Saturday, April 28, 2018

Cabul Wanita: Calon HARAPAN K'tan Disiasat Polis.

Hasil carian imej untuk cabul wanita


Polis Kelantan sedang menyiasat seorang calon Pakatan Harapan (HARAPAN) Kelantan susulan didakwa menjadi suspek satu kes cabul seorang wanita, tahun lalu.

Difahamkan suspek dipilih menjadi calon pilihan raya umum ke-14 (PRU14) untuk bertanding di salah satu Dewan Undangan Negeri (DUN) di Kelantan.

Perkara itu disahkan Ketua Polis Daerah Kota Bharu, ACP Ismail Mat Sidik berdasarkan satu laporan polis yang dibuat mangsa pada Jun 2017.

"Kes tersebut bukan kes rogol, tetapi cabul. Kita siasat mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan, " katanya ketika dihubungi.

Sementara itu, Malaysiakini difahamkan kejadian itu berlaku pada sekitar Februari 2017 di sebuah bilik hotel di Kota Bharu.

Menurut sumber, mangsa telah didatangi suspek yang juga ketua bahagian sebuah parti politik dan bertindak memasuki bilik hotel tersebut.

"Mangsa ketika itu dalam keadaan berwuduk untuk mengerjakan solat zohor. Kemudian dia terus solat sambil diperhatikan suspek yang membaringkan diri atas katil.
"Suspek kemudiannya mencium tangan dan pipi mangsa sebelum bertindak lebih liar," katanya.

Bagaimanapun tambah sumber berkenaan, wanita berusia awal 50-an itu berjaya menyelamatkan diri daripada kejadian lebih buruk selepas pintu bilik diketuk pekerja hotel berkenaan.

Malaysiakini sedang mendapatkan reaksi daripada suspek dan parti yang diwakilinya.

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Mengapa teruk sangat Harapan Kelantan, takde orang lain ke nak jadi calon sehingga terpaksa pilih yang tertuduh pencabul wanita?


Sekarang nak undi senang aje pilih antara 3
 Anda tak perlu fikir panjang untuk pergi mengundi 9 Mei ini. Anda hanya perl pilih 3 iaitu 


  • PENCURI DUIT RAKYAT. 
  • Satu Lagi BEKAS PEROMPAK WANG RAKYAT juga kini kononnya nak tangkap anak muridnya bekas perompak. 
  • Atau pilih aje parti yang nak bawa Islam sebagai penyelesaian masalah. Walaupun kumpulan ini daif tapi iktizam mereka cukup tinggi. 
Islam adalah pilihan terbaik kerana disana ada keredhaan Allah.. 

IKLAN
Tawaran Gunting Rambut Lelaki Harga Potongan Sekitar Cheras..
Foto Gunting Krew.
BARBER SHOP 91'Kedai Gunting rambut lelaki kami baru dibuka.. Hari Ini.. Sila kunjungi, 10 pagi hingga 10 malam tiap hari hingga sebulan..
Harga Promosi
-dewasa RM7:00
-kanak-kanak5:00


Sila kunjungi segera!
Bandar Damai Perdana. No 10 Ground Floor,
Jalan Damai Perdana,5/1B,56000,Cheras, KL.
https://www.facebook.com/gunting.krew?hc_ref=ARTMPWKnBAfryEQBtojBcZSD5UiXc9XcclNqEH-qhttps://www.facebook.com/gunting.krew?ref=bookmarks)


8 comments:

Anonymous said...

Apa nak buat. Hari2 mimpi 15 kali. Hari2 bukti audio maka lama kelamaan jadi tak tentu arah

Anonymous said...

Wah hebat calon pakatan wayang roket, belum PRU 14 sudah pandai cabul perempuan. Jika menang PRU 14, terus jadi perogol bersiri.

Wahai wanita yang kita hormati, undilah parti Islam PAS pimpinan ulama Islam dalam PRU 14 untuk melindungi wanita dari buaya darat dan buaya tembaga ternakan pakatan wayang roket !

b_aisyah said...

Jangan pening2 istikharahlah Sblum mengundi

Anonymous said...


UNDI PAKATAN WAYANG = UNDI PARTI ROKET
= UNDI ISRAEL

AIDCNews -17/02/18 –Walaupun DAP pernah berjanji mahu menyaman bekas aktivis parti itu, Mohamed Razali Abdul Rahman dan Pengarah Penyelidikan PAS Pusat, Dr Mohd Zuhdi Marzuki dua tahun lepas, namun sehingga ke hari ini parti itu tidak mempunyai keberanian untuk menyaman kedua-dua tokoh berkenaan berkaitan isu janji dana Israel RM 1.2 bilion dan persetujuan DAP membenarkan Israel membina Pangkalan Tentera Laut di Port Dickson.

Menurut aktivis PAS Wilayah Persekutuan, Herman Samsudeen jika DAP tidak berani menyaman berkaitan dengan dakwaan hubungan parti itu dengan Israel bermakna apa yang didedahkan Razali sebelum ini adalah adalah benar semata-mata.

Anonymous said...

Alhamdulillah akhirnya legasi TGNA Bersama2 menentang kemungkaran. Sesungguhnya hidayah itu milik Allah swt. Hapuskan kleptorasi Dan lobai2 yg bersekongkolnya. Takbir..Allahuakbar3x

Anonymous said...

Balaci-balaci ternakan PANDAP adalah kepala bapak munafik yang konon memuliakan TGNA tetapi pada masa yang sama kepala bapak munafik menghina dan memfitnah keluarga TGNA.

Konon pakatan wayang roket mahu kalahkan BN tetapi siang dan malam puak munafik ini menggunakan pelbagai fitnah untuk menyerang PAS seolah-olah puak munafik ini mahu BN menang.

Inilah akibatnya pakatan wayang roket dipimpin oleh biawak lidah bercabang yang sedang dipikul oleh zombie-zombie pakatan.

Anonymous said...

Penjilat dedak roket memuja dan menyembah sifu evangelis roket yang dianggap 'suci' walaipun sifu didakwa di mahkamah kerana kes rasuah.

Sebalinkya, penjilat dedak roket ini sibuk memfitnah dan nenghina perjuangan Islan, ulama Islam dan jemmah Islam seperti PAS seolah-olah penjilat dedak roket bukan umat Islam.

Anonymous said...

Senarai fitnah ciptaan pakatan wayang pimpinan parti kafir harbi roket yang digunakan untuk memfitnah dan memburuk-burukkan parti Islam PAS pimpinan ulams Islam :

1. kerajaan UG PAS-UMNO

2. dedak umno

3. rasuah RM90 juta dan rasuah-rasuah lain.

4. khadam umno

5. pak turut umno

6. alat umno

7. ajaran sesat

8. dan fitnah-fitnah lain.

Fakta:

1. Jika dibandingkan pemimpin PAS dengan pemimpin Be End dan pemimpin pakatan wayang roket, kita akan mendapati pemimpin-pemimpin PAS mempunyai rekod yang bersih dari rasuah dll. Pemimpin-pemimpin Be End dan pakatan pula telah atau sedang disiasat oleh SPRM.

Bahkan sifu evangelis roket sendiri sedang didakwa di mahkamah kerana kes rasuah.

2. PAS adalah parti Islam dan UMNO parti nasionalis maka ideologi yang bertentangan ini bererti PAS bukan barua umno.

3. PAS bukan parti sesat sebab PAS menjadikan AlQuran, Sunnah, Qias dan Ijma' sebagai perlembagaan PAS dan garis panduan perjuangan Islam PAS.

Sebaliknya, pakatan wayang yang dipimpin pleh sifu evangelis roket telah menghina ajaran Islam, menafikan hak umat Islam dan membela kemungkaran dan kesesatan seperti atheis, LGBT, syiah, qafiani, liberalisme, pluralisme dll.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails