Thursday, November 09, 2017

Rahib 71 Tahun Pun Dirogol..

Hasil carian imej untuk lambang salib patah


KOLKATA – Seorang lelaki Bangladesh yang merogol seorang rahib wanita dihukum penjara seumur hidup oleh sebuah mahkamah India semalam.
Rahib wanita berumur 71 tahun itu memerlukan pembedahan selepas diperkosa pada Mac 2015 oleh sekumpulan perompak yang memecah masuk ke dalam sekolah convent tempat mangsa tinggal di negeri Bengal Barat, timur India pada Mac 2015.
“Apa yang berlaku kepada rahib wanita ini memadamkan legasi Mother Teresa yang sebelum ini bekerja keras membantu penduduk miskin di Bengal Barat,” kata Hakim Kumkum Singha di sebuah mahkamah di ibu negeri itu, Kolkata.
Mahkamah berkenaan mendapati tertuduh, Nazrul Islam bersalah kerana merogol dan cubaan membunuh.
Lima perompak lain yang didapati bersalah atas tuduhan lain masing-masing dihukum penjara 10 tahun semalam.
Mangsa yang meninggalkan Bengal Barat selepas kejadian, melakukan perjalanan ke Ranaghat dan mengenal pasti suspek dalam satu kawad cam.
Mangsa yang identitinya tidak dapat didedahkan kerana sebab undang-undang, diserang selepas kumpulan penyamun menggeledah sekolah convent itu di Ranaghat dan mencuri sejumlah wang tunai serta beberapa barangan lain. – AFP

Lihat sebelum ini..

E-Buku IH-64: Rogol Di India

E-Buku IH-64: Rogol Di India



IKLAN:

Informasi Baru Peluang Kerja Di Australia -Ibnu Hasyim.

Pihak kontraktur di Australia membuka peluang kerja-kerja baru bagi sektor pembinaan di bandar-bandar di Australia. Berminat, pihak kami sedia bekalkan maklumat. Begitu juga mengenai kerja petik buah.

1 comment:

Anonymous said...

Keling...Lembu dan Kambing pun dia orang Rogol. Kesian Nenek tu, mesti lemas tak bernafas cium bau ketiak Keling yang Tengik tu Kah Kah Ka

Orang Yang Ketagih SEx ni lebih bahaya dari Komunis dan Yahudi.

Kata doctor, Orang yang suka berfantasi sek, tonton blue dan bersembang sek adalah orang GILA. Lebih teruk dari GILA ISENG. Mana2 kekawan atau sedara, walaupun dia mengaku Uztaz, yang suka bercakap ke arah sex, cepat bawa orang Gila berjumpa dengan pakar sakit otak.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails