Friday, March 02, 2018

Gambar Pelakon Lucah Boleh Tingkatkan Hasil Ladang.. Ini!

Petani guna gambar pelakon lucah untuk tingkatkan hasil ladang
Chenchu percaya dengan meletakkan poster pelakon-pelakon filem lucah di ladangnya, sayur-sayuran yang ditanamnya akan menghasilkan kuantiti yang banyak dan berkualiti.

ANDHRA PRADESH: Kebiasaannya, petani menggunakan pelbagai helah untuk menyelamatkan hasil tanaman mereka daripada dicuri dan dimakan haiwan.

Di sawah padi amnya, pesawah menggunakan patung yang dikenali orang-orang bagi mengelakkan hasil padi di makan oleh burung-burung.

Namun seorang petani di Andhra Pradesh, India mempunyai kaedah yang sangat berbeza.


Chenchu Reddy, 45 tahun, percaya dengan meletakkan poster pelakon-pelakon filem lucah di ladangnya, sayur-sayuran yang ditanamnya akan menghasilkan kuantiti yang banyak dan berkualiti.

Mempunyai ladang berkeluasan 4 hektar, Chenchu berkata idea untuk meletakkan poster-poster tersebut adalah bagi membolehkan penduduk di kampungnya fokus terhadap wanita dalam gambar itu dan tidak lagi mencuri hasil tanamannya.

Untuk menjayakan misi ini, Chenchu memilih menggunakan gambar bekas pelakon filem lucah terkenal iaitu Sunny Leone yang berposing menggunakan bikini berwarna merah.

Menerusi Irish Mirror, Chenchu berkata teknik ini sangat berkesan dan penduduk di kampungnya lebih focus kepada poster berkenaan berbanding hasil tanamannya.

Tambahnya, dia tidak takut sekiranya pihak berkuasa memintanya untuk menurunkan poster tersebut kerana percaya mereka tidak mempunyai hak untuk berbuat demikian.

Ini kerana sebelum ini mereka tidak pernah mengambil tahu tentang masalah yang dihadapi golongan petani di sana.

UNDILAH PAS dalam PRU14

PAS, sebuah parti politik di Malaysia yang membawa kebahagiaan dari dunia hingga akhirat! Bukan seperti DAP, parti sekular yang menjamin 'neraka' di akhirat, kerana menentang Islam dan menentang cara hidup Islam?


Lihat juga.. 
E-Buku IH-118: Siri Politik Islam Masakini -Presiden PAS
E-Buku IH-118: Siri Politik Islam Masakini -Presiden PAS

2 comments:

Anonymous said...

menmgarut

Anonymous said...


BARUA-BARUA TERNAKAN PAKATAN PIMPINAN KAFIR HARBI DA-Pig ADALAH LEBIH BURUK DARI HAIWAN TERNAKAN

Barua-barua ternakan Pakatan Munafik Sekular Liberal-Kafir Harbi pula meletakkan harapan pada parti kafir harbi Roket pimpinan sifu evangelis dan tuang punahsihat Roket yang memusuhi ajaran Islam dan menindas umat Islam untuk 'memperkasakan' dan 'memartabatkan' Islam di negara ini.

Tanpa merasa malu dan segan , barua-barua munafik ini menggunakan nama 'Allah' dll untuk menjaja fitnah untuk menfitnah dan memburuk-burukkan perjuangan Islam yang dibawa oleh ulama Islam dan jemaah Islam seperti parti Islam PAS semata-mata kerana pemimpin-pemimpin munafik dan kafir harbi merasa amat benci melihat perjuangan Islam.

Ini bererti barua-barua ternakan Pakatan Munafik Sekular Liberal-Kafir Harbi mempunyai sikap dan mentaliti munafik yang jelas iaitu berpura-pura cintakan Islam sambil mencipta pelbagai fitnah dan menyebarkan fitnah untuk memburuk-burukkan pejuang Islam dan menyokong pakatan pimpinan kafir harbi menentang dan menghina dan menafikan hak umat Islam!

Firman Allah Taala;

وَمِنَ النَّاسِ مَن يَقُولُ آمَنَّا بِاللَّهِ وَبِالْيَوْمِ الآخِرِ وَمَا هُم بِمُؤْمِنِينَ

“Dan di kalangan manusia ada yang berkata mereka beriman kepada Allah dan hari Akhirat, sedangkan mereka sebenarnya tidak beriman.” (Al-Baqarah:8)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails