Thursday, April 26, 2018

DAP Kompromi Rasuah, LKS Sepatutnya Ajar Anaknya. Kata Dr Boo


AIDCNews -25/04/18 –Bekas Pengerusi DAP Johor Dr Boo Cheng Hau yang juga penyandang DUN Skudai berkata kepimpinan DAP tidak berguna kerana mereka berkompromi dengan rasuah.

Dr Boo berkata Lim Kit Siang sepatutnya mengajar anaknya, Lim Guan Eng menjadi pemimpin yang baik.

“Boo juga mengatakan kepimpinan DAP harus tahu bahawa jika mereka rosak, mereka bukan sahaja harus berhenti bertanding tapi harus meninggalkan DAP dan tidak mencemarkan nama dan reputasi parti.

“Dari ribuan calon dari berpuluh-puluh parti, hanya satu calon akan bertanding ketika masih berada di bawah satu kes mahkamah jenayah yang sedang berlangsung untuk dua pertuduhan rasuah terhadapnya,”ulas LSS berkenaan kenyataan Boo itu.
Sekarang nak undi senang aje pilih antara 3
 Anda tak perlu fikir panjang untuk pergi mengundi 9 Mei ini. Anda hanya perl pilih 3 iaitu PENCURI DUIT RAKYAT. Satu Lagi BEKAS PEROMPAK WANG RAKYAT juga kini kononnya nak tangkap anak muridnya bekas perompak. Atau pilih aje parti yang nak bawa Islam sebagai penyelesaian masalah. Walaupun kumpulan ini daif tapi iktizam mereka cukup tinggi. Islam adalah pilihan terbaik kerana disana ada keredhaan Allah.. 


5 comments:

Anonymous said...


Setiap hari barua-barua ternakan pakatan wayang DA-Pig dan pemimpin-pemimpin mereka mencipta dan menjaja fitnah rasuah dan fitnah sesat dll untuk memburuk-burukkan parti Islam pimpinan ulama Islam.

Fakta: Jika dibandingkan rekod BN dan pakatan wayang DA-Pig dengan rekod PAS, kita mendapati pemimpin-pemimpin PAS mempunyai rekod yang bersih dari rasuah dll.

PAS menjadikan AlQuran, Sunnah, Qias dan Ijma' sebagai perlembagaan PAS dan garis panduan perjuangan politik Islam PAS maka PAS adalah parti Islam tulen.

Sebaliknya pakatan wayang pimpinan parti kafir harbi DA-Pig telah menentang dan menghina ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam maka jelaslah pakatan wayang DA-Pig adalah pakatan sesat dan menyesatkan.

Kesimpulan:

1. Selama ini pakatan wayang DA-Pig sibuk memfitnah parti Islam PAS sedangkan semua kejahatan, keburukan dan kesesatan terdapat pada pakatan sendiri.

2. Marilah kita semua mengundi PAS dalam PRU 14 untuk melindungi dan membela agama Islam dan hak umat Islam yang sedang diancam oleh NGO dan parti munafik sekular liberal dan kafir harbi .

Anonymous said...

NAK X PENCURI ???
NAK X PENANGKAP PENCURI ???
NAK X PENERIMA DUIT PENCURI ???

Anonymous said...

Sokong 11:42

Undi salah satu di bawah:

A-Pencuri
B-Penerima wang curi
C-Penangkap pencuri.

Anonymous said...

Sokong 11:42

Undi salah satu di bawah:

A-Pencuri
B-Penerima wang curi
C-Penangkap pencuri.

Anonymous said...

Peringatan penting!

Semua orang dimohon menyemak senarai pengundi untuk menentukan nama pewaris atau saudara mara yang telah meninggal tidak terdapat dalam senarai pengundi kerana kita bimbang 'jin' ternakan parti sekular liberal dan kafir harbi akan mengambil kesempatan untuk mengundi bagi pihak si mati.

Marilah kita semua menyokong dan mengundi parti Islam PAS dalam PRU14.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails