina ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam.

Merekalah pengkhianat kaum Melayu Islam dan agama Islam.

Anonymous said...


Walaupun PKM telah meletakkan senjata setelah dikalahkan oleh tentera dan polis Malaysia, ideologi PKM masih lagi hidup subur dalam parti kafir harbi roket yang bercita-cita mahu menghapuskan ajaran Islam dan hak keistimewaan kaum Melayu Islam yang merupakan penduduk asal negara ini.

Anonymous said...

Parti Komunis Malaya telah menubuhkan Rejimen ke-10 yang dianggotai oleh kaum Melayu pada 21 Mei 1949.

Malangnya Rejimen ke-10 ini telah dianaktirikan oleh PKM yang dipimpin oleh kaum China dimana semua keutamaan senjata dan peluru, lojistik, kewangan, perubatan makanan diberi kepada rejimen-rejimen yang dipimpin dan dianggotai oleh kaum China.

Dan sekarang kita melihat parti kafir harbi roket mengamalkan kaedah PKM dengan menganak-tirikan kaum Melayu yang menjadi barua roket.

Orang bodoh sahaja menjadi barua PKM dan roket.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails