Wednesday, February 28, 2018

Maria Chin Sertai PKR Untuk Tanding PRU 14


AIDCNews -27/02/18 –Pengerusi Bersih 2.0 Maria Chin Abdullah dijangka meletak jawatan dalam tempoh dua minggu lagi dan menyertai PKR untuk bertanding dalam Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14).
Sumber memberitahu The Malaysian Insight, Maria bakal bertanding di “kerusi selamat” bagi memastikan beliau menang dan menjadi Ahli Parlimen pada PRU itu.
Ketika dihubungi untuk mengesahkan perkembangan itu, Maria menjawab: “No komen.”
Minggu lepas, akhbar arus perdana New Straits Times melaporkan yang Maria mungkin akan bertanding di kerusi Parlimen Batu atau Petaling Jaya Selatan, Ambiga pula dikatakan akan bertanding di Kapar atau Segamat.
Bagaimanapun Ambiga memberitahu The Malaysian Insight yang beliau “tidak berminat” dengan politik.
“Jika Ambiga tidak bertanding, dia mungkin akan menggantikan Maria sebagai pengerusi Bersih selepas pilihan raya.
“Buat masa sekarang, Shahrul akan menyandang jawatan pengerusi,” kata sumber itu merujuk kepada Timbalan Pengerusi Bersih Shahrul Aman Mohd Saari.
Minggu lepas, Ketua Eksekutif Institut Demokarsi dan Hal Ehwal Ekonomi (Ideas) Wan Saiful Wan Jan mengumumkan pengundurannya daripada badan pemikir tu berkuatkuasa 18 Februari.
Wan Saiful yang merupakan ahli PAS dijangka meninggalkan parti Islam itu untuk menyertai PPBM minggu ini.
Wan Saiful dilihat melawat ibu pejabat PPBM di Petaling Jaya, dan masih mendiamkan diri mengenai dakwaan yang beliau akan menyertai parti itu.

UNDILAH PAS dalam PRU14

PAS, sebuah parti politik di Malaysia yang membawa kebahagiaan dari dunia hingga akhirat! Bukan seperti DAP, parti sekular yang menjamin 'neraka' di akhirat, kerana menentang Islam dan menentang cara hidup Islam?

7 comments:

Anonymous said...

Aduh...Nasrudin Hassan , Penerangan PAS PUSAT sudah mengaku PAS terima duit UMNO. Huh, geram... napa ngaku awal, dok diye udahler...Hancur PAS kalu gini, ramai dah ahli pakat-pakat lari...cuma pencacai yg masih tingga di sini, tokse lari

Anonymous said...

Sahabatku, PAS dah jadi HAMPAS. Kasihan PAS.

Anonymous said...

Berita GEMBIRA buat parti suciku....kira-kira lebih 200 0rg asli Kelantan mendaftar menjadi ahli parti-parti dalam gabungan PH. Tahniah PAS! (hu hu hu PAS menangis di sebalik batang balak yg telah dipotong)

Anonymous said...

Dedak berperisa MUSANG KING ada di sini. Hubungi mana-mana pencacai PAS di sini untuk mendapatkan sample PERCUMA anda!

Anonymous said...

Calun pkr seorang Ni langsung tiada unsur islamik...PAS teruskan perjuangan mu berdasarkan alquran Dan hadis.

Anonymous said...


Wah pemimpin-pemimpin BERSHIT yang bernaung di bawah payung DA-Pig yang pernah mengaku menerima dedak dari NGO-NGO Yahudi Zionis di Amerika Syarikat yang menjadi proksi rejim pengganas Israel telah menyertai parti sekular liberal yang menjadi khadam parti kafir harbi DA-Pig.

Bekas pemimpin DA-Pig juga mendakwa secara terbuka bahawa parti kafir harbi DA-Pig juga menerima dedak dari rejim pengganas Israel.

Sekarang jaringan Zionis di negara kita menjadi semakain jelas.

Jika anda semua amat bencikan kezaliman, jenayah dan kejahatan rejim pengganas Israel , marilah kita semua menyokong dan mengundi parti Islam PAS pimpinan ulama Islam dalam PRU14 untuk melindungi dan membela agama Islam dan hak umat Islam.

Anonymous said...

Pembetulan komen 7:02 PM :

Wah pemimpin-pemimpin BERSHIT, yang bernaung di bawah payung DA-Pig, pernah mengaku menerima dedak dari NGO-NGO Yahudi Zionis di Amerika Syarikat yang menjadi proksi rejim pengganas Israel dan sekarang mereka telah menyertai parti sekular liberal yang menjadi khadam parti kafir harbi DA-Pig.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails