Friday, July 11, 2014

Isu Bikini, Maria Farida DiTergur Peminat ...


Maria menganggap kontroversi bikini melibatkannya adalah isu kecil dan tidak patut diperbesarkan.

HALAMAN HIBURAN
PETALING JAYA: Ini suatu bentuk publisiti percuma. Pelakon Maria Farida memberitahu ada pengikut di Instagram miliknya meminta agar dia melakukan solat sunat Istikarah ekoran dia memuat naik gambar koleksi bikini yang mendapat kritikan ramai.

Maria, 44, berkata, pihak yang memintanya menunaikan solat itu seolah-olah mempermainkan agama kerana tidak mengetahui tujuan sebenar ibadat tersebut perlu dilakukan.

"Dalam banyak-banyak kritikan yang saya terima, ada peminat yang meminta saya buat solat sunat Istikarah dan adakah individu itu faham apa tujuan solat itu?
"Bagi saya ada sesetengah pengikut ini memberikan kritikan secara kurang bijak dan begitu berani mempersendakan hal berkaitan soal agama."

Katanya kepada mStar Online. Maria sebelum ini memuat naik foto beberapa bikini dengan kapsyen,  
'Can't decide on which one... hmm' (Tak boleh putuskan yang mana satu... hmm).
Maria Farida Tayang Bikini Di Instagram. Motif?

Rupanya, kontroversi bikini tersebut tidak sepatutnya timbul kerana gambar itu bukan menampilkan dirinya mengayakan pakaian berbikini, cuma longgokan pakaian dalam sahaja. Itulah teknik satu bentuk publisiti percuma.

Yang sejuknya, dia berkata, "Alhamdulillah puasa tahun ini cukup tenang dan dapat menghabiskan masa dengan buat solat Terawih bersama anak saya dan persiapan untuk Aidilfitri juga dibuat secara sederhana sahaja." (IH)

Lihat sebelum ini..
E-Buku IH-87: Cara Fikir Salah Artis

E-Buku IH-87: Cara Fikir Salah Artis

1 comment:

Anonymous said...

Is it a news?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails