Saturday, February 24, 2018

AS Isytihar Perang N/Islam, Arab &Hamas. M'sia Di Mana?

Hasil carian imej untuk pijak bendera Israel
TEBING BARAT: Penduduk Palestin meluahkan kemarahan susulan laporan Amerika Syarikat akan memindahkan kedutaannya dari Tel Aviv ke Baitulmaqdis dalam masa beberapa bulan lagi.
Palestin menuntut bahagian timur bandar raya itu sebagai ibu negaranya, dan tindakan Presiden Donald Trump turut membangkitkan kemarahan pemimpin politik dan agama Arab seluruh rantau itu.
"Ini langkah yang tidak boleh diterima. Sebarang tindakan sehala tidak memberikan hak kepada sesiapa dan menjadi halangan kepada usaha mewujudkan keamanan di rantau ini," kata jurucakap Presiden Mahmoud Abbas, Nabil Abu Rdainah.
Abbas menolak usaha damai Asia Barat diketuai AS sebagai 'mustahil' sejak keputusan Trump 6 Disember lalu yang mengiktiraf Baitulmaqdis sebagai ibu kota Israel.
Abu Rdainah berkata, 'satu-satunya cara mencapai keamanan, keselamatan dan kestabilan' adalah cadangan Abbas yang disebut dalam ucapannya pada 20 Februari lalu di Majlis Keselamatan Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) di New York, iaitu perlu ada sidang antarabangsa mengadakan semula proses damai dengan Israel, termasuk mekanisme pelbagai hala untuk memantaunya.
Sementara itu di Gaza, pegawai Hamas, Sami Abu Zuhri, berkata: "Memindahkan Kedutaan AS ke Baitulmaqdis adalah perisytiharan perang terhadap negara Arab dan Islam, dan pentadbiran AS perlu menimbang semula langkah itu."
Pertempuran meletus di Gaza dan Tebing Barat awal semalam, dalam bantahan mingguan terhadap pendirian Trump mengenai Baitulmaqdis. - Reuters
Hasil carian imej untuk pijak bendera Israel
Hasil carian imej untuk pijak bendera Israel
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Jahannam Israel! Jahannam Yahudi Bangsat! Jahannam Kuncu-kuncunya di Malaysia. Malaysia di pihak mana?
 Iklan:
Hasil carian imej untuk tukang gunting rambut lelaki
Dikehendaki segera!!
Tukang gunting lelaki,

Berpegalaman mengunting rambut lelaki pelbagai usia. 
  • Pendapatan basic komisen boleh dirunding. 
  • Disiplin, jujur dan amanah amat diutamakan. 
  • Ciri-ciri tambahan, berketerampilan kemas dan mudah mesra. 
Kelebihan / Kemudahan 
  • Majikan yang prihatin 
  • komisyen dan gaji terjamin. 
  • lokasi Kedai yang bersih,selesa dan menarik dikelilingi 
  • oleh ramai penduduk. 
  • Berdekatan dengan Surau dan kedai makan. 
  • kedai berhawa dingin. 
Hubungi: 
Muaz;:
Sila hubungi.. 
018 2018342 
011 33111321

13 comments:

Anonymous said...

Kita "sambut" Israel ke Malaysia.

Anonymous said...

Sekor lagi haram jadah barua Israel.

Anonymous said...

Camana kedudukan PAS yg sentiasa menyokong UMNOBN? Subahat ler tu!

Anonymous said...

PAS kan rakan mesra Israel dan Iran....

Anonymous said...

PAS bukan macam DAP, terima bantuan Israel

Lobai Insaf said...

PAS dan UMNO sepentas dan sedondon busana chief nya. Kata chief Lobai punasihat Penyamun?. Kira berdua ni bersekongkol mengencing ahli masing-masing lah yee....Kuyup!.....Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Kami PAS ranting Kg Gunong, Jelawat, Bachok, Kltn (Tok wakil nama Cikgu Aziz) mengumumkan akan keluar beramai2 dan menutup Markaz sebaik sahaja pembubaran Parlimen diumumkan kierana kami sudah tidak percaya dengan tindaktanduk serta akhlak pemimpin PAS pusat dan pimpinan Neg Kelantan. Terima kasih

Anonymous said...

Aduh....makin susut ahli PAS, boleh tutup kedai nih...

Anonymous said...

PAS tak rasa begitu. Kamu aje pecacai DAP.

Anonymous said...


Malaysia yang ada hanya seketul daging. Telur nya tak ada. Daging yang tinggal seketul itu lah yang di rebut oleh pemimpin UMNO dan PAS.

Dah memang pun Islam hanya seketul daging.

Buat tak tahu pulak .. Macamana hubungan sulit UMNO dengan PAS macam itu lah hubungan sulit UMNO dengan Israel.

Pakatan Harapan bidas dan bantah Najib jumpa Trump dan bersedia bantu ekonomi US. Siap kata Your enemy is my enemy..

Jadi dimana kah PAS ... Berkecuali ?

Lobai Insaf said...

Habis tu, macamana rancangan Chief Lobai nak tawan 5 negeri. Tak boleh jadi ni!. Kena minta bantuan JIN LAPAR ni!. Hehehekikikihahahakahkahkah

Lobai Insaf said...

Sebenarnya PAS ada RASA!. Rasa SENAK PERUT nak terlepas Kelantan. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Salam, PAS selalu berimaginasi yg lebih-lebih, yang bukan realiti. Sedarlah PAS semakin lemah sebab makin RAMAI ahli PAS keluar parti secara senyap dan terancang. Kedah ahli PAS susut 25%^, P Pinang 50%, Terengganu 10% dan Kelantan 30%. PAS semakin gelabah, sebabtu macam2 kata yg tak elok dan berbaur makian terpacul dari mulut pemimpin dan penyokong taksub. Ramai dah sedar, PAS hanya nama Islam , perangai sebiji Parti Sekular malah lebih teruk. Pemimpin asyik jaga poket dan status, rakyat diabaikan. Asyik kutuk DAP sedangkan PAS skrg "berpelukan" dengan MCA, MIC dan Gerakan. Lupakah mereka waktu BANJIR MERAH dulu, cina DAP ni lah yang buat kutipan kat tokong2 untuk serah kat mangsa banjir?
Pemimpin PAS telah didedakkan oleh Najib untuk menghancurkan pembangkang. PAS tak sedar ini semua demi FULUS dan VELLFIRE. Wakil-wakil rakyat PAS lebih mementingkan Nafsu Syahwat dari merasai penderitaan rakyat.
Semua ini terpahat dalam ingatan rakyat, cuma tunggu masa untuk dibuktikan (tunggu PRU).
Hanya seekor dua pencacai PAS yang masih menyalak sedangkan ekor terpalit tahi. Semua ini berlaku apabila setelah TGNA tiada.
Pengikut berbangga sebab PAS ada ulama. Ulama? Adakah HADI itu ulama? Ulama mesti banyak ilmu, amal dan akhlaknya terpuji sedangkan mulut HADI sentiasa melontarkan perkataan BARUA, BABI, HARAMJADAH, SAMSENG etc. Sedarlah, HADI bukan ULAMA AGAMA, HADI AWANG tak lebih dari pemain politik yang ada sedikit pengetahuan agama.
Sekian, ada berlonggok2 lagi fakta dari saya TAPI saya dah tak mahu membuang masa dengan PAS. Biarlah siluncai terjun dengan BARUA BARUAnya.
Terima kasih.

Bekas AJK PAS Batu Rakit, 21030 KT, Tganu


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails