Saturday, April 30, 2022

Jom balik kampung.. selamat hari raya aidil fitri -ibnu hasyim.

Ibnu Hasyim raya di kampung.. Maaf zahir batin semua.. kini berangkat..


3 comments:

Anonymous said...

Selamat menyambut hari raya Aidilfitri kepada tuan ibnuhasyim sekeluarga dan pejuang-pejuang Islam.

Anonymous said...

Semua calon MCA bertanding kawasan Melayu mesti tolak calon MCA apabila 76 orang Ahli Parlimen pembangkang menyatakan sokongan padu terhadap YB Maria Chin yang dijatuh hukuman penjara tujuh hari kerana menghina dan memfitnah Mahkamah Syariah, kini MCA pula tampil ke hadapan. Fuck MCA

Anonymous said...

Idea Najib jadi igauan ngeri pada ekonomi Singapura.

By hook or by crook Singapore must take control Malaysia through his proxys" said Lee Kwan Yew

Najib berkata, bahagian terbesar sumber pendapatan dan trafik ECRL adalah daripada pengangkutan barang-barang kargo pelabuhan Kelang, Pasir Gudang dan Pulau Pinang ke pelabuhan Kuantan. Link bawah kebangkitan Empayar Melayu Johor Riau Moden.

https://youtu.be/wV5UinSMuJs

“Freight dua hala dari pelabuhan tersebut ke pelabuhan Kuantan. Dengan ini, kapal-kapal tidak perlu melalui negara Singapura. Maka Pelabuhan Singapura bakal melingkup kerugian besar sebab masa penghantaran kargo lebih pendek dan pantas..!!

Sebab itu Lee Kwan Yew beritahu kaum nya di Singapura dan proksi nya kaum Cina di Malaysia "By Hook or by crook Singapore must take control of Malaysia through our proxies (DAP and slaves), otherwise Singapore cannot survive" - Lee Kwan Yew

The strengthen of DAP not in Malaysia but the strength of DAP backing by his brother in Singapore@PAP. - Lee Kwan Yew

“Satu lagi sumber pendapatan ialah projek-projek pembangunan transport oriented development (TOD) di sepanjang jajaran ECRL nanti kata Najib.

Tapi idea ini disabotaj oleh barua Lee Kwan Yew dan proksi Lee Kwan Yew di PRU 14. Dah berjaya memsabotaj ECRL diberi nya pula Pulau Batu Putih pada anak Lee Kwan Yew...!!

Kos projek ECRL adalah tinggi tetapi harga tambang akan munasabah dan berpatutan sebab sumber pendapatan projek ECRL bukan sahaja daripada kutipan tambang pengguna tetapi pengangkutan kargo dua hala pelabuhan ke pelabuhan tanpa melalui Pelabuhan Singapura. Projek Pengerang Pertonas juga disabotaj oleh barua Lee Kwan Yew.

Projek Torwong dan Jambatan Malaysia Indonesia Johor Riau bakal melingkupkan pelabuhan Singapura.

http://wzwh.blogspot.com/2015/10/1mdb-boleh-laksanakan-projek-jambatan.html?m=1

Rancangan sedang dibuat untuk menghubungkan Riau di Sumatera, Indonesia, dengan Kukup di Pontian, Johor, melalui satu terowong bawah laut sepanjang 17.5 kilometer (km).

Universiti Teknologi Malaysia (UTM) dan Kabupaten Pelalawan di Wilayah Riau sedang menjalankan kajian kemungkinan mengenai projek bernilai berbilion ringgit itu.

https://youtu.be/SPEeGqukxtw

Torwong Riau Johor bakal melingkupkan ekonomi Singapura. Bakal dikenali sebagai Johor-Riau Link, terowong itu akan menyambungkan Pulau Karimun di Riau dengan Kukup di Pontian, dekat terminal feri yang ada sekarang di daerah Pontian.

Pelabuhan baru di Riau dan pulau buatan akan meningkatkan ekonomi antara Malaysia - Indonesia.

“Satu lagi sumber pendapatan ialah projek-projek pembangunan transport oriented development (TOD) di sepanjang jajaran ECRL kata Najib.

Melalui barua terbaru Singapura@Lee Kwan Yew iaitu Tun Mahathir Najib harus diturunkan. Parti PAP Lee Kwan Yew dan sekutu DAP bersama barua mereka berjaya melakukanya pada PRU 14.

Pada PRU 15 pada Ogos 2022 nanti insyallah semua barua dan proksi Singapura Lee Kwan Yew akan dihapuskan hingga ke akar umbi. Celaka lah barua Lee Kwan Yew di Malaysia dan celaka lah Singapura selepas ini.

Maka hubungan bangsa serumpun dari segi ekonomi dengan sumber daya alam dan sumber tenaga murah antara Malaysia - Indonesia wajib dieratkan dan dipertingkatkan ke tahap paling maksimum.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails