Wednesday, February 28, 2018

7 Tahun Model Jadi Hamba Seks, Bukti Gagalnya Perundangan Manusia..


AKHIRNYA selepas tujuh tahun menjadi hamba seks kepada seorang taikun perniagaan di Rusia dan Turki, seorang model, Natasha Serebriy berjaya melepaskan diri.

Natasha yang mempunyai dua orang anak dengan taikun berkenaan yang hanya dikenali sebagai Vyacheslav R, turut mengalami kecederaan. Dia yang kini berusia 25 tahun juga mengalami kehilangan berat badan. 

Natasha mendakwa lelaki itu memukul dan merogolnya hampir setiap hari dan ketika berjaya melarikan diri, dia mengalami patah tulang rusuk, tulang pipi manakala kepalanya mengalami kecederaan.
Natasha yang berasal dari Ukraine juga mengalami anaemia selepas tiga bulan kehilangan darah. Menurut Natasha, Vyacheslay yang tua 20 tahun daripadanya mula memukulnya selepas sebulan bertemu. Ketika itu dia berusia 18 tahun. Dia dipercayai mengalami sindrom Stockholm iaitu perasaan sayang yang wujud terhadap lelaki yang `menculiknya’.
Selepas melarikan diri, Natasha kini bersembungi di sebuah pusat perlindungan di Rusia. Menceritakan mengenai kesengsaraannya, Natasha memberitahu, dia tidak dibenarkan menggunakan telefon dan semua hubungannya dengan masyarakat telah disekat. Dia juga akan dipukul di depan dua anak perempuannya.
“Selepas sebulan bertemu, dia mula berlaku ganas terhadap saya. Dia kerap kali memberikan alasan terpaksa memukul saya kerana mahu mengajar saya melakukan perkara yang betul.
“Pada mulanya saya sayangkan dia dan berangan dengan memiliki anak, semuanya akan berubah, Ketika saya mengandung enam bulan, dia membawa saya ke Turki dan saya dilayan seperti hamba,
“Saya tidak berpeluang untuk lari. Semua dokumen saya dipegangnya. Dia melarang saya bercakap dengan kawan-kawan dan ibu saya. Dia memukul saya ketika rakan kongsi perniagaannya mengunjungi kami,” katanya.
Selepas anak sulung mereka berusia 22 bulan, Natasha melahirkan seorang lagi anak mereka. Tiga bulan terakhir dengan Vyacheslav , Natasha hampir mati kerana kehilangan darah. Dia dibenarkan ke hospital namun dua anaknya dijadikan sebagai tebusan, jika Natasha melarikan diri.
Natasha memberitahu kakitangan hospital dan mereka membantunya dengan menipu lelaki itu supaya dua anaknya dapat dibawa ke hospital untuk diambil darah.
Jururawat dengan bantuan doktor kemudiannya membantu Natasha melarikan diri. Kini, polis Rusia dilaporkan sedang memburu Vyacheslay selepas Natasha membuat laporan polis. 

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Pada saya, peristiwa di atas lagi sebagai bukti, gagalnya hukum perundangan ciptaan manusia dalam peranannya mensejahterakan rakyat, walaupun ia berlaku di luar negara. 

Di Malaysia, sistem perundangan yang ada perlu dibetulkan tafsirnya supaya tidak bertentangan Perkara 3 dalam Perlembagaan Persekutuan, seterus lain-lainnya. Ada lagi cara mudah orang ramai melaksanakan sistem perundangan Islam ialah dengan menyokong dan tolong kempen mengundi PAS. 

Jika PAS mampu memerintah Malaysia, maka keselamatan seperti yang dikehendaki oleh Islam dunia-akhirat, akan terjamin. Insya Allah!


UNDILAH PAS dalam PRU14

PAS, sebuah parti politik di Malaysia yang membawa kebahagiaan dari dunia hingga akhirat! Bukan seperti DAP, parti sekular yang menjamin 'neraka' di akhirat, kerana menentang Islam dan menentang cara hidup Islam?
Model Lepaskan Diri 7 Tahun Jadi Hamba Seks.

57 comments:

bunbinban said...

Aku setuju. Islam memberi jaminan dunia akhirat kepada umatnya yg beriman dan bertakwa kepada NYA. Namun yg pasti islamnyg syumul akan di bawa oleh kumpulan yg lain bukan Pas. Isteri pun Pas jadikan cagaran dlm mencapai cita2 politik dan pakcik kata hanya Pas yg mampu beri dunia akhirat?...meruntuhkan masjid tu pakcik oiii....

Anonymous said...

PAS adalah satu-satunya Parti Politik yg memperdagangkan agama Islam. Jaja nak buat hudud dah hampir setengah abad, HUDUD ditendang, diganti dgn RUU 355 bawah bimbingan UMNO. Masa dalam Pakatan Rakyat tak kata undi DAP haram, bila berkawan dengan UMNO tiba-tiba dia kata undi DAP haram.
Pemimpin PAS memperdagangkan agama untuk tujuan peribadi. Ada yg makan dedak, beli vellfire/audi/merc dengan duit dedak dan ada yg bermimpi nak jadi TPM dan menteri. Maka berhamburkan ratib BARUA, HARAMJADAH, BABI. BANGANG dsb

Kamu ingat UMNO ni bangang sangat ker?

Ingatlah, Allah adalah perancang. Jangan ingat, kita tipu penyokong bawahan kita boleh menang.
Allah Maha Kuasa dan Dia Maha Mengatur dan Dia juga yg menentukan apa yg berlaku.

PAS lebih zalim jika dibandingkan dengan UMNO.
UMNO lebih Islamik jika dibandingkan dengan PAS.

(catatan saya ini akan dikatakan FITNAH kerana orang PAS akan merasa mereka amat hebat dan mereka sahaja yang betul)

Ingatlah MATI...MATI....MATI....

Akhirat nanti, semua yg kamu lakukan di dunia akan dipersoalkan.

T/Kasih.

Baba Harun,
Tanah Merah.

Anonymous said...



Apa parti suci tak dengar ke audio terima duit dari UMNO?

Dulu perjuangan lengkap berbalah supaya tak tergoda dengan duit...

Anonymous said...

Sheikh Baba Harun, saya kenal anda, Tak sangka saya anda keluar PAS senyap-senyap. Pemimpim PAS pendusta Agama..

Anonymous said...

PAS....PAS....PAS......
Dedak...dedak...dedak...

Ada dedak ayam untuk penyokong
Dedak kambing untuk Cybertrooper..
Dedak lembu untuk pimpinan Negeri...


Dedak Babi, untuk kami Pimpinan Pusat.

Dedak kami cap GOLD COIN keluaran UMNO

Eh, blogger Ibnu dedak apa yer?

Anonymous said...

Barua sondol dedak cap roket percaya konon 'Islam' yang syumul dibawa oleh parti kafir harbi DA-Pig pimpinan sifu evangelis dan khadam liberalnya PANIPU.

Anonymous said...

PAS sudah GILA BABI

Anonymous said...

HOT

PENGAKUAN PIMPINAN PAS TERIMA DUIT UMNO TERSEBAR DI TERTENGGANU

Anonymous said...

Tahniah Sheikh Baba

Anonymous said...

Wah barua PANIPU 3:00 pm yang suka sondol dedak cap roket berlagak 'suci' sambil menfitnah perjuangan Islam yang dibawa oleh ulama Islam dan jemaah Islam seperti parti Islam PAS walaupun perjuangan PAS telah diiktiraf oleh ulama sedunia.

Barua sondol dedak roket percaya ideologi sesat buatan manusia sesat seperti sekularisme, liberalisme, pluralisme dan kafir harbisme yang dibawa oleh sifu evangelis dan khadam sekular liberalnya adalah lebih baik dari Islam.

Iblis dan sifu banglo tersenyum riang melihat si barua tolol menghina perjuangan Islam.

Anonymous said...

Islam kamu...iman kamu.....amal kamu....hanya BOLEH di nilai Allah swt. Manusia bukanlah penilai yang baik.

Dulu PAS memaki UMNO, skrg bertunang dgn UMNO.
Sekarang PAS memaki DAP setelah bercerai dgn DAP
Dengan tabiat ini, satu hari nanti PAS akan memaki Nabi saw dan Allah.

PAS, satu parti dibentuk oleh FREEMASON Malaysia.

Anonymous said...

Sesiapa sahaja boleh membuat audio untuk memfitnah ulama Islam dan parti Islam.

Dan orang tolol sahaja termakan umpan barua sondol dedak cap roket.

Orang cerdik dan bijaksana akan menolak audio tersebut kerana audio itu tidak menunjukkan wajah orang-orang yang bercakap.

Selepas ini, puak PANIPU akan menghasilkan video samar-samar pula untuk menipu rakyat pula.

Anonymous said...

DOK KATA DAH....AHLI PAS TAK CAYA KALAU KAMU BAWA BUKTI KAT MRK PUN...Hipokrit...

Anonymous said...

penyokong pas semua gila brader

Anonymous said...

HARAKAH tak laku..HARAKAH tak laku....

HARAKAH tak laku tak apa, UMNO beri dedak kat kami

hu hu hu

(Kata seorang cybertrooper PAS yg disahkan sewel)

Anonymous said...

Woi BAB* , saya kenal anda, tak sangka kita jumpa di sini.

Anda tentu masih ingat kita sama- sama sondol dedak cap roket semasa kita mengadap sifu evangelis di banglo terlajak diskaun di PP.

Nampaknya orang ramai tidak mempercayai audio dedak yang dicipta dalam studio sumbu kuasa 10.

Habislah kita dimarahi sifu evangelis kerana PRU semakin hampir dan dedak roket dah banysk habis, hasil tarak.

Anonymous said...

PAS TIDAK MEMPERJUANGKAN ISLAM.

Pejuang Islam apa, kelakuan ahli dan pimpinan PAS macam Yahudi.

PAS menyokong Israel secara diam.

Anonymous said...

Barua sondol dedak roket sembang mahu lebat, habuk pun tarak.


Memgapa barua sondol dedak roket ini tidak buat laporsn kpd pihak berkuasa?

Barua kaki sembang kencing hancing seluruh negara.

Anonymous said...

Biasanya barua sondol dedak roket akan menuduh orang lain gila untuk menutup rahsia barua dedak roket pesakit mental.

Anonymous said...

Kamu (PAS) lah yg perlu report kata rakaman PAS terima duit tu palsu.....Lepas tu naik mahkamah, kamu kalah kena bayar saman dan kos mahkamah....padan muka kah kah kah

Anonymous said...

Barua sondol dedak roket pong pang pong pang membuat pelbagai dakwaan karut tanpa bukti tetapi anehnya barua ini belum buat laporan SPRM.

Bukankah ini bererti batua sondol dedak roket tidak mempunyai bukti? Sembang je yg lebih.

Anonymous said...

HIDUP HUSAM.....Kelantan menyokong kamu...

Anonymous said...

Anon 3:18 pm,

Terima kasih sahabat2 ku yang sama-sama sondol dedak cap roket.

Anonymous said...

Kawan-kawan,

PENGKONGSIAN ILMU

Tok saya kata, kalau kamu berkawan dengan orang gila, satu hari nanti kamu juga jadi GILA spt dia. Ayuh...biarkanlah siGILA menjerit sorang-sorang.

Ader ker minta air suam mahu ais taruh lebih. Lepastu kata air suam ni tawar, takde gula...Sahlah dia ni GILA.

Makaceh.

Anonymous said...

Ahli bawahan PAS terjerit-jerit macam orang GILA, si pemimpin juga yg kenyang makan dedak...Nasibla LABU.

Anonymous said...

Saya bagi pihak semua munafik ternakan sifu evangelis termasuk barua sondol dedak cap roket 3:25 pm mohon maaf kerana munafik-munafik sondol dedak roket menulis komen di atas semasa mereka sedang 'high' kerana baham pil kuda kuasa 10 cap sumbu.

Walaubagaimanapun, sifu evangelis kahum dengan komen-komen longkang tersebut.

Anonymous said...

Tak de pun dalam HARAKAH kata pemimpin PAS makan dedak...ini FITNAH!

Anonymous said...

Kami ada PIGS--Parti Islam Gagasan Sejahtera.

Anonymous said...


Kenapa lah otak parti suci memberi gambaran yang Islam hanya ingin hapuskan judi, tarian gelek dan model jadi mangsa ganas sek.....

Seolah-olah Malaysia ini bersih rasuah... Macam rasuah dah tukar dari haram jadi harus..

Terbaru audio pemimpin parti suci mengaku terima dedak dari UMNO..

Jika betul, memang tak di sangsi, keperitan dan kesengsaraan pengikut parti suci telah tergadai.

Banyak aduan dan dakwaan yang di buat oleh Husam di diamkan oleh Lobai-Lobai parti suci. Jika pendedahan yang ini pun tidak di kena kan tindakan nampak sangat Lobai-Lobai hanya mempamerkan watak alim dan guna Quran untuk mengabui pandangan pengikut nya.


Hanya si bebal yang rasa aman apabila duduk di kelilingi oleh orang yang berjubah dan berserban... kalau mati ketika itu pun tak apa.. macam dalam syurga..

Anonymous said...



HARAKAH akan dapat untung banyak sekiranya HARAKAH siarkan isu makan dedak.

Antara makan dedak yang menjadi keutamaan HARAKAH ialah Ulama yang perlu di lihat suci bukannya makan dedak.

#najibmakanaquinoa
#lobaimakandedakje

Anonymous said...

PIGS akan sondol 130 kerusi.
Selepas PRU Kerajaan yang memerintah ialah Kerajaan PIGS.

Nanti yang jadi PIGS bukan dia orang tapi rakyat. Itu sebab Lobai-Lobai redha dengan nama PIGS.

Sistem dan dasar PIGS mudah.. rakyat di galakkan beranak terutama yang Islam.. Tujuan supaya Kerajaan PIGS ada berjuta askar perang.

Kualiti hidup.. ala kadar... cukup makan, dengan keadaan kotor, bersepah dan jijik seperti mana mereka tunjukkan di Wisma Tuan Guru..

Anonymous said...

Ha Ha Harakahhh kah kah kah

Ahli PAS sendiri tak beli, inikan pula orang lain....

Harakah menuju ke kuburnya bersama-sama PAS yang hilang pengaruh politiknya.

Wallahua'lam

Anonymous said...

Kes murtad disarawak! Mohon unit amal buat demo! Hj hadi diam seribu bahasa!

Anonymous said...

PIGS = Pan In Garbage Shits.

Dan PIGS adalah khadam parti kafir harbi DA-Pig.

Anonymous said...

Aku pernah menyokong pakatan tetapi mulai hari ini aku akan sokong PAS selepas aku melihat komen-komen pencacai pakatan menfitnah PAS sehingga melampaui batas.

Ini membuktikan pencacai-pencacai pakatan menentang perjuangan Islam pada abad ke 21 ini.

Anonymous said...

5:45

Tak pandai menyamar.
Kamu memang pencacai PAS sebab mulut kamu bau dedak.
Aku dah hack IP Address kamu ha ha ha

Anonymous said...

PAS dah kantoi ambik duit UMNO

Anonymous said...

Ulama DEDAK

Anonymous said...

Barua 6:22 pm fikir orang tak tahu IP address dia kah kah kah kah

Anonymous said...

Pencacai-pencacai pakatan telah menulis pelbagai dakwaan karut tanpa sebarang bukti terhadap parti Islam PAS pimpinan ulama Islam.

Orang bodoh sahaja percaya cerita dongeng ciptaan pencacai-pencacai ternakan parti sekular, liberal dan kafur harbi.

Anonymous said...

Siapa kamu 3:49 yang senang2 lata orang munafik, kamu ni wali Allah ker?

Anonymous said...

Ketua Penerangan PAS Pusat, Nasrudin Hassan mengaku ambil duit UMNO...mana pencacai PAS? Dah lari masuk bilik ker?

Anonymous said...

Anon 11:20 pm,

(1) Apakah ciri-ciri munafik?

(2) Apakah istilah yang sesuai untuk manusia yang mendakwa diri mereka beragama Islam tetapi pada masa yang sama mereka menentang perjuangan Islam dan menjadi khadam parti kafir harbi yang memusuhi Islam!

Sila jawab mengikut soalan. Jawapan putar belit membuang masa saja.

Anonymous said...

Barua dedak roket 11:25pm,

Mana bukti? Dakwaan tanpa bukti adalah fitnah!

Anonymous said...

Bukti? Mana laporan SPRM?

Barua dedak roket 6:24 pm kaki kencing.

Anonymous said...

Ularmak dedak hanya wujud dalam parti panipu yang menjadi khadam parti kafir harbi DA-Pig.

Anonymous said...

Bukti sudah beredar satu MALAYA, Ketua Penerangan PAS Pusat, Nasrudin Hassan mengaku PAS ambil duit UMNO...ha ha ha orang cakap tak caya....Telefon Nasrudin tanya sendiri ler..

Anonymous said...


Perempuan itu 7 tahun jadi hamba seks.

Parti Suci sah lah selama-lamanya jadi HAMBA DEDAK @ HAMBA NAJIB...

Anonymous said...

Ibenu barua pas

Anonymous said...

Barua sondol dedak roket 12:29 am,

Kalau setakat kamu buat dakwaan tanpa bukti, budak tadika pun boleh buat dakwaan. Mana bukti?

Anonymous said...

Barua sondol dedak rokwt 5:18 am,

Ulama Islam dan jemaah Islam adalah hamba kepada Allah.

Kamu pula hamba kepada sifu evangelis banglo terlajak diskaun 66 skandal.

Bila kamu mati sifu akan berikan wang neraka dan pasukan menangis professional kepada kamu dan kubur atas bukit konon kamu nak petronas twin tower.

Anonymous said...



Bunga-bunga parti suci ambik duit UMNO dah lama terserlah...

Bukan sebab ada kereta mewah .. Atau berbini dua... Tapi dari gaya dan lagak Lobai dah dapat teka ..

Parti Suci dok kata fitnah.. mana bukti ?

Sepatutnya dia lah dan tuan hashim lah yang tinggalkan Parti suci..

Nak pertahan kan apa lagi ...?

Anonymous said...

Elok-elok kita kata Hamba...

Ok lah .

Parti Suci sah lah selama-lamanya jadi BARUA DEDAK @ BARUA NAJIB...

Jangan jatuhkan taraf seorang Hamba Allah.. Jangan malukan Hamba Allah ..

Hamba Allah tak macam itu.. ambik duit dari Parti UMNO dan terus tukar pendirian dan lupa pada perjuangan Islam.


Salah satu tanda Hamba Allah ialah dia mendapat kesusahan di dunia atau hidup yang sangat cukup tidak kurang pun tidak.. Dapat balasan baik kemudian.

Barua Dedak... Yang konon nya Hamba... Dapat Dedak dulu baru jadi Hamba ...

Anonymous said...

Mana bukti? Barua sondol dedak roket suka menulis merapu.

Anonymous said...

Wahai barua sondol dedak roket....Mana bukti semua dakwaan khayalan kamu ? Inilah akibat makan campuran dedak roket dan pil kuda kuasa 10.

Anonymous said...

Bukti tak datang bergolek..

Kita di suruh siasat apa-apa berita samada yang benar atau yang palsu..

Dia tak suruh kau mintak kat aku.
Kalau aku bagi pun kau tetap kena siasat..

Ada kau siasat berhubung parti Lobai terima dedak ?

Anonymous said...

Wah barua sondol dedak roket mengaku tidak mempunyai bukti.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails