Wednesday, May 10, 2017

Semasa Di Pengadilan, Ahok Menangis. Tapi Penyokong Joget-joget


Hasil carian imej untuk penyokong Ahok joget
ADA pemandangan kontras antara di dalam ruang sidang dan di luar mahkamah pengadilan. Entah siapa yang jujur perbuatannya dan siapa yang pura-pura.
Di saat Ahok menghadapi sidang perdana hingga menangis-nangis di depan hakim, ternyata penyokongnya yang berada di depan Bangunan Mahkamah Pengadilan Negeri Jakarta Utara, justru joget-joget.
Seperti dilaporkan Tribunnews, Selasa (13/12/2016), saat menunggu usainya persidangan, puluhan penyokong Ahok memilih berjoget di depan Gedung PN Jakarta Utara.
Dengan mengenakan kemeja kotak-kotak khas penyokong Ahok-Djarot, puluhan orang itu tampak berjoget poco-poco
Imej yang berkaitan
Dua pemandangan kontras itu pun menuai komentar negatif di media sosial.
“Di dalem nangis, di luar joget gak ektrim tuh,” kata Muhammad Ariefudin. “Mau nangis kek.. Mau guling-guling kek.. Nggak ngaruh lah bagiku.. Pendukungnya aja pada joget koq…,” tambah Susno.
Sementara itu, Mahendradatta mengingatkan agar hakim tidak terpengaruh dengan tangisan Ahok. Bahkan pengacara senior itu menyebut tangisan Ahok sebagai “air mata buaya.”
Lapor Muslimahzone.com 


Lihat: Peluang Kerja Kutip Buah Di Australia, Gaji RM40-48 Per Jam.. Bagaimana?

Peluang Kerja Kutip Buah Di Australia, Gaji RM40-48 Per Jam.. Bagaimana?

2 comments:

Anonymous said...

Kalau Ahok rumah terlajak diskaun kena, PANdokong liberalism secularism turut berjoget2 pakai baju jingga isi buah kuinin. Tetapi mandur PANdokong merangkap AyatoDAP akan selfie amoy sambi langgar dada. Itu sebab Mandur Jingga kuinin lempar mikrofom atas pentas sambil beetempik Mareiiii kita lawaanzzz

Anonymous said...

tidak malukah pan berketuakan mat sabun.dimana peranan tokoh agama yang dikatakan akan mnjdi ketua pan.kshsn beliau yg hanya diprgunakan sahja sdg yg dilih mnjadi ktua pan ialah mat sabun.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails