Sunday, July 06, 2014

Gadis Laku Seks Oral Di Pentas Dg 24 Lelaki Demi Sebotol Minuman.





Antara rakaman video menunjukkan seorang wanita melakukan seks oral bagi mendapatkan sebotol minuman secara percuma. Foto mallorcadiario


SATU rakaman video menunjukkan seorang pelancong wanita di resort percutian di Magaluf, Sepanyol melakukan seks oral kepada 24 lelaki, semata-mata mahu mendapatkan sebotol minuman beralkohol berharga £2.30 (RM12.57) secara percuma kini tersebar meluas di Internet.
Aksi gadis liar yang dipercayai merupakan warga British di atas pentas menari itu meraih perhatian ramai termasuk deejay di sebuah kelab antara yang dipaparkan di dalam video terbabit.
Sekumpulan lelaki muda dengan kebanyakan mereka melondehkan seluar untuk aksi seks oral itu.
Reece Martini, yang mula memuat naik video berkenaan di Facebook berkata, dia tidak mempercayai terhadap sambutan yang diterima apabila video itu tersebar secara meluas dengan cepat.
"Selepas memuat naik video itu semalam, saya menerima permintaan daripada 3,400 orang yang mahu menjadi rakan say dan, menerima 147 mesej dalam tempoh sejam," katanya dalam satu kenyataan.
Beberapa sumber berkata, gadis liar itu mengambil bahagian dalam satu cabaran yang menawarkan sebotol minuman beralkohol. -metro.co.uk
Komen Weblog Ibnu Hasyim:  Itulah budaya liar barat yang sedang diimpot masuk ke negara umat Islam? Tiadakah cara untuk menghalang virus ini?

1 comment:

Anonymous said...

Ada cara mengelakkannya, kalau tak nak segala kemungkaran ni berlaku di Malaysia kena buat macam mana ISIL buat di Iraq dan Syria wujudkan semula pemerintahan Khalifah Islam dan cara hidup Islam di Malaysia. Tapi pertubuhan parti Islam terbesar di Malaysia ni nak berjuang cara kufar iaitu demokrasi maknanya semua ni akan sampai ke Malaysia.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails