Friday, May 27, 2022

Ayam: Komen Rakyat, "idea terbaik setakat ni dari MP Kubang Kerian..." DAP?

 


Imej untuk satu rumah bela 5 ekoq ayam

Komen Rakyat dalam blog ini.. 

1 comment:

Anonymous said...

idea terbaik setakat ni datangnya daripada MP Kubang Kerian, satu rumah bela 5 ekoq ayam.. brilliant punya cadangan.. kami uncai amat puas hati dengan idea yang bernas ni.. takbirrrr...

2. Henti eksport ayam, batal AP tindakan ‘tergesa-gesa’, kata DAP 

Setiausaha Agung DAP Loke Siew Fook mengadakan lawatan ke Pasar Pudu hari ini bagi meninjau bekalan makanan dan harga barangan.

KUALA LUMPUR: DAP menyifatkan keputusan kerajaan menghentikan eksport ayam dan membatalkan permit import (AP) bagi bahan makanan sebagai satu langkah “tergesa-gesa”.

Setiausaha Agungnya, Loke Siew Fook berkata, keputusan itu hanya menyelesaikan masalah jangka pendek isu bekalan ayam.

Katanya, dengan tidak melihat masalah kekurangan bekalan, termasuk membabitkan barang makanan lain yang berlaku secara menyeluruh, perkara sama akan berulang.

“Apa yang dilakukan, keputusan seperti kerajaan kata batalkan AP untuk makanan dan sebagainya, itu satu tindak balas tergesa-gesa... dan seterunya... (FMT)

Tetapi tiada tindakan bermanfaat diambil.. Itulah DAP! Apa lagi sewaktu memerintah dan DAP jadi Menteri Kewangan yang ghuyup.. Kokoknya saja berderai-derai, ekor bergelumang tahi.. cis!!


Tolak DAP dalam PRU 15 akan datang.


PERHATIAN: NO TELEFON IBNU HASYIM.COM TERKINI 014-400 2015

1 comment:

Anonymous said...

Bila sudah kekeringan isu, ada diantara pemimpin2 sebuah parti radis chauvanis mula memainkan isu2 menghasut dengan menyamakan Malaysia dengan Sri Langka yg mana rakyat telah membakar rumah PM mereka. Nampaknya darah DNA KOMUNIS sangat pekat mengalir dalam tubuh mereka? Mereka bergitu bijak untuk MENGHASUT!!! Hati2lah orang Melayu dengan chuvanis2 ini!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails