Friday, February 23, 2018

Masyarakat Suka Memangsakan Wanita -Dyana Sofea DAP




AIDCNews -22/02/18 – Aktivis Melayu DAP, Dyana Sofya Mohd Daud mengaku pernah mempunyai tabiat merokok sepertimana gambar yang pernah tular di media sosial sebelum ini.
Walau bagaimanapun, Dyana berkata masyarakat Malaysia hanya prejudis terhadap wanita yang merokok sahaja, sedangkan perkara yang sama turut dilakukan oleh aktivis politik lelaki.
“Pada saya, masyarakat memang suka memangsakan wanita, terus terang sebelum saya berhenti merokok, ada gambar saya merokok, viral merata-rata gambar Dyana hisap rokok, tapi apabila Datuk Seri Rahman Dahlan upload sendiri gambar cigar kenapa tidak dikecam dan dihakimi seteruk saya,” kata beliau semasa menjawab soalan dalam program “Anda Tanya Mereka Jawab” anjuran Sinar Harian.
Dyana berkata demikian ketika ditanya soalan berhubung sebuah video kontroversi berpeluk dengan seorang lelaki dikatakan mirip Ahli Parlimen DAP Bukit Bendera, Zairil Khir Johari yang turut dikaitkan dengan dirinya.

Lihat juga..

Dalam masalah redha dengan dosa adalah satu maksiat besar. Salah satu cara solusinya ialah menyokong perjuangan Islam di Malaysia iaitu PAS, terutama dalam tugas menolak kemungkaran masa kini. Mudah saja, undilah PAS dalam PRU akan datang!

UNDILAH PAS dalam PRU14

PAS, sebuah parti politik di Malaysia yang membawa kebahagiaan dari dunia hingga akhirat! Bukan seperti DAP, parti sekular yang menjamin 'neraka' di akhirat, kerana menentang Islam dan menentang cara hidup Islam?



8 comments:

Anonymous said...

PARTI PANIPU PENCURI KERUSI DISAMUN OLEH GENG SENDIRI ! kAH kAH KAH KAH KAH !

Parti PANIPU bukan sahaja dipandang sebelah mata oleh musuh politiknya tetapi rakan PAKATAN HAPRAK pun macam anggap parti Panipu ni macam tiada aje. Bukti paling baik pembahagian kerusi. Parti PANIPU dapat kerusi sikit tu makna Pakatan Haprak tak percayai kemampuan parti PANIPU. Takkan anda pulak lebih kata parti PANIPU hebat. Orang ada akal boleh berfikir... KESIAN

PARTI PANIPU PIMPINAN MIKE SELFIE AMOI, MU JAHAT, HA-SELIPAR MYDOOM, KALIT GREJA, OSTAD LIBERAL DAN PIL KUDA KUASA 10 DLL berKokok Berderai-derai, Ekor Bergelumang Tahi !!!

Kebiasaan ayam ialah selepas ayam berkokok , ayam akan makan dedak cap roket. Selepas itu berkokok lagi dan makan dedak cap roket lagi ! Bila ayam sudah gemuk, sifu evangelis akan potong ayam buat sup ayam China.

Sifu evangelis pandang parti PANIPU sebelah mata saja kerana parti PANIPU suka sembang lebat habuk pun tarak .... menghabiskan dedak DA-Pig saja ! Towkay dedak cap roket pun boleh muflis kerana menanggung biawak PANIPU !

Anonymous said...

Wahai ted manoffik,

Insaflah ted manoffik
... Jgn terus melakukan fitnah terhadap mereka yg bertengtangan pendapat dgn sifu evangelis banglo terlajak diskaun.. Parti PANIPU sendiri takde pendirian langsung..dari negara islam ke negara sekular dan sekarang tentang ruu pulak..semua wayang DA-Pig saja..ted manoffik jgn jadii alat politik DA-Pig utk kepentingan peribadi..barua-barua PANIPU dapat dedak cap roket dan kroni-kroni sifu DA-Pig dpt projek dari sifu evangelis banglo terlajak diskaun dan tuang punahsihat DA-Pig dn sebagaii balasan MIke Selfie Dada Amoi kena balas budi dgn sokong apa jua yg dilakukn oleh sifu evangelis banglo terlajak diskaun dan tuang punahsihat DA-Pig..insaflah ted manoffik jgn terus terjerumus ke dalam terowong bawah laut...Yang kaya ialah sifu evangelis banglo terlajak diskaun dan kroninya sahaja. Kamu makan dedak cap roket yang menjadi kegemaran babi ternakan sifu banglo sahaja.

Anonymous said...

Aktivis DA-Pig kepala bapak hipokrit cakap tak seupa bikin

Aktivis DA-Pig yang menganut ajaran liberalisme ajaran sifu evangelis banglo terlajak diskaun suka memangsakan dirinya sendiri dengan minum arak, merokok, berpelukan, menari dan ........ dengan jantan DA-Pig. Bila terbongkar gambar dan video aktivis DA-Pig, dengan muka selamba tanpa merasa segan dan malu, aktivis DA-Pig menyalahkan masyarakat !

Aktivis DA-Pig suka bercakap pong pang pong pang menuduh dan menyalahkan DA-Pig bila memberi ceramah di depan pengikut DA-Pig yang naif. Bila terdedah gambar dan video, rupa-rupanya aktivis DA-Pig adalah kepala bapak hipokrit cakap tak serupa bikin!

Anonymous said...

Pembetulan perenggan ke2 komen February 23, 2018 at 11:53 AM:

Aktivis DA-Pig suka berlagak sebagai pendakwa raya dan hakim bercakap pong pang pong pang menuduh dan menyalahkan musuh-musuh DA-Pig bila memberi ceramah di depan pengikut DA-Pig yang naif. Bila terdedah gambar dan video, rupa-rupanya aktivis DA-Pig adalah kepala bapak hipokrit cakap tak serupa bikin!

Ibnu Hasyim said...


T. Kasih ted manoff. Kesian, rupanya ted manoff dan kuncu-kuncu jadi alat kepada musuh-musuh Islam.

Kita masih buka peluang lagi, curahkan segala perasaan anti Islam kamu, atau Islam gaya anjing DAP kamu, biar kita bawa berbincang. Pilih yang jernih, buang yang keruh. Walaupun kalau kamu bukan Islam, kita tetap sedia berbincang, bukan macam media DAP, takut bila berhujah mengenai Islam..

Cuma jangan mencarut saja seperti kamu dan kuncu-kuncu mu.. Kerana perbincangan kita termasuk ibadah, walaupun bererita tentang seks. Demi keredhaan Allah dan mendekatkan manusia kepada cara hidup Islam. Menolak cara hidup DAP yang bertuankan hamba bukan Islam.

Allahu akbar!

Anonymous said...

Musuh Islam? Main pukul rata nampak bang! Insaf la blogger bengong! Apa definasi musuh islam tu? Bila hang nak angkat parang/senapang pergi perang depa? Gebang depan pc boleh la? Harap-harap hang ni dulu keluar dari lubang yang betul masa dilahirkan. Maaf no!

Anonymous said...

Kenapa bodo sangat anon di atas...

{Apa definasi musuh islam tu? Bila hang nak angkat parang/senapang pergi perang depa? Gebang depan pc boleh la? Harap-harap hang ni dulu keluar dari lubang yang betul masa dilahirkan. Maaf no!}

Otak bodo kotor begini, janganlah dibawa berbincang, Pak Ibnu..


Anonymous said...

tambah bodo ted manoff

ulang bende sama. buang saja tulisan bernilai najis itu.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails