Wednesday, July 09, 2014

Cerai Isteri Malam Pertama, Selepas Lihat Gambar Bogel Ini...


Sebab foto bugil, pria Kuwait ceraikan istri di malam pertama

Seorang lelaki Kuwait menceraikan isterinya di malam pertama. Ini kerana dia dikirimi foto bogel isterinya oleh bekas kekasih isterinya itu.

Akhbar the Daily Mail melaporkan, Selasa (8/7), pasangan itu baru berkahwin beberapa jam saja selepas pengantin lelaki mencari dan menjumpai pakej mengandungi kad memori dan surat. Surat itu tertulis agar lelaki itu melihatnya dalam kadSemasa dibuka kad itu mengandungi gambar-gambar pengantin wanita yang bogel dan tengah bermesra dengan lelaki bekas pasangan itu 


Ulama Sheikh Ghazi bin Abdul Aziz al-Shammari mengatakan akhirnya pengantin lelaki memutuskan tali perkahwinan itu

"Dia datang menemui saya dan merasa trauma serta emosi yang sangat kuat. Ini benar-benar mengejutkan, dan dia tidak tahan dengan skandal itu," ujar Sheikh Ghazi.

Sementara wanita itu mengakui masa lalunya yang buruk. Dia ingin sungguh-sungguh berkahwin agar tidak lagi tersesat dan ingin memulakan hidup baru, menjadi ibu, serta membesarkan keluarga. Tetapi bekas teman lelakinya tidak suka dengan keputusan wanita itu, hingga dia sengaja datang dan memberikan pakej foto bogel tersebut. (IH)

5 comments:

Berbaju said...

dia org punya pasal la... tk campur

Unknown said...

awas "Berbaju" .... takut nanti kau dapat bukan yang dah ditebuk tupai tapi yang dilanyak gajah..... kah..kah..kah..!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

He he he.. betui tu.

Anonymous said...

zaman sekarang , jika ada 30 wanita bujang , yang betul2 dara cuma mungkin 5 atau 7 orang , selebihnya dah merasa syurga dunia ..paling tidak dirasa oleh pencinta neraka !

tak kira bertudung ke tidak , budak sekolah agama atau sekolah biasa, sama sahaja , malah kadang2 budak sekolah agama lagi sadis ..

Anonymous said...

rocky de Langat says: aku pon risau entah2 gamba aku pon ade dalam gamba2 tu terutama gamba aku dgn azwan ali

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails