Thursday, October 27, 2022

Tu beza politik ikut nafsu dengan politik ikut hukum.


Komen Rakyat dalam blog ini..

10 comments:

1 Anonymous said...

Bila nuar nak minta maaf kat tghh. Dulu nuar kata tghh ambik duit 1mdb. Nuar tak mintak maaf pun.

La ni nuar kata tghh kata dia free mason. Mana buktinya. Cer bagi bukti. Aduh hai nuar. Berhentilah buat fitnah. Berdosa tu.

Dah tuh fitnah lagi kata tghh tak mintak maaf pun. Jaja merata rata. Macam jaja rojak pasembol.

Tu beza politik ikut nafsu dengan politik ikut hukum. Ikut nafsu yg haram jadi halal. Ikut hukum, haram tetap haram halal tetap halal.

Politik kebudak budakan macam politik nuar. Politik matang macam politik tghh.

Politik nuar lompat parti jadi halal. Rampas kerusi penyandang jadi halal. Fitnah jadi halal. Bergabung dengan komunis dapig jadi halal. Bermusuh dengan Islam jadi halal. Bercanda kat hotel jadi halal. Pendek kata kalau ikut akal , yg haram jadi halal. Yg halal jadi haram.

2 Anonymous said...

Nik omar bertanding kat perak?
Aduhai. Dahlah bondanya tak restu, dikatakan bondanya restu. Mana mungkin bondanya menyokong liberal. Lantas lari ke perak kononnya bondanya merestui bertanding di perak.

Jika bertanding kat kelantan, nanti tewas teruk. Tentunya pengundi menyokong bonda nik omar yg tak menyokong nik omar. Lantas bertanding kat perak. Bolehlah klentong klentong sikit sikit kat rakyat perak.

Lagi pun nik omar dah pandai klentong. Ikut anuwar. Anuwar kan kuat hipokritnya. Anuwar pun kan kuat fitnahnya.

Silap silap nanti nik omar jadi banduan. Sebab anuwar kan ker banduan rasuah dan salah guna kuasa. Kepala keretapi masuk gaung, gerabak pun ikut sama.

3 Anonymous said...

Umat Islam wajib bersatu padu menolak parti kafir harbi dan barua munafiqun liberal mereka dan puak kluster mahkamah kerana mereka tidak akan teragak-agak untuk menindas dan menzalimi kaum Melayu Islam dan agama Islam.

Fakta sejarah seperti Bintang Tiga, keganasan PKM, rusuhan 1967, rusuhan 1969, penindasan parti PAP ke atas kaum Melayu Singapura, ICERD, Rome Statute dan Malaysian Malaysia dll adalah bukti yang sangat jelas bahawa kaum Melayu Islam tidak boleh menyerahkan kuasa pentadbiran negara kepada orang kafir rasis.

Cukuplah 22 bulan rakyat dikencing hancing dengan pelbagai janji palsu dan politik persepsi oleh parti kafir harbi dan barua munafiqun liberal. Jika 22 tahun, lu fikirlah sendiri.

Hanya orang bodoh suka dikencing berulang kali hingga hancinh.

4 Anonymous said...

Abang besar liberal mata satu mempunyai lidah biawak dan boleh bertukar warna mengikut persekitaran seperti mengkarung.

Semasa dia berada dalam forum anjuran puak Zionis di luar negara, tanpa merasa malu atau segan dia menyokong rejim pengganas Israel dan menghina undang-undang syariah.

5 Anonymous said...

Tahniah tghh. Walau pun difitnah ponteng, tak masuk penjara. Walau pun difitnah ambik gaji buta, tak masuk penjara pun. Tapi anuwar buat kerja ambik rasuah dan salah guna kuasa, udah jadi banduan. Anuwar ada parti anak beranak.

6 Anonymous said...

Anuwar bangga kerana memenangkan komunis dapig kat p pinang. Hari ni apa jadi kat p pinang. Mana peginya kampung air jelutung. Mana peginya majoriti melayu kat p pinang. Dengan terdirinya bangunan tinggi di p pinang, sepatutnya ramai melayu jadi jutawan. Kerana tanah di p pinang banyak dimiliki oleh orang melayu.

Tapi politik anuwar politik mengkumbaskan orang melayu di pulau. Adakah ini dikatakan politik cerdik. Inilah politik khianat dari seorang yg bernama anuwar. Yang juga seorang banduan rasuah dan salah guna kuasa.

Jom sokong parti yg jadi bahan fitnah anuwar. Parti pas. Parti yg tak serupa dengan parti liberal. Jom berubah. Biar fitnah anuwar jadi kenangan. Rasuah jadi kenangan. Isi kandungan politik dengan kecerdikan, bermoral. Dan yg utama semua rakyat selesa seperti di kelantan.

7 Anonymous said...

Negeri Selangor yang diperintah oleh PH selalu mengalami masalah ketiadaan air. Barua PH tak mahu ceritakah ?

8 Anonymous said...

Lebih baik kerajaan Islam dari kerajaan anti-Islam dan anti-Melayu.

9 Anonymous said...

Lebih baik tebuk atap dari kencing rakyat dengan pelbagai janji palsu selama 22 bulan.

10 Anonymous said...

Kamu tuduh orang ponteng. Kamu fikir manusia tidak pernah sakitkah ? Tak ada urusan pentingkah ? Robot pun boleh rosak. Simpan sedikit bodoh tu !

2 comments:

Anonymous said...

Tindakan terdesak kepala bapak liberal mata satu menfitnah dan memburuk-burukkan TGHH jelas membuktikan puak pee hancing berada dalam panik dan ketakutan kerana sebilang besar orang Melayu akan mengundi parti Islam setelah orang Melayu sedar mereka telah dikencing dengan pelbagai janji palsu dan politik persepsi oleh pee hancing.

Puak pee hancing sedar bahawa tanpa undi kaum Melayu, mereka tidak boleh memenangi PRU yang bererti mereka tidak boleh mentadbir negara ini.

Ini juga bererti mereka tidak akan berkuasa untuk menindas Islam dan umat Islam secara pentadbiran seperti yang telah dilakukan oleh parti kafir PAP yang menindas Islam dan kaum Melayu secara pentadbiran di Singapura apabika PAP memenangi PRU.

Untuk menghalang rancangan jahat musuh Islam, umat Islam wajib menyokong dan mengundi parti Islam supaya umat Islam dan agama Islam selamat di Tansh Melayu.

Anonymous said...

Tghh x perlu minta maaf. Kerana apa yg berlaku pada anuar adalah fakta. Bukan fitnah. Anuar langkah kajang benar. Anuar langkah port dickson benar. Anuar masuk penjara adalah benar. Anuar serba tahu adalah benar. Anuar berpakat dengan wak jahid adalah benar. Anuar bekerjasama dengan komunis dapig adalah benar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails