Sunday, December 17, 2017

Amy Search Kesal Dimanipulasi Penjual Produk.

Hasil carian imej untuk Instagram Amy Search
HALAMAN HIBURAN


‘Aku Pun Tak Tahu Ini Barang Apa’ – Amy Search Kesal Dimanipulasi Penjual Produk


Nak menjual produk biar dengan cara yang betul. Hari ini, ramai sahaja yang sanggup melakukan apa sahaja demi melariskan barangan mereka. Tanpa pedulikan apa impaknya kepada pengguna, asalkan produk itu meraih keuntungan.
Terbaru, penyanyi Amy Search atau nama sebenarnya Suhaimi Abdul Rahman rasa kesal dengan sikap segelintir pihak yang menggunakan nama beliau untuk mempromosikan barangan mereka di luar pengetahuannya. Menerusi akaun Instagram miliknya, penyanyi itu menyeru agar pengguna di luar sana tidak tertipu dengan ‘helah’ yang digunakan pihak peniaga produk tersebut. 

‘Aku tk endorse ini barang ok’ – Amy


Dalam gambar yang dimuat naik, dilihat Amy sedang memegang produk yang didakwa. Menerusi iringan kapsyennya, Amy menegaskan dia bukan duta kepada produk terbabit sambil akui tidak pernah menggunakannya.




ku tk endorse ini barang ok. Aku pn tk pernah mkn ini barang dn aku pn tk tau ini apa barang!!! Bkn dorng tk tau tpi buat2 tk tau sbab kite ni humble sngt.
Yg bahaya kalau org yg mkn barang ni memudaratkan dn tentu aku yg kena tuding. Aku harap sblom nk pos ker bertnya lah management jgn main langgar jer.
Satu lgi aku kalau org kasi barang2 supplement nih bkn main sumbat jer sbab tk tau side effect masa akn dtg.

Makanya, berhati-hati sebelum menggunakan sesuatu produk itu. Kes seperti ini memang selalu terjadi.

2 comments:

Anonymous said...

Apa perasaan PAS dimanipulasi oleh UMNO?

Anonymous said...

Pergi mampos la ko macai..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails