Monday, October 15, 2012

Tempat Sunyi Ini, Ada Bisnes Pelacur Jual Orang..


STRATEGIK... kawasan sekitar yang agak sunyi membolehkan sindiket dan pelanggan berurusan bagi mendapatkan khidmat teman pengiring.
STRATEGIK... kawasan sekitar yang agak sunyi membolehkan sindiket dan pelanggan berurusan bagi mendapatkan khidmat teman pengiring.

KL: 14 Okt 12: Pesan, tunggu, pilih dan angkut. Itulah taktik orang jual orang yang menggunakan sistem ala pandu lalu kepada pelanggan untuk memilih wanita teman pengiring. Jelasnya itulah bisnes pelacuran atau najis ziina.

Berdasarkan penyamaran wartawan Metro Ahad hari ini, urus niaga itu dijalankan secara terbuka di tepi jalan dengan pelanggan dikehendaki menunggu di dalam kereta berhampiran sebuah hentian teksi. Orang tengah yang dipanggil abang kemudian akan menemui bakal pelanggan yang menunggu di dalam kereta untuk bertanyakan ciri wanita pengiring dikehendaki dan harga ditetapkan.

Dia akan menyusup masuk ke kawasan bangunan berhampiran sebelum muncul bersama seorang wanita. Jika berkenan, pelanggan dikehendaki membuat bayaran kepada orang tengah terbabit sebelum membawa wanita berkenaan ke tempat diingini.

Abang akan membawa wanita lain untuk dipilih jika pelanggan tidak bersetuju dengan teman pengiring pertama.(IH/nyMetro)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails