Tuesday, January 28, 2014

Melacur Melalui Internet, Bagaimana Memulakan?

Bukan, bukan! Ini bukan pusat latihan pelacur. Cuma pembonceng motosikal di China.

Penajis Zina Melalui Internet Siri 1
 
BAGAIMANA bernajis zina atau melacur melalui internet?


Perlu belajar, perlu masuk kelas. Kelas untuk memasarkan diri . Jangan fikir halal-haram kerana semua agama menolak pelacuran. Hal ini perlu dicuci dalam pemikiran peserta-pesertanya dulu, baru boleh jadi pelacur. Tidak takut pada Allah, tuhan atau God dan lain-lain, apa lagi pada manusia yang tidak nampak jelas perbuatan mereka...

Pelacur
Kelas nengajar pelacur bagaimana mencari pelanggan di internet?

Kelas ini adalah untuk pelacur dan ia diadakan bagi menunjukkan kepada golongan pelacur ini bagaimana mereka boleh menggunakan perkhidmatan media sosial untuk mencari pelanggan yang kaya. Ia boleh ditonton dalam satu rakaman video yang kini tersebar dengan luas di alam maya.

Rakaman video ini dipercayai telah dirakamkan oleh salah seorang peserta kelas itu melalui telefon bimbit sekitar bulan Februari lalu . Video berdurasi selama dua minit itu memaparkan seorang wanita yang berpakaian kot berwarna hitam menerangkan kepada sekimpulan gadis yang merupakan pelacur 

 " Apa yang perlu kamu lakukan ialah mencari pelanggan dan mendapat tip yang banyak . Saya akan mengajar anda bagaimana untuk menggunakan media sosial bagi meluaskan rangkaian pelanggan , '' katanya .

Jurulatih itu menekankan kepada gadis - gadis tersebut supaya mengekalkan hubungan dengan pelanggan kaya dan tidak membuang masa sendiri.

"Sama ada ia Momo atau WeChat atau Weibo , semuanya mudah , " katanya yang merujuk kepada perkhidmatan internet di China . 

Wanita itu kemudiannya mengajar pelacur tersebut supaya meletakkan gambar profil yang menarik untuk mendekati pelanggan berpotensi . Walaupun pelacuran diharamkan di China , namun aktiviti berkenaan tumbuh bagaikan cendawan akibat perkembangan pesat ekonomi negara tersebut.

Begitu juga di negara-negara lain walaupun bagi negara-negara yang bertopengkan Islam. Apa lagi kalau di negara itu diselubungi rasuah atau pemimpin-pemimpinnya kaki maksiat. 


Cukup, tunggu akan bersambung lagi... (IH)

Yang di bawah ini baru pusat latihan pelacur di China..





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails