Monday, October 15, 2012

Siswi Lelong Dara Untuk Bantu Orang Miskin



Catarina Migliorini...gadis keturunan Itali.

HARI ini, 15 Oktober 2012 tarikh tutup Thomas William Productions yang memasang iklan mencari gadis perawan untuk membuat filem dokumentari bertajuk 'Virgin Wanted' yang dibuka sejak dua tahun lalu. Tawaran gadis lelong dara. Ada syarat dan ketentuan yang dipenuhi oleh peserta lelong.

Seorang gadis muda, seorang mahasiswi asal Brazil berusia 20 tahun bernama Catarina Migliorini ini sungguh di luar kewajaran. Ia dengan sukarela melelong keperawanan atau daranya. Justin Sisely, sutradara projek ini, ingin merakam emosi wanita yang sedia lelong daranya. Migliorini tertarik dan bersedia menandatangani projek lelong itu. Dan hasil lelong dara ini akan disumbangkan untuk membangun rumah keluarga miskin.

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Buat kebaiakan melalui kerja tidak baik. Macam kerajaan Malaysia yang buat 'Loteri (judi) Untuk Kebajikan Masyarakat', kononnya. Macam seseorang melacur untuk buat masjid., bolehkah? Atau duit rasuah buat pergi haji, termasuk duit projek lembu kerajaan digunakan untuk pergi haji sekeluarga.. Itu antara kerja-kerja UMNO yang memimpin kerajaan Islam Malaysia (kononnya).

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails