Saturday, December 10, 2016

PAN PP Ingin Kerusi Permatang Pauh, Ir Ahmad Rafaei Jawab..



PERMATANG PAUH: Pemuda PAS berminat dengan kerusi Parlimen Permatang Pauh, DUN Penanti dan DUN Seberang Jaya dalam pilihan raya umum akan datang.

Ketua Pemuda PAS Permatang Pauh, Ir Ahmad Rafaei Dato Ir A Rashid mengulas 'minat' Pengerusi PAN Pulau Pinang berkenaan perkara ini. PAS yang sekarang ini telah bebas daripada sebarang ikatan pakatan kini lebih bebas memilih untuk bertanding dimana-mana kerusi di Pulau Pinang.

Bahkan mungkin mempertimbangkan untuk mengganti kerajaan DAP yang semakin rosak sekarang ini dan kerajaan BN yang sememangnya diketahui umum rosak teruk.

“Kami yakin dengan situasi yang ada sekarang ini , rakyat tiada pilihan lain selain daripada PAS yang terbukti cemerlang dan bebas daripada sebarang pecah amanah sepertimana yang dibuktikan oleh kerajaan PAS di Kelantan selama lebih 20 tahun,” ujar beliau.

PAS pernah memenangi kerusi Parlimen Permatang Pauh semasa Almarhum Ustaz Zabidi Ali dahulu dan kejayaannya tidak mustahil akan berulang kembali. – HARAKAHDAILY 9/12/2016

7 comments:

Anonymous said...

Kah kah kah kah....tergolek dog siut. Dengarlah mamat jurutera ini syok sendiri. Kah kah kah kah

Unknown said...

In sya Allah , jika Allah kehendaki

Anonymous said...

Allah yang maha berkuasa

Anonymous said...

Allah menghendaki sesuatu untuk semua jangan lihat pada pas sahaja..

Anonymous said...

Kalau Allah mengkehendaki PAS parti jual agama melingkup pun atas kuasanya jua.

Anonymous said...

inilah fuckwa tok lebai gila isim, orang dok sebok nak kuburkan umnoBN, PaspisPus-PIGS dok berangan nak tanding semua kerusi. Tolong tengok kerusi Sg Acheh, berapa ketul undi parti lebai ni dapat??? Lain kali pi tanya senior lebai nik amar nanar, aboduhi, tontowi altontoni, altakiiri untuk bertanding di kawasan orang Asli Kelantan kerna hutan di Kelantan akan menjadi alpadang pasiiru tompok2 tahee untaa walauntaa.

Anonymous said...

Aku sokong sangat2 pas letak calon di permatang pauh kalau calon pas tu ialah lebai hadi. Saja nak tengok lebai hadi tegolek dog.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails