Tuesday, December 06, 2016

Dah Tiba! Bicara Rasuah G/Eng Bermula 27 Mac Depan..


Hasil carian imej untuk rasuah guan eng

GEORGE TOWN - Mahkamah Tinggi Pulau Pinang di sini hari ini menetapkan tarikh perbicaraan kes rasuah melibatkan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng dan ahli perniagaan, Phang Li Koon bermula 27 Mac 2017.
Hakim Datuk Hadhariah Syed Ismail menetapkan tarikh itu sebaik pihak pendakwaan dan pembelaan melengkapkan dokumen akhir sebelum 6 Januari depan.
"Minta pihak pendakwaan melengkapkan sepenuhnya dokumen sebanyak 13,000 halaman itu pada tarikh tersebut supaya kes berjalan dengan cepat.
"Perbicaraan kes ini akan bermula pada 27 Mac depan dan ia akan dijalankan lima hari selang seminggu sehingga 27 Julai 2017," katanya semasa prosiding tadi.
Mahkamah menetapkan kes pengurusan lanjutan pada 6 Januari 2017.
Pendakwaan diketuai Timbalan Pendakwa Raya Masri Mohd. Daud. Lim diwakili peguam Gobind Singh Deo manakala peguam Hisyam Teh Poh Teik mewakili Li Koon. - K! ONLINE

3 comments:

Anonymous said...

Ayuh kita berrsoladiriti antara walaunta2 dan walakontol menentang kapir harbi...
Ketua PenyAMUN DAN Olamak Bengong Sedonia kini dan selamanya

Anonymous said...

Dap itu kafie harbi.
Patut Dap ni diharamkan supaya tak blh tanding dlm PRU. Kerana ada DAP habis kaum melayu jd takut kehilangan kuasa dan tanah melayu.
Aku cadangkan kaum "tahi cicak" ni ie DAP dan keturunan mata sepet serta keling2 ni tidak dibenarkan bertanding dlm PRU. Juga dihapuskan hak kerakyatan mereka baru melayu akan senang.

Anonymous said...

Melayu Malas ...hisap pit ...KAKI rembat ...bosia..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails