Wednesday, September 16, 2015

Budaya Haramjadah Begini, Tidak Sepatutnya Dibawa Masuk Ke M'sia.


HALAMAN HIBURAN
Selena Gomez hadiah gambar bogel buat peminat
Selena Gomez menghadiahkan single terbarunya - "Same Old Love" - untuk peminat semalam. Diambil daripada album Revival, lagu itu diiringi 'hadiah' sampingan lain daripada Selena - gambar seksinya di Instagram.
Menguar-uarkan kemunculan Revival, Selena berkata pratempahan album itu bolah dibuat mulai sekarang. Peminat yang membuat tempahan melalui Apple Music itu pula, katanya, bakal menerima single "Same Old Lover" serta-merta.
Menjelang detik itu, Selena giat 'menggoda' peminat muzik supaya membeli album berkenaan. Rabu lalu Selena juga mendedahkan sedikit maklumat mengenai Revival melalui akaun Twitternya.
Dalam pos berkenaan dia menunjukkan senarai lagu yang terkandung dalam Revival dan sehari sebelumnya memuat naik imej dipercayai pembalut sampul album berkenaan. Melalui gambar amat seksi itu, Selena dirakam lensa kamera dalam keadaan kaki dan tangannya bersilang. Imej berkenaan dipaparkan dalam format hitam putih.
Budaya haramjadah begini, tidak sepatutnya dibawa masuk ke Malaysia. Butakah pemimpin-pemimpin umat Islam? (IH)
Lihat sebelum ini..

E-Buku IH-87: Cara Fikir Salah Artis

E-Buku IH-87: Cara Fikir Salah Artis

4 comments:

Anonymous said...

Amoi DAP semasa demo bersih4 sedap dikongkek walaupun bau babi dan langsi.

Anonymous said...

Kalau tengok gambar yang diperlihatkan Ibnu Hasyim ni taklah seksi mana. Lagi seksi dan cun amoi dalam perhimpunan haram bersih4.Sentiasa stim dan keras konek dibuatnya.

Anonymous said...

masyha'Allah......blogger...penyebar gambo setengah bugel.... pemberi komen... pencarut....ala2 Tuang Presideng... PSSCHAI
....

Anonymous said...

Biasa le ibnu. Omputih aurat mereka pantat dan neneng je. Lain drp tu hangpa nak tengok silakan. Itu budaya depa lah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails