Monday, February 26, 2018

9 Tentera Rogol Gadis Bergilir-gilir Di Kluang. Ini Solusinya!




Sembilan anggota tentera direman tujuh hari bagi membantu siasatan satu kes rogol bergilir-gilir seorang gadis berusia 17 tahun di Kluang,pada pertengahan Disember lepas.
Menurut Polis Johor Datuk Mohd Khalil Kader Mohd berkata kesemua lelaki berusia dalam lingkungan 20-an itu ditahan pada Khamis sebelum dibenar reman bermula hari ini.
“Saya mengesahkan (polis menerima) laporan yang dibuat (mangsa). Sembilan yang ditahan direman tujuh hari hingga 1 Mac,” katanya ketika dihubungi, di sini.
Difahamkan kesemua anggota tentera dari Kem Mahkota, Kluang tersebut ditahan selepas gadis berkenaan membuat laporan polis di Balai Polis Kluang, kira-kira 8.50 pagi Khamis.
Difahamkan seorang daripada suspek merupakan teman lelaki gadis tersebut. -Bernama
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Untuk menghindari kes-kes begini, salah satu solusinya ialah Malaysia perlu kembali kepada sistem perundangan milik orang Islam sendiri.
Di Malaysia, cara mudah orang ramai melaksanakan sistem perundangan Islam ialah dengan menyokong dan kempen mengundi PAS.
UNDILAH PAS dalam PRU14

PAS, sebuah parti politik di Malaysia yang membawa kebahagiaan dari dunia hingga akhirat! Bukan seperti DAP, parti sekular yang menjamin 'neraka' di akhirat, kerana menentang Islam dan menentang cara hidup Islam?

71 comments:

Anonymous said...

PAS bukan nak menegakkan Hukum Islam (hudud). RUU355 menaiktaraf mahkamah syariah dalam sistem mahkamah sekular pun separuh jalan ajer, itu pun bawah bimbingan UMNO, apatah lagi HUDUD, jauh panggang dari api. PAS bohong nak bawa HUDUD, PAS hanya menjaja nak bawa HUDUD untuk tarik pengundi Islam TETAPI sekarang orang Islam dah sedar. Ali PAS dari Kelantan, Kedah, Perlis sampai Sabah dan berkurangan, ramai yg dah keluar dan ranting (cawangan) di tutup secara senyap. Itu yg buat PAS gelabah.
PAS upah ramai cybertrooper seperti blogger Ibnu ini untuk recycle isu-isu yg boleh membantu PAS.
PAS dah lupa, tindaktanduk mereka dah jauh tersasar. Mulut mereka seperti Syiah yg suka memaki, hipokrit dan cintakan aset dunia.
--bekas ahli PAS

Anonymous said...

30 tahun perintah kelantan, mana hudud?
Banyak kentut je lebih..

Anonymous said...

he he orang kafir nak masuk Islam pun takut tengok perangai PAS sekarang he he he

Anonymous said...

Sedara 2:15 Kentut PAS dah berbau DEDAK BABI.

Anonymous said...

Salam. Saya rasa AMAT BERSALAH sebab pernah mengundi PAS, saya tak sedar PAS menjual agama untuk kepentingan pertidadi. Ya Allah, amounilah aku......Kg Gunong, Jelawat, Kltn

Anonymous said...

MauBalak Bersama Ularmak....Pertandingan BELI KERETA MEWAH BERSAMA ULAMA....

Anonymous said...

Tuan/Puan2...jangan buang masa dgn weblog ni.....dia sendiri pun tak betul.

Anonymous said...

PPAN khadam DAP dan DAP anti Islam

http://malaysiandigest.com/bahasa-malaysia/691126-10-bukti-dap-anti-islam-menurut-ridhuan-tee.html

10 Bukti DAP Anti-Islam Menurut Ridhuan Tee

KUALA LUMPUR: Pendakwah bebas, Prof. Dr. Ridhuan Tee Abdullah menyenaraikan 10 bukti yang menunjukkan DAP merupakan sebuah parti anti-Islam.

Yang pertama, pemimpin DAP Perak, Nga Kor Ming pernah menghina umat Islam dengan menyamakan pemberian duit raya sama seperti rasuah atau dedak.



Kedua, tokoh DAP Pulau Pinang, Jeff Ooi menghina kematian ulama tersohor Tuan Guru Harun Din dengan ungkapan ‘Adios Harun Din’.

Ketiga, Nga Kor Ming sindir purdah yang dipakai sebahagian wanita Islam. Apabila Datuk Ahmad Darus cadang pramugari memakai pakaian menutup aurat, pemimpin DAP kata pemimpin Melayu otak cacat.

Keempat, Pemimpin DAP yang juga Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang, P. Ramasamy menggelar pendakwah terkenal antarabangsa, Dr. Zakir Naik sebagai ‘setan’, 



Kelima, DAP pernah lantang mempertikaikan kandungan khutbah Jumaat dan mengganggu urusan fatwa di Pulau Pinang. 



Keenam, DAP biadab mempersoalkan laungan azan dan bacaan ayat al-Quran melalui pembesar suara masjid. 

Ketujuh,

DAP mempersoalkan larangan murtad dan mempersoalkan kewujudan JAKIM.


Kelapan, DAP berani menghina dan mempersenda hukum hudud.

Kesembilan, DAP separuh mati menentang RUU355, mereka kata konon RUU355 belum perlu.

Ke-10 DAP menentang ustaz dan ustazah dari Semenanjung dihantar ke Sarawak,



“Belum berkuasa di Putrajaya, DAP telah cuba memandulkan Islam. DAP adalah komponen Pakatan Harapan. Berpolitik untuk memenangkan PH bermakna berpolitik memenangkan DAP.



“Politik DAP adalah politik memandulkan Islam. Maka sesiapa umat Islam yang berpolitik untuk PH bermakna mereka berpolitik untuk memandulkan Islam – agama mereka sendiri. Tepuk dada tanya iman,” katanya dalam satu kenyataan

Reply

Anonymous said...

Saya masih ahli PAS sebab janji saya dengan arwah bapa saya TAPI sata tak akan undi PAS lagi sebab melihatkan perangai pemimpin PAS adalah MUSTAHIM mereka memperjuangkan HUDUD di Malaysia. Noktah.

Anonymous said...

melihatkan perangai pemimpin PAS sekarang adalah MUSTAHIL mereka memperjuangkan HUDUD di Malaysia. NOKTAH

Anonymous said...

Sdr pencacai PAS, iman bukan letak kat politik sebab parti ni acuan Yahudi, sistem Perlembagaan Negara pun sama. Kamu belajar mana, tak undi PAS tak ada iman, ayat keberapa, surah apa dalam Quran. Iman letak pada ilmu, amal, akidah, akhlak dan cara hidup seseorang. Jangan nak berdakwah kalau ilmu tak ader....saya pun masih ahli PAS dan berura-ura nak keluar PAS.

Anonymous said...

Blogger dan pemakan dedak amat menjengkelkan, tak de ilmu tapi belagak alim....piiiraaah mangkuk hayun...pi belajag dulu bab agama...dalamilah Islam yg indah dan nyaman ini. Janga cakap guna kepala lutut,cakaplah berpandukan al-quran, hadis, ijtima ulama , kitab2utama dll

Anonymous said...

PAS lebih sekular dari UMNO !

Anonymous said...

Sdr ibnu dari asyik kena marah2 belanja lah lagi video gelek2 ke. Layan juga mata ni kan. Kan blog tuan ni blog pelbagai semia bole. Org pas pun takyah lah nak belo cd ke byr line ke atau damapibke jerman nak tgk pilem tak pakai baju. He he

Anonymous said...

Sdr, menzalimi rakyat (orang asli Kelantan) bukanlah perilaku Islam.

Anonymous said...

Sdr Ibnu, saya masih ada sekeping lagi borang keahlian UMNO, nak tak?

Anonymous said...

kecian kat blogger........lain kali jangan masuk isu politik yg tak betul Muahhh ...!

Anonymous said...

PAS tanding 140 kerusi parlimen dalam PRU nanti dan menang 160 kerusi sebab ada blogger spt sdr Ibnu , ha ha ha ha

Anonymous said...

PAN khadam DAP dan DAP anti Islam

http://malaysiandigest.com/bahasa-malaysia/691126-10-bukti-dap-anti-islam-menurut-ridhuan-tee.html

10 Bukti DAP Anti-Islam Menurut Ridhuan Tee

KUALA LUMPUR: Pendakwah bebas, Prof. Dr. Ridhuan Tee Abdullah menyenaraikan 10 bukti yang menunjukkan DAP merupakan sebuah parti anti-Islam.

Yang pertama, pemimpin DAP Perak, Nga Kor Ming pernah menghina umat Islam dengan menyamakan pemberian duit raya sama seperti rasuah atau dedak.



Kedua, tokoh DAP Pulau Pinang, Jeff Ooi menghina kematian ulama tersohor Tuan Guru Harun Din dengan ungkapan ‘Adios Harun Din’.

Ketiga, Nga Kor Ming sindir purdah yang dipakai sebahagian wanita Islam. Apabila Datuk Ahmad Darus cadang pramugari memakai pakaian menutup aurat, pemimpin DAP kata pemimpin Melayu otak cacat.

Keempat, Pemimpin DAP yang juga Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang, P. Ramasamy menggelar pendakwah terkenal antarabangsa, Dr. Zakir Naik sebagai ‘setan’, 



Kelima, DAP pernah lantang mempertikaikan kandungan khutbah Jumaat dan mengganggu urusan fatwa di Pulau Pinang. 



Keenam, DAP biadab mempersoalkan laungan azan dan bacaan ayat al-Quran melalui pembesar suara masjid. 

Ketujuh,

DAP mempersoalkan larangan murtad dan mempersoalkan kewujudan JAKIM.


Kelapan, DAP berani menghina dan mempersenda hukum hudud.

Kesembilan, DAP separuh mati menentang RUU355, mereka kata konon RUU355 belum perlu.

Ke-10 DAP menentang ustaz dan ustazah dari Semenanjung dihantar ke Sarawak,



“Belum berkuasa di Putrajaya, DAP telah cuba memandulkan Islam. DAP adalah komponen Pakatan Harapan. Berpolitik untuk memenangkan PH bermakna berpolitik memenangkan DAP.



“Politik DAP adalah politik memandulkan Islam. Maka sesiapa umat Islam yang berpolitik untuk PH bermakna mereka berpolitik untuk memandulkan Islam – agama mereka sendiri. Tepuk dada tanya iman,” katanya dalam satu kenyataan

Reply

Sheikh al Unta Hussin Lompoyang said...

Yaaa... Ibnu. ANA hairanlah,bagaimana ANTE boleh jadi seperti Al Bahlol tetapi Baghal. ANTE cakap ,sokong Parti Lobai, selesai semua masalah Negara. ANTE mabuk minum air kencing Unta peram kah... ANA punya UNTA pun ,tidak sebodoh ANTE.......Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Khalifah Abu Bakar tak pangkah PAS pun boleh buat sistem perundangan Islam (HUDUD). Yang utama ialah pendidikan (ilmu), budaya, akhlak dan nilai-nilai kekeluargaan BUKAN hukuman. Undi PAS bukanlah jaminan syurga kalau kelakuan dan cara hidup bertentangan dengan syarak. Kalau ada Ujub, Ego, Bongkak dan nilai-nilai syaitan dan sewaktu dengannya lebin baik anda masuk UMNO. Ingat, dalam mendidik rakyat, akhlak pemimpin mestilah TERPUJI selari dengan ilmu dan ibadat. Pemimpin TAK SEMPURNA IMANNYA jika suka memaki hamun orang lain....

Anonymous said...

er err saya masuk parti tupperware...duit ada masyukk kah kah kah

Anonymous said...

Kasihan BUYA HAMKA (Allahyarham)...kasihan Presiden Turki...mereka takde iman sebab tak undi PAS...?

Anonymous said...

janji dapat dedak, bro

Anonymous said...

PAN khadam DAP dan PAS khadam UMNO...sama...UMNO bersahabat dgn MCA, MIC, Gerakan (geng sebangsa DAP juga).....jangan marah, nanti kena jual ha ha ha

mahligai seni said...

Perangai pemimpin PAS sekarang sangat jauh dengan adab Islam. Sesekali lihat, macam pementasan MAHARAJA LAWAK MEGA MUSIMM BAHARU (MUSIM PRU 14). Nasihat saya kepada PAS, sudah-sudahlah menjadikan agama sebagai bahan komditi. Tak undi PAS bukan bermakna tak Islam.

Anonymous said...

Apa nak heran kan. Di tempat lain guru madrasah rogol pelajar 14 tahun sebanyak 20 kali.

Apa yang mendorong gadis tersebut menyerah pada guru tersebut jika tidak perwatakan nya sebagai orang agama yang alim. Mulut tak pernah berhenti memuji Allah.

Dalam latihan tentera, cukup dengan ilmu agama sekali di beri pada semua kadet dari peringkat bawah hingga yang tertinggi? Tetapi kenapa terjadi perbuatan terkutuk tersebut ?

Ini kerana ulama sibuk buat fitnah untuk menakutkan orang supaya jangan undi pembangkang, Pakatan Harapan.

Dalam pada PAS terikat dengan Pakatan Harapan di Selangor, pemimpin nya boleh menghasut orang tentang anti Islam dan parti yang bersama dengan parti bukan Islam.

Apabila kerja syaitan ini di ambil alih oleh ulamak maka syaitan ada banyak masa buat kerja lain. Antara nya syaitan berjaya menggoda dan menaikkan nafsu 9 pegawai Tentera merogol seorang gadis.

Hanya ulama dunia sahaja yang berani menafikan kenyataan tersebut. 9 orang ... bukan satu atau dua orang ...

Anonymous said...

sokong 4.19. Tapis dulu rencana/berita. Nak tapis kena ada ilmu, kalau takde ilmu jangan jadi blogger. Jangan siar atas emosi atau berlandaskan politik, siarlah atas landasan ilmu Islam.

Anonymous said...

Ibnu Hasyim, kamu tu takde ilmu macam aku jugak tapi kamu berlagak pandai....aku tak kata aku bijak...aku no komen. Ingatlah, kalau kita bodoh jangan mengaku kita pandai.

Anonymous said...

wahai blogger, muhasabah lah diri dan perbuatan anda, jangan buang masa untuk jadi ahli neraka. Byeee

Anonymous said...

Sedang dengar ucapan Husam Musa tentang penyalah gunaan kuasa Ladang Rakyat oleh PAS Kelantan

Anonymous said...

PAS sedang ikut bontot Najib....Hadi mana ada pendirian, dah lama janji PAS untuk bertunang dibuat tapi TGNA halang, sekarang takde siaoa yg halang. Ada bukti rakaman kat Husam Musa.

Anonymous said...

kejap lagi blogger bengong akan keluar ayat "barua..barua..barua..kapir harbi..kapir harbi!!
ha.ha.ha..tahniah!!

Anonymous said...


Ini yang akan buat keluar ayat barua.... kapir Harbi..

#NajibmakanAquinoa
#HadimakanDedakje


#NajibmakanAquinoa
#HadimakanDedakje

#NajibmakanAquinoa
#HadimakanDedakje

Anonymous said...

tinggal 2/3 ekoq tu, anjing guan eng yang meroyan masih menyalak dalam blog ni..

he he he

Anonymous said...

#NajibmakanAquinoa
#HadimakanDedakje


#NajibmakanAquinoa
#HadimakanDedakje

#NajibmakanAquinoa
#HadimakanDedakje

Anonymous said...

"Cium kentut Najib menyelerakan....."'kata PAS kepada ahli-ahlinya.

Anonymous said...

Najib maka Quinoa, pemimpin PAS pakat-pakat makan dedak, ahli2 PAS pakat-pakat berebut cium kentut...sebabtu ramai yang dah GILA BABI

Anonymous said...

AWAS ! Seekor Atau Dua Ekor Cybertrooper Menggunakan Berpuluh Akaun Palsu Untuk Menyerang Laman Web Ibnuhasyim

Kita telah membuat analisa komen-komen yang ditulis oleh cybertrooper ternakan Pakatan Haprak dan kita dapati semua komen-komen itu ditulis oleh seekor atau dua ekor cybertrooper yang menggunakan puluhan akaun palsu untuk menyerang, menghina dan menfitnah parti Islam PAS pimpinan ulama Islam secara bertubi-tubi tanpa henti untuk menunjukkan kononnya mereka ramai bagi mempengaruhi tanggapan pengguna media sosial!

Anonymous said...


Orang GILA mana dia tau dia GILA....woi check IP address la kalau nak tahu palsu ke tidak, baru tahu kot, jangan pengsan, orang dah meluat dengan kamu! Pemimpin kamu akhlak setaraf Samy Vellu ajer, yang beza cuma agama pemimpin kamu tu Islam. Akhlak terlalu BURUK hu hu hu

Anonymous said...

selalu nya saya berhenti memberi komen sekejap.. apabila saudara saya mula menunjukkan hati nya sakit, marah... Atau apabila saya merasa seronok dapat menyakit kan hati saudara saya..

Insya Allah

Anonymous said...

Sebab tu kita semua kena banyak belajar ilmu islam n faham betul2. Aku pun annoy w ramai ahli pas yg kebanyakan tak faham islam pun... Bukan stakat di mesia tapi di obersea pun sama. Tapi itu bukan alasan utk kita benci w pAs. Ramai lae para alim yg berjuang di jalan ini, jadi ikut la mrk bukan tgk ahli yg tak tentu hala... Mari kita mendalami ilmu menuju tuhan, insyaallah

Anonymous said...

Sendiri dah faham? Maaf saya masih belajar...
Sbb org yg berilmu ikut cikgu saya org itu akan beradab bila bercakap, menulis or berinteraksi w org lain

Anonymous said...

BETOL Anon 9:06, bercakaplah dengan ilmu dan berhemah BUKAN dengan emosi dan akhlak yg teruk. Tukang kebun sekolah ana pernah pesan, biar papa asalkan ada maruah.

Anonymous said...

Hijau warna PAS bukan lambang Islam tapi lambang warna pokok balak dah naik pucuk, tak lama lagi boleh potong....RM RM RM ....

Anonymous said...

Awak siar komen untuk menaikan darah orang, orang komen awak kata cybertrooper ler...terimalah hakikat, semakin jelek komen anda, semakin ramai orang kutuk anda, macam sekor haji temberang tu....apa pun kami dah tak percaya.

Anonymous said...


Dahulu aku sokong pakatan tetapi setelah aku melihat perangai penyokong dan cybertrooper pakatan seperti haiwan dalam zoo dan pesakit mental dalam hospital memaki hamun ulama Islam dan parti Islam, aku dan geng aku akan sokong PAS dalam PRU14 !

Anonymous said...


Wah barua-barua pakatan berlagak 'suci' sambil memaki hamun, menghina dan menfitnah parti Islam. Inilah contoh kepala bapak munafik yang dikasihi oleh iblis !

Anonymous said...


Woi macai pakatan, berhati-hati... jangan biarkan otak kamu di kaki kamu naik ke kepala ! Teruskan memaki hamun supaya kamu dipandang mulia oleh Iblis.

Anonymous said...

Macam inikah perangai balaci pakatan mengalahkan kera-kera di taman bunga ? Memalukan mak bapak saja !

Anonymous said...

FITNAH amende.....PAS kan dah join UMNO, itu TGHH atur sekali dengan NASA dan HA sebelum kemangkatan TGNA. Satu Malaya dah tahu, lepas PRU akan ada kerajaan PASBN. Dah banyak dedak ditabur...Husam Musa ada rakamabn rahsia yg akan dibongkar nanti. Kami tak pernah maki, tuamg presideng kamu yg selalu maki, adakah ini FITNAH, satu Malaya dah tahu. Iman letak pada ilmu, amal, ibadat, akhlak dan cara hidup, adakah itu juga FITNAH? Kamu ni ugama apa? Kami berAgama Islam. Makaceh

Anonymous said...

Wahai barua-barua pakatan, janganlah kamu merasa sedih dikutuk oleh orang ramai... teruskanlah tugas kamu menyebarkan kejahilan, maki hamun dan fitnah di muka bumi! Jika kamu tak buat kerja kotor, siapa pula nak pula nak masuk neraka ! Takkanlah kamu nak biarkan neraka kosong !

Teruskan tugas kamu menentang dan menghina parti Islam yang memperjuangkan ajaran Islam supaya syaitan yang bertahta dalam banglo terlajak diskaun tersengih seperti kerang busuk !

Anonymous said...

Orang yg kentut BUSUK tak akan mengaku dia kentut la brader, itu mahu FAHAM. Org yg suka memfitnah akan mengata orang lain yg FITNAH. Tolong bagitahu, dalam komen ini, apa yg FITNAH, tak payah bagi sejuta contoh, CUMA BAGI SATU CONTOH!

Anonymous said...

Abang 11.33..jangan layan orang mabuk GILA bang, nanti berjangkit kat abang pulak.

Anonymous said...


Macai pakatan 11:32 PM telah menjadi bukti bahawa manusia boleh hidup tanpa otak ! Teruskan usaha mu untuk menyebarkan kedunguan di seluruh Malaya ! Sifu evangelis roket bertindak bijak memilih manusia tanpa otak untuk melakukan kerja hebat ini !!! Tahniah macai !

Anonymous said...

APA YANG KAMI SEMUA FITNAH? BAGI SATU CONTOH LER .....Aku peduli apa, aku bukan ada parti....

Anonymous said...


Wahai makhluk asing ternakan pakatan, apakah pendapat kamu tentang spesies manusia ? Yang pasti manusia tentu merasa kagum melihat kamu menulis tanpa menggunakan otak. Wah hebat makhluk asing ternakan sifu banglo terlajak diskaun !

Anonymous said...


Wah pengakuan terbuka ! Barua pakatan 11:40 PM mendakwa mereka tiada parti .... Yang mereka ada ialah parti arak terbuka ! Wah hebat barua-barua mabuk kehilangan otak menjilat kaki sifu banglo yang baru keluar dari tandas !!

Anonymous said...

Kami speies manusia bodoh..ya memang bodoh sebab yg pintar hany aAllah sahaja tapi kamu yg tak mahu terima kenyataan ni spesies apa? Selamat Malam...Moga Allah memberi hidayah kepada kalian ke arah jalan yg benar dan lurus, inshaAllah. BYE, Assalamualaikum.

Anonymous said...

btmmari.blogspot.my

Anonymous said...


Wah barua-barua dedak cap roket seperti barua 11:45 PM berlagak 'suci' konon mengunakan bebarapa istilah dalam Islam, mereka bebas menfitnah, memaki dan menghina ulama Islam dan parti Islam PAS !

Iniilah bukti barua-barua kehilangan otak ini adalah pengikut ajaran sesat mengalahkan Syiah !

Anonymous said...

Woi balaci-balaci pakatan teruskan memaki hamun, menghina dan menfitnah orang yang berbeza pendapat dengan kamu kerana kita semua sudah faham balaci pakatan adalah seperti pesakit mental yang suka tulis merapu ! Tunggulah PRU 14, kita orang akan undi PAS !

Anonymous said...


Aku tidak akan berdebat dengan barua-barua pakatan yang bodoh, pekak dan buta kerana perdebatan ini akan menurunkan darjat aku ke level mereka yang suka membuat dakwaan tanpa bukti! Biarkan barua-barua ini menyalak seperti anjing ternakan sifu evangelis !

Anonymous said...

Up to you, bullshit. I dont have any party...i'm free BUT not freemason. I'm pure muslim.

Anonymous said...

Tak undi PAS bukan bermakna menentang Islam....zaman nabi saw dulu takde pun parti PAS. PAS sebuah parti BUKAN agama, fahamlah bang oi

Anonymous said...


Ini sudah terbalik.

Yang sepatutnya menjadi contoh dan menunjukkan cara berinteraksi ikut Islam ialah orang parti suci...

Apa yang di sampaikan sekadar ingatan bukannya teguran tapi di anggap sebagai fitnah. Fitnah..

1148 sepatutnya doa kan kita tapi boleh pulak kata itu istilah Islam. Bukan apa doa bakal ahli syurga lah kan...

Atau pun bakal ahli syurga lebih berdoa menang 140 kerusi dari doa mohon petunjuk..?

Lagi satu, tak ada sesiapa pun ajak atau paksa orang lain berdebat. Kalau rasa nak turut serta boleh, tak nak pun boleh.

Anonymous said...

Sokong 5:35.....atas prinsip demo. Geng Parti suci, jangan ingat Pangkag PAS direct masuk syurga, banyak lagi yg Allah persoalkan.....ini bukan FITNAH, belajarlah mendalami agama. Orang nasihat kamu kata kami dari dari PH, sebenarnya kamu yg terlalu taksub dan gelabah biawak. Ramai yg di sini pemerhati / mualaf politik sahaja.
Agama Islam BUKANLAH milik mutlak ahli-ahli PAS sahaja. Sesiapa sahaja yg mengucap kalimah shahadat, dia itu beragama Islam. Cuma ilmu, amal ibadat, akhlak dan cara hidup yg berbeza dan perbezaan inilah yg membezakan kamu di sisi Allah swt.

Maaf dari saya, bekas pelajar podok atap nipah.

Anonymous said...

aduhai...macam ni ka perangai orang PAS? Sucinya mereka...ahli syurga firdaus...

Anonymous said...

Dulu aku sokong pakatan tetapi hari ini aku merasa amat malu selepas membaca komen-komen macai-macai pakatan yang mengandungi terlampau banyak fitnah , maki hamun dan sunpah seranah terhadap ulama Islam dan PAS.

Aku telah buat keputusan meninggalkan pakatan untuk selama-lamanya dan aku akan menyokong dan mengundi parti Islam PAS dalam PRU14.

Anonymous said...

Kita merasa sangat terkejut melihat macai-macai pakatan menulis komen yamg penuh dengan fitnah, maki hamun dan sumpah seranah terhadap PAS pimpinan ulama Islam.

Tindakan macai-macai ini mencerminkan sikap sebenar pemimpin-pemimpin pakatan pimpinan parti kafir.

Mantan Nazir Masjid Ar-Rahman said...

Mereka ni lawan kerajaan BN ke lawan PAS?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails