Wednesday, February 01, 2017

Hadiah Seks Percuma Kepada Pengundi. Rasuah P'raya?


Model Janji Beri Seks Percuma Mengadu Letih

MODEL dari Itali, Paola Saulino, 27, yang mengejutkan ramai apabila berjanji untuk melakukan seks dengan pengundi jika mereka menolak pungutan suara yang diadakan di negara berkenaan.

Kini meluahkan rasa letih selepas melayani 400 orang. Paolo bagaimanapun berikrar untuk melayani sekurang-kurangnya sejuta orang bagi membuktikan bahawa dia adalah seorang yang mengotakan janji. Dia memulakan kempen ‘melayan’ pengundi dengan melancarkan `Pompa Tour’ mulai 7 hingga 21 Januari lalu.

Pungutan suara itu diadakan di Itali pada bulan November tahun lepas berhubung pembaharuan perlembagaan. Ia juga menyaksikan Perdana Menteri Itali, Matteo Renzi terpaksa meletak jawatan selepas kalah teruk dalam proses pungutan suara itu.
Apabila proses pungutan suara itu menunjukkan 59% orang menolak pembaharuan perlembagaan yang dicadangkan Renzi, ramai yang menjangkakan Paola akan menarik diri.
Bagaimanapun Paola telah mengotakan janjinya dan kini dia akan mengadakan Pompa Tour pusingan kedua yang akan bermula di Foggia pada Rabu ini.
“Matlamat saya adalah satu juta, saya sukakan satu juta,’’ katanya yang menyatakan dia berada dalam keadaan yang sihat dan tidak mengalami sebarang kecederaan.
Paola berkata, dia melakukan seks itu di dalam bilik dan akan memutuskan sama ada seseorang lelaki itu perlu memakai kondom atau tidak.
“Jika saya tidak mahu dia memakainya, ia ok, saya yang memilih. Tiada yang merungut setakat ini,’’ katanya. Mereka yang ingin meniduri Paola perlu berbuat demikian menerusi emel.
Seramai 10,000 orang telah memohon dan mereka akan menerima kod untuk tempahan serta alamat yang akan diberikan kelak. 
Itulah demokrasi di Itali. Rasuah atau hadiah seks?

5 comments:

Anonymous said...

Sokong Pas masuk syurga pun rasuah pilihanraya juga ke?

Anonymous said...

Tak, mike sabu selfie d amoy langgar dada. Takkan peha tak geli kot

Anonymous said...

Sokong PAS x masuk syurga, tp sokong DAP dan sekutu pasti masuk syurga. Kata Hj Mat Sabu le.

Anonymous said...

Makan duit haram 90juta..masuk syurga ka

IrWrWs said...

Siapa yg bwk berita 90 juta tu? Org fasik ke atau barua dap? Dua2 tak boleh percaya.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails