Sunday, October 07, 2012

Remaja Pelajar, Pesta Najis Dadah & Seks. Lagi...

SERBU... antara remaja ditahan dalam serbuan di sebuah rumah kedai yang dipercayai menganjurkan parti liar.
SERBU... antara remaja ditahan dalam serbuan di sebuah rumah kedai yang dipercayai menganjurkan parti liar.

PETALING JAYA: Mengejutkan apabila sekumpulan remaja, termasuk pelajar kolej swasta, berpakat menganjurkan parti liar yang menyajikan dadah dan seks di sebuah rumah kedai tiga tingkat di Damansara, di sini, yang turut diubahsuai menjadi disko mini, semalam.

Kegiatan mereka terbongkar selepas premis itu diserbu pihak berkuasa awal pagi. Dalam serbuan jam 3 pagi, 27 lelaki dan lima wanita berusia antara 19 hingga 26 tahun yang kebanyakannya berada dalam keadaan khayal, dicekup.

Serbuan terhadap disko mini yang dipercayai beroperasi sejak dua bulan lalu dijalankan hasil intipan tiga hari oleh Bahagian Siasatan Jenayah Maksiat, Perjudian dan Kongsi Gelap (D7) Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Petaling Jaya, selepas mendapat maklumat awam mengenai kegiatan tidak bermoral di premis berkenaan.

Sepasukan polis dengan kerjasama Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) yang menyerbu premis terbabit terpaksa memecahkan jeriji besi pintu utama yang dikunci dari dalam sebelum ke tingkat tiga yang dijadikan ruang untuk berhibur. (myMetro)

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Lagi bukti dasar pelajaran gagal.

1 comment:

NazProperty said...

Kejatuhan moral dan akhlak yang begitu dahsyat zaman mutakhir ini


RUMAH TERES DALAM BANDAR UNTUK DIJUAL

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails