Thursday, April 28, 2022

Muda-mudi viral.. berbuat lucah di siang hari Ramadan..

 

Foto: Ilustrasi pornografi.

KL/IH: Sebuah video yang tular di media sosial menunjukkan golongan muda melakukan perbuatan lucah di sebuah bangunan taman budaya di Kabupaten Polewali Mandar (Polman), Sulawesi Barat (Sulbar), Indonesia, negara umat Islam terbesar di dunia.

Polis yang menerima laporan melakukan perbuatan cabul pada bulan Ramadan telah terpaksa campur tangan untuk menjalankan siasatan. Dilansir dari detikSulsel, Rabu (27/4/2022), dalam video yang beredar, seorang wanita berbaju merah duduk di antara dua lelaki yang memakai jaket berkerudung.

Sambil ketawa, kelihatan salah seorang lelaki dalam video itu menyentuh wanita tersebut. Perbuatan tidak senonoh yang tertangkap kamera itu dilakukan oleh golongan muda ini pada siang hari bulan Ramadan. Tiba-tiba rakaman video pendek di bangunan taman budaya yang terletak di Buttu Ciping, Desa Batulaya, Daerah Tinambung, kemudian menjadi viral di media sosial.

"Ia berlaku tidak lama dahulu, semasa bulan suci Ramadan," kata pengawal Taman Budaya Besar kepada pemberita.

Menurut Agung, lokasi itu sunyi ketika kejadian. Pengawal yang bertugas mengawas ketika itu, masih belum masuk kerana suasana Ramadan. Disahkan secara berasingan, Ketua Polis Tinambung AKP Rustam Gani berkata pihaknya masih menjalankan siasatan bagi mendedahkan identiti anak muda dalam video berkenaan.

Pihak polis juga akan mengetahui siapa perakam dan penyebar video tidak bermoral itu.

Sekian.


1 comment:

Anonymous said...

Atok ingat harta yang dia kumpul masa jadi pm, boleh bawak sama masa mati. Nak berbelanja kat alam akhirat. Terok betul fe'el atok.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails