Sunday, April 22, 2018

Kerat Zakar B/Suami Kemaruk Seks, Lagi Mabuk Punya Hal..

Lira Plaksina, 47


TATARSTAN – Seorang wanita di Rusia bertindak mengerat zakar bekas suaminya dengan pisau dapur selepas mangsa muncul di kediamannya dan meminta melakukan hubungan seks.

Lira Plaksina, 47, dari perkampungan Vasilyevo di wilayah Tatarstan, Rusia berkata, dia melakukan tindakan untuk mempertahankan diri itu selepas bekas suaminya datang dalam keadaan mabuk.
Plaksina memberitahu mahkamah, lelaki berusia 44 tahun itu menyerangnya dan meminta melakukan hubungan intim. Hakim bagaimanapun menyatakan wanita terbabit telah memotong zakar dan skrotum mangsa ketika dia sedang tidur di atas sofa di kediamannya.
Bekas suami Plaksina turut mengalami kecederaan pada pinggul kanan ketika kejadian pada Oktober tahun lalu. Susulan itu, dia telah dijatuhi hukuman penjara empat tahun.
Wanita terbabit yang diiringi polis keluar dari mahkamah bertindak melambai dan memberikan ‘flying kiss‘ kepada petugas media.
“Segalanya biasa. Saya dihukum penjara empat tahun,” katanya tanpa menunjukkan sebarang rasa kesal.
Difahamkan, bekas suaminya kini tinggal bersama-sama dengan wanita lain  Menurut jiran mereka, pasangan terbabit sering bertengkar hingga membawa kepada perceraian. – Daily Mail/mStar Online

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Lagi kerana mabuk tunggang kencing syaitan. Ingatlah wahai insan terutama balaci-balaci syaitan dan kuncu-kuncunya di Malaysia ini.
Kini DAP memakai selimut PKR pula. Musang DAP berbulu ayam PKR, DAP Berlogo PKR. Juga cuba menipu pengundi?

Lagu PAS Irama Melayu asli


2 comments:

Anonymous said...

*PEMBETULAN

......dgn memastikan umno BN tidak menipu semasa pengiraan undi PRU14.....

Anonymous said...


500 ribu? kah kah kah kah balaci dedak roket kaki kencing hancing.

Bilangan peserta Melayu boleh dikira dengan jari semasa himpunan bershit.

Penceramah pakatan opera roket pun berceramah depan banyak kerusi kosong yang bererti bilangan bunian jauh melebihi bilangan manusia.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails