Saturday, March 03, 2018

Seks Oral: Pegawai Kanan Polis Paksa Pegawai Wanita Bawahannya.


ALOR SETAR: Ketua Polis Perlis, Datuk Azisman Alias, mengesahkan pihaknya menerima laporan berhubung dakwaan seorang pegawai kanan polis melakukan serangan seksual ke atas seorang pegawai wanita bawahannya, baru-baru ini.
Beliau berkata, siasatan dijalankan pasukan penyiasat dari Bukit Aman susulan laporan dibuat inspektor percubaan berusia 28 tahun itu bagi mengesahkan kesahihan dakwaan terbabit.
Azisman juga mengesahkan pegawai berkenaan sudah ditukarkan bagi memberi laluan kepada siasatan yang dijalankan.
"Ia masih dalam siasatan. Kita pun tidak tahu sama ada ia betul atau tidak..atau tohmahan.
"Pihak Bukit Aman yang siasat kes ini dan sudah mengeluarkan arahan supaya pegawai terbabit ditukarkan," katanya ketika dihubungi.
Beliau berkata demikian ketika mengulas laporan media mengenai tindakan seorang inspektor polis wanita membuat laporan terhadap pegawai atasannya, yang didakwa memaksanya melakukan seks oral.
Laporan media yang memetik sumber melaporkan, wanita 28 tahun itu dijemput makan malam bersama pegawai atasannya kira-kira jam 8 malam pada 25 Februari di sebuah restoran di Perlis, tetapi premis itu tidak beroperasi.
Pengadu mendakwa pegawai tersebut kemudian memandu ke tempat terpencil sebelum mengambil kesempatan ke atasnya.
Dalam laporannya, inspektor percubaan itu mendakwa dia takut untuk melawan kerana bimbangkan keselamatan dirinya.
Mangsa mendakwa pegawai atasan itu kemudian menghantar dia pulang ke keretanya sebelum mengasa bergegas terus membuat laporan di Balai Polis Arau sambil mendakwa pegawai itu juga pernah mengancam menyusahkan tugasannya jika enggan keluar makan malam bersama.
Malah, pengadu turut mendakwa pegawai tersebut pernah menyentuh badannya di pejabat tahun lalu.
Difahamkan pegawai atasan terbabit turut membuat laporan polis mendakwa inspektor wanita itu cuba mencemarkan imejnya yang sebelum ini tidak berpuas hati terhadap prestasi kerja pengadu.
Pegawai terbabit turut mendakwa inspektor percubaan itu mungkin dipengaruhi "orang luar" untuk membuat laporan polis itu susulan tindakannya mengambil tindakan ke atas aktiviti perjudian haram di sekitar Arau. (BH)
UNDILAH PAS dalam PRU14

PAS, sebuah parti politik di Malaysia yang membawa kebahagiaan dari dunia hingga akhirat! Bukan seperti DAP, parti sekular yang menjamin 'neraka' di akhirat, kerana menentang Islam dan menentang cara hidup Islam?

Lihat juga.. 
E-Buku IH-118: Siri Politik Islam Masakini -Presiden PAS
E-Buku IH-118: Siri Politik Islam Masakini -Presiden PAS

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails