Thursday, November 14, 2013

Nak Tarik Skirt, Tertarik Seluar Dalam, Di Pentas..

 
HALAMAN HIBURAN
LILIANA Mass merupakan seorang penari Hot Dancer dari Peru. Dia bukan sahaja penari, malah celebriti TV dan juga model.

Dia menjadi popular dengan tiba-tiba seluruh dunia apabila ketika dalam satu persembahan tarian pentas, rakan tarinya telah mengenakan beliau dengan melondehkan skirt tariannya.. Lebih memalukan, skirt tersebut ditarik sekali dengan seluar dalamnya hingga ke paras buku lali!
Memang memalukan, tetapi dia menganggap perkara tesebut sebagai satu jenaka dan tidak berhenti ketawa ketika berbicara mengenainya. Katanya, dia akan membalas dendam terhadap rakannya itu!

Komen Weblog Ibnu Hasyim:  Soal aurat dan maruah dijadikan bahan gurauan dan publisiti. Inilah suatu fenimena pemikiran sesat sudah memjajah pemikiran manusia yang asalnya bersih fitrah. Mereka tidak berpaksikan agama lagi. Kerana semua agama menolak kebiadaban dan ketidak tamadunan itu.

Di alam Melayu sini pun ada otak macam tu, terutamanya golongan artis. Mereka sanggup berbogel, separuh bogel atau berpakaian tapi bertelanjang di dalam filem atau pun di luar filem. Tv-tv dan media kerajaan sekular terus menjadi tukang azan kepada kemasjidan iblis itu. 

Tapi, di Malaysia tidak semua artis-artis begitu. Ramai yang dah berhijrah. Al-hamdilillah!!

Lihat sebelumini..

2 comments:

Anonymous said...

Kalau dipilih lagi umno/bn x mustahil artis m'sia pun camtu sok.

Anonymous said...

X yah tunggu esok pilih lg semula.dah jd pon.
Kere jaan sokong lak tuh.menteri nama khair lg.faham kan makna khair tuh.k pop membawa kebaikan utk golongan muda di negara.
Kah kah kah kah.giler aper budak sekor neh.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails