Wednesday, September 10, 2014

Doktrin Perempuan Jadi Pelacur Ditahan Di Israel..

Ilustrasi Prostitusi.

Polis Israel berkata mereka telah menahan rangkaian pelacuran atas nama agama yang mendoktrin perempuan Yahudi melacur pada lelaki non-Yahudi, demi misi keyakinan.

Pejabat berita AFP melaporkan, Selasa (9/9), suspek utama merupakan lelaki usia 60 tahunan asal Bandar Kiryat Arba. Ini penempatan garis keras di sempadan dengan Tebing Barat, Palestin bahagian selatan.

Petugas juga menyiarkan, mereka menangkap lapan ahli menamakan diri 'penyelamat' terdiri daripada lelaki dan perempuan. Target mereka yakni perempuan terdedah mental dan boleh dilacurkan di bawah pengaruh dadah serta alkohol.

Mereka mengatakan berhubungan seks secara khusus dengan orang-orang non-Yahudi boleh menyelamatkan agama ini serta menebus dosa-dosa kaumnya.


Inspektor Polis Arik Mordechai mengatakan tengah menyiasat kes ini. Dia bilang sekitar 15 perempyan sudah direkrut dan beberapa di antaranya masih di bawah umur.  

"Biasanya yang menggunakan perkhidmatan pelacur ini warga Tebing Barat dan pekerja asing di Ibu Kota Tel Aviv," ujar Mordechai. (IH)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails