Thursday, March 01, 2018

Dirogol Kejam Ketika Lawatan Sambil Belajar.

Hasil carian imej untuk rogol di berlin ,jerman
Remaja Britain dirogol kejam ketika lawatan sambil belajar
BERLIN: Seorang remaja Britain berumur 18 tahun telah diperkosa dengan kejam serta dipukul dua orang lelaki sewaktu mengadakan lawatan kolej ke Berlin.

Lapor Mirror.uk, remaja perempuan tersebut difahamkan dalam lawatan ke ibu kota Jerman itu untuk menghadiri sebuah festival filem.


Dia kemudiannya diserang oleh dua lelaki di sebuah bar shisha selepas terpisah dengan rakan-rakannya pada malam tersebut.

Remaja itu dikepong oleh dua lelaki berkenaan, sebelum dikunci di dalam bilik dan dirogol serta dipukul dengan teruk selepas dia melawan.

Dia dirawat selama dua malam selepas mengalami kecederaan dan trauma sebelum diterbangkan pulang ke United Kingdom, Jumaat lepas.

Setakat ini, belum jelas sama ada suspek sudah ditahan ataupun tidak.

Festival Filem Antarabangsa Berlin ke-68, Berlinale itu berlangsung dari 15 hingga 25 Februari.


Komen Weblog Ibnu Hasyim: Konon peraturan perundangan negara maju, tetapi tidak mampu lahirkan manusia berperadapan tinggi lagi maju. Ikut cara hidup Islam, mampu melahirkan manusia bertakwa selamat dunia akhirat.

UNDILAH PAS dalam PRU14

PAS, sebuah parti politik di Malaysia yang membawa kebahagiaan dari dunia hingga akhirat! Bukan seperti DAP, parti sekular yang menjamin 'neraka' di akhirat, kerana menentang Islam dan menentang cara hidup Islam?

14 comments:

Anonymous said...

Sekadar BERITA: PAS Kedah terpecah kepada 3 golongan dan YG PASTI 2 dari 3 golongan ini tidak akan mengundi PAS. Golongan-golongan ini ialah: 1- Golongan TGHH pro UMNO 2-Golongan anti UMNO 3- Golongan atas pagar.

Anonymous said...

INI BUKAN AUDIO PANIPU KUASA 10. INILAH VIDEO DAP YANG SANGAT JELAS DI MANA KITA BOLEH MELIHAT WAJAH PENCERAMAH DAP:

'SUPERMAN' DAP DEDAH STRATEGI KOTOR DAP GUNA MELAYU SCREW MELAYU


Video panas Siapa Memperkudakan Siapa? Melayu 'Skrew' Melayu! jelas menunjukkan parti kafir harbi menggunakan Melayu untuk screw kaum Melayu. Sumber:

https://www.youtube.com/watch?v=ktI9XEWKMJ8

Video tersebut membuktikan parti kafir harbi menggunakan strategi kotor 'strategi pecah dan perintah" dengan memperalatkan Melayu untuk screw kaum Melayu untuk memecah-belahkan dan melemahkan kaum Melayu !

Siapakah pengkhianat-pengkhianat Melayu yang diperalatkan oleh parti kafir harbi untuk memecah-belahkan dan melemahkan kaum Melayu Islam?

Kita boleh bayangkan apa akan berlaku jika parti kafir harbi ini dan khadam-khadam sekular liberalnya memerintah negara ini.

Anonymous said...

WAH HEBAT PENGERUSI PKR SARAWAK MENYOKONG DAN MEMBELA MURTAD !

Pengerusi PKR Sarawak Bela 4 Muslim Yang Mahu Murtad

Sumber : https://aidcnews.wordpress.com/2018/02/26/pengerusi-pkr-sarawak-bela-4-muslim-yang-mahu-murtad/

Bukankah ini bererti PKR tidak berminat untuk membela agama Islam dan hak umat Islam ? Bukankah ini bererti PKR adalah khadam DAP yang telah menghina ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam?

Saya sebagai orang Islam tidak akan menyokong atau mengundi PKR yang bersekongkol DAP yang memusuhi ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam. Ini juga bererti saya menolak PH secara total!

Saya akan menyokong dan mengundi parti Islam PAS pimpinan ulama Islam dalam PRU14 untuk membela agama Islam dan hak umat Islam dan mencegah kemungkaran dan kesesatan !

Anonymous said...


Apabila munafik 12:25 PM ternakan parti kafir harbi datang membawa berita kepada kamu, maka tolaklah berita tersebut kerana berita munafik adalah berita gred longkang.

Anonymous said...

HANYA SYARIAH ISLAM BOLEH MEMBAWA KEADILAN KEPADA MANGSA

MALANGNYA DAP ADALAH ANTI ISLAM DAN MENGUDNI PKR, BERSATU DAN PAN BAGAI MENGUNDI DAP

VIDEO KLIP YG DAP MENGATAKAN MENGUNDI PAN ADALAH MENGUNDI DAP ADA DI LINK DIBWAHA

https://www.youtube.com/watch?v=N1cd8MsFGcs

DAP kata kalau PAN menang, maka DAP menang, sah PAN khadam DAP

Anonymous said...

http://hajihassanomar.blogspot.my/2018/02/azmin-ali-betul-amanah-pan-bersatu-tak.html

Azmin Ali betul, AMANAH (Pan) & BERSATU Tak ada kemampuan untuk menang di Selangor


Pertelingkahan antara Menteri Besar Selangor merangkap Pengerusi PKR Selangor Datuk Seri Mohamed Azmin Ali dengan Pengerusi AMANAH Selangor, Izham Hashim bukan lagi menjadi rahsia Pakatan Harapan.

Azmin mendakwa AMANAH berbohong (AMANAH tidak Amanah) apabila mengatakan rundingan berhubung pembahagian kerusi di Selangor belum dibuat.

Izham pula membalasnya dengan menyifatkan Azmin sebagai 'badut' dan tidak layak untuk menjadi Menteri Besar Selangor. Kenyataan itu mencetuskan kemarahan pemimpin PKR Selangor. Selepas itu bertubi-tubi pimpinan PKR menyerang Amanah (PAN).

Mahathir, Wan Azizah dan Lim Kit Siang diam melainkan menjawab pertanyaan wartawan. Hanya Mat Sabu mengeluar kenyataan meminta jangan berbalah diluar... balahlah dalam "kelabu".


Maszlee Malik perancang IKRAM dalam AMANAH (PAN) antara lain berkata ramai yang kecewa dengan pertelingkahan terbuka di kalangan pemimpin HARAPAN berkaitan rundingan kerusi, malah ada yang hilang keyakinan dengan kebolehan mereka untuk mentadbir negara.

Ppergeseran dalam Pakatan Harapan (PH) di Selangor berlaku disebabkan PKR yang dipimpin menteri besar Mohamed Azmin Ali (bukan Wan Azizah dan geng Rafizi) tidak yakin pada Amanah dan Bersatu dalam membantu mengekalkan kerajaan negeri pada PRU-14 nanti.

Jika Amanah (PAN) dan Bersatu bertanding di 20 kerusi yang pernah ditandingi oleh PAS pada PRU13 lalu, PKR mempercayai mereka semua akan kalah dan ini membuatkan kedudukan kerajaan Selangor akan tergugat. Anda boleh baca di sini, lebai dah menulis sebelum ini.


Boss Ilham Centre (pengerusi eksekutif), Mohamad Hisomuddin Bakar (ini bukan macai, tapi penyokong kuat Amanah. Dia tak menjadi ahli Amanah demi menjaga kredibiliti kajiannya tidak macam Dr Mazlan Ali) berkata, PKR menunjukkan sikap tidak yakin kepada Amanah (pan) dan bersatu apabila mendapati Amanah dan Bersatu tidak cukup menonjol untuk menggantikan PAS.

"Apabila kajian visibility (ketampakan) dibuat di bawah, mereka mendapati kehadiran Amanah dan Bersatu gagal untuk menggantikan PAS di peringkat akar umbi. [Note: Ini bukan kajian PAS]

Anonymous said...

Seronoknya jadi pencacai PAS. Mereka sahaja yg betul. Syurga adalah untuk mereka sahaja? Tidak, syurga untuk mereka yg beriman, beramal salleh, berakhlak terpuji , berkebajikan dsb. Kembalilah ke[ada al-quran dan sunnah BUKAN kepada perlembagaan parti dan ulama politik yg ada kepentingan politik.
Saya bercakap atas Islam, bukan mewakili mana-mana parti. Semua parti ada perlembagaan, perlembagaan boleh diubah TETAPI a-quran tidak boleh diubah. Jadilah lslam berpandukan al-quran BUKAN Islam acuan politik. Sekejap kafir sekejap tidak. Dahulu teman mesra DAP sekarang memusuhi DAP. Apa ni, pening la brader....

Anonymous said...

Saoalan: Adakah ulama-ulama PAS telah bersedia untuk berdemo bersama-sama UMNO di depan Kedutaan Indonesia kerana Indonesia merampas kapal persiaran JH Low?

Anonymous said...

Baru ambo nak ajak candat sotong naik kapal baru tu. Ini dah dikira campurtangan asing yang cuba menggugat keamanan ambo dan kwn2 gelap ambo nak gi berjihad sambil mencandat. Kita pakat2 adakan demo kat keduataan indobesia suh org2 indinesia balik kampung. Takborrrr

Anonymous said...

Husam Power 10x. Satu kerugian bila beliau disingkirkan dari PAS. Angkara pitih, PAS terjerut dengan kain serban sendiri. Husam memang POWER!.

Anonymous said...

Bila sebut negara German.PAS Jangan suka sangat. Ada satu kes tonton tiwi perview. Dengar-dengar cerita ,bakal meletup juga menjelang PRU14 ni.Sebab ada bukti pembayaran. Mahu berlari bogel tok Lobai kali ini. ...

Anonymous said...


Barua 1:04 PM ternakan Pakatan Sesat pimpinan DA-Pig mabuk todi menulis komen yang mendedahkan kebodohan dirinya sendiri kah...kah...kah....kah...

Barua dedak roket ini berkata pong pang pong pang Jadilah lslam berpandukan al-quran .... pong pang pong pang.....

Selepas itu , barua ini membaham dedak cap roket yang disedekahkan oleh parti kafir harbi DA-Pig yang menghina dan menentang Islam sebagai upah menghina, menfitnah dan memaki hamun ulama Islam , umat Islam dan parti Islam PAS yang mendokong perjuangan Islam.

Fakta:

(1) Parti Islam PAS pimpinan ulama Islam telah menjadikan Al-Qur'an , Sunnah, Qias dan Ijma' sebagai perlembagaan PAS dan dasar perjuangan politik PAS sejak PAS ditubuhkan hingga sekarang dan seterusnya di masa depan.

(2) Manusia masuk syurga adalah kerana rahmat Allah.

Anonymous said...

Sumbu Kuasa 10x mimpi 15 kali mengigau berulang kali. Satu keuntungan besar bagi parti Islam bila Sumbu power 10 disingkirkan dari parti Islam. Angkara pitih dan gila kuasa,Sumbu power 10 terjerut dengan tali leher sendiri. Sumbu kuasa 10 adalah bateri tamat tempoh memang tiada POWER! Hanya layak dijual di kedai besi buruk sahaja ! Itu pun kalau towkay kit sial mahu.


Kah...kah...kah...kah...kah...kah...

Anonymous said...


Amba candat sutong ari ni dapatlah sekor sutong 2:45 PM yang sangat hodoh cap roket atas kepala, badan dan ekor dan mempunyai satu mata sahaja seperti dajal. Nak jual pun tak laku tak ada harga sebab orang ramai benci sotong dajal cap roket, buang ke tandas untuk jadi makanan ulat tahi.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails