Sunday, August 16, 2015

Lagu Kolaborasi G-Dragon & Top, Lucah. Eksport Budaya Biadap..

G-Dragon dan Top berkolaborasi menerusi lagu Zutter

HALAMAN HIBURAN
SELEPAS lima hari single lagu kolaborasi G-Dragon dan Top berjudul Zutter dilancarkan, stesen penyiaran KBS (Korean Broadcasting System) menganggap lagu tersebut tidak layak disiarkan di stesen TV berkenaan kerana mengandungi lirik berunsur lucah.
Bagaimanapun, syarikat rakaman YG Entertainment yang dinaungi dua penyanyi itu berkata tidak akan mengubah lirik tersebut semata-mata mahu mengikut kehendak stesen TV berkenaan.
"Tiada sebarang pengubahsuaian yang akan dibuat. Lagu tersebut bergenre Hip Hop di mana video muziknya sudah diklasifikasikan sebagai 'Rated R' (terhad),"  kata wakil YG Entertainment kepada Star News.Sejak 4 Ogos llalu, klip video Zutter di Youtube telah mencecah sehingga 7 juta tontonan.

Zutter merupakan lagu kolaborasi G-Dragon dan Top, di mana mereka juga merupakan anggota kumpulan Big Bang.
Lagu tersebut turut dimuatkan dalam album keempat Big Bang berjudul Made yang baru dilancarkan pada bulan lepas.

Dalam perkembangan lain, Big Bang kini sedang sibuk menjayakan konsert  jelajah antarabangsa di beberapa negara Asia dan Eropah. (mStar)
Eksport budaya biadap kurang ajar..

2 comments:

Anonymous said...

Isu tak panaslah bro. Kita masih cerita 1MDB,TPM di pecat atau berita sejuk tetapi glamor iaitu kisah Peliwat 1No Malaysia yang tengah santai di penjara.

Anonymous said...

Kalaulah anak muda Malaysia terikut-ikut dengan gaya hidup penyanyi ni , pasti ianya salah UMNO jugakan . kah..kah..kah......

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails