Thursday, May 19, 2011

Jom Lawat Gadis Victoria's Secret, Kalau Anda Suka..

Victoria's Secret adalah sebuah perusahaan produsen pakaian dalam perempuan dan produk kecantikan yang berpusat di Amerika Syarikat. Pendiri Victoria's Secret diawali oleh Roy Raymond. Dia seorang alumni Universiti Tufts dan Sekolah Bisnis Stanford, yang merasa malu jika perlu membeli pakaian dalam untuk isterinya di pusat perbelanjaan itu. Sebagai salah satu ikon kecantikan perempuan, tidak mengherankan Victoria's secret selalu menggandeng model-model cantik untuk mempromosikan produk mereka. (Foto: AP Photo/ Dan Steinberg)

Komen weblog Ibnu Hasyim: Ada yang menyimpulkan, "Jika anda suka dan bersetuju dengan paparan ini, ada sesuatu yang tidak kena dengan diri anda dari sudut agama anda..." Benarkah? (IH)

1 comment:

ahmed said...

Victoria's Secret adalah sebuah perusahaan produsen pakaian dalam perempuan dan produk kecantikan yang berpusat di Amerika Syarikat. Pendiri Victoria's Secret diawali oleh Roy Raymond. Dia seorang alumni Universiti Tufts dan Sekolah Bisnis Stanford, yang merasa malu jika perlu membeli pakaian dalam untuk isterinya di pusat perbelanjaan itu. Sebagai salah satu ikon kecantikan perempuan, tidak mengherankan Victoria's secret selalu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails