Sunday, January 20, 2013

Masih P/Hiburan,Kompleks Goyang,Digoyang Polis.

FotoSEBAHAGIAN GRO yang ditahan dalam serbuan di sebuah pusat hiburan tiga tingkat di Pandan Indah, semalam.

Ampang: Komples Goyang ini digoyang pois. Bukan sekadar dibelai wanita pelayan pelanggan (GRO), beberapa pengunjung sebuah kompleks pusat hiburan tiga tingkat di Pandan Indah, di sini, didapati turut khayal, dipercayai kerana mengambil dadah, ketika diserbu polis awal pagi semalam.

Serbuan itu sekali gus membuktikan gelaran ‘kompleks goyang’ yang diberikan penduduk tempatan kepada pusat hiburan berkenaan ada kebenarannya. Dalam operasi jam 1 pagi, sepasukan pegawai dan anggota polis dari Bahagian Perjudian, Kongsi Gelap dan Maksiat (D7), Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Selangor, mengepung pintu depan dan belakang premis tiga tingkat itu bagi menghalang pelanggan dan pekerja pusat hiburan terbabit meloloskan diri. Hasilnya, 54 pelanggan dan 25 GRO warga Vietnam ditahan.

Pegawai Turus D7 IPK Selangor Deputi Superintendan Rohan Shah Ahmad berkata, serbuan dilakukan hasil maklumat awam selain intipan pihaknya sejak dua minggu lalu.

Katanya, semua yang ditahan dibawa ke IPD Ampang dan daripada 54 pelanggan yang menjalani ujian saringan air kencing, 11 lelaki dan seorang wanita didapati positif dadah serta dikenakan tindakan mengikut Seksyen 15(1)(a) Akta Dadah Berbahaya 1952.

Komen Weblog Ibnu Hasyim:  Sampai bila kerajaan BN/UMNO akan mampu nak berihkan pusat hiburan dari pusat maksiat, walaupun sudah 1/2 abad merdeka? Bodoh sangat ke pemimpin dan ulamak Malaysia sehingga tiada otak memikirkan jalan penyelesaian? Mahu Malaysia Boleh bersihkan maksiat, undilah kumpuan parti yang di dalamnya ada PAS! Tumbangkan BN segera dalam PRU13 yang tidak sampai 2 bulan lagi ini..
UNDILAH PAS dan rakan-rakannya!

4 comments:

Anonymous said...

oh.. undilah PAS ye?

Nk tanyalah, Selangor sekarang ni sape yang perintah ye?

Apesal EXCO2 PAS tak berani buat usul tutup semua disko kat Selangor?

oh lupa, semuanya kejar dunia... kang lantang bersuara nanti kena pecat dri PAS tanpa bicara macam Dato' Hassan Ali..

Dulu bukan main kempen kata kalau PAS menang kat Selangor nak tutup kilang Carlsberg lah,nak tutup semua pusat hiburan lah.

La ni buan takat disko, rumah urut haram bersepah2. sepatah pun PAS tak kata apa.

Maka jomlah kita terus undi PAS di selangor.

Supaya Ronnie Liu terus dapat tambahkan lagi disko & rumah urut..

Supaya DAP terus dapat sebarkan kristian & edarkan bible pada anak2 kita...

Supaya gejala murtad terus berkembang tanpa ada sekatan...

TAKE BEER!!!!!!

Anonymous said...

bravo!!!!!! bravo!!!!!!! pas pandai memerintah

Anonymous said...

Undi PAS malaysia bebas maksiat konon.. Piirrahh!!! Pemimpin sendiri main dgn china doll,mengentot bini orang jam 3 pagi kat bilik hotel, tak nak tegur pulak..

Dulu time BN perintah selangor,kata undi PAS akan tutup semua disko. La ni Allah da bagi peluang perintah,nak salahkn sape lagi? PBB?..

Anonymous said...

1) EXCO selangor elizabeth wong ada hubungan sulit dgn seorang Melayu-Islam dari PKR

2) penasihat ekonomi selangor dituduh meliwat & kantoi video main china doll..

3) penasihat agama EXCO badrul amin ditangkap basah dgn bini orang jam 3 pagi kat bilik.hotel di kuantan..

4) EXCO kanan selangor azmin ali kantoi aktiviti 'ice-cream' dgn sorg pompuan yg bukan bininya di toilet,didedahkn oleh geng2 khalid ibrahim..

Selangor bebas maksiat apa jadahnya? Pemimpin PR sendiri perangai macam jahanam!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails