Friday, September 24, 2021

Jahannam S'pura! -Komen Rakyat..

 

Komen Rakyat dalam blog ini.

1 comment:

Anonymous said...

Politik hipokrasi Singapura jadi contoh dan ikutan pembangkang di Malaysia.

Pada walaun dan barua yang berkiblatkan parti DAP@PAP di Singapura. Bukti artikel di link di bawah ini menunjukkan betapa kronik nya amalan nepotisma dan kroni keluarga Lee Kwan Yew dalam politik Singapura.

Meritokrasi bodoh Lee Kwan Yew lah yang walaun kat sini terkinja kinja bodoh meng agong agongkan politik Singapura..Puii..!!

Yg pelik ada Melayu ultra pun boleh berubah jadi barua DAP@PAP Lee Kwan Yew di Malaysia.

Link kat bawah ni hahh..!! siap dengan charta hubungkait dan gambar gambar hubungan keluarga Lee Kwan Yew sesama sendiri untuk menguasai Singapura mengunakan neraca nepotisma dan kroni.

Yang peliknya walaun di Malaysia pun turut terkinja kinja kagum dengan politik Singapura... punya bodohh puiiii..!!

https://jesscscott.wordpress.com/2015/08/30/royal-bloodline/

Bukti dan fakta di bawah ini juga menunjukkan betapa kronik double standard PM Lee Hsien Loong ingin membayar dirinya dan menterinya beberapa kali lebih banyak daripada apa yang mereka perlukan untuk kos sara hidup di Singapura, sementara mahu rakyat Singapura mengurangkan perbelanjaan mereka.

Politik Hipokrasi adalah Kekuatan Nepotisme di Singapura.

Link kat bawah ni haahh sial..! Ada charta dan gambar hubung kait sesama keluarga Lee Kwan Yew.

https://jesscscott.wordpress.com/2015/08/31/siblings/

Orang bodoh saja menyatakan Singapura amalkan meritokrasi... Pada bangsa Melayu dan India warga Singapura fikir fikirkan lah. Politik persepsi yg menghayalkan barua dan walaun di negara ini selama ini.

Bukak biji mata kelian besar besar dan saksikan link kat bawan ini jadi saksi betapa kronik hipokritnya politik Lee Kwan Yew abang besar DAP itu..!!

https://jesscscott.wordpress.com/tag/family-tree/

Orang bodoh saja yang berkiblatkan pada politik Singapura. Lupakan Singapura tinggalkan Singapura... duri dalam daging bila berbaik dengan Singapura.

Lihat lah fakta di atas bagaimana rangkaian keluarga Lee Kwan Yew menguasai Singapura.

Pada barua dan walaun sekelian bukak biji mata lebar lebar dan buka segala bijik buah tubuh badan tuan puan sekelian kamu boleh mengukur dan nilaikan sendiri apakah struktur politik pemerintahan Singapura berdasarkan meritokrasi atau nepotisme / klan dan kekeluargaan...!?

Masa Malaysia eratkan hubungan budaya dan ekonomi antara bangsa serumpun Malaysia Indonesia lebih menguntungkan kedua bangsa serumpun.

Tinggalkan Singapura keseorangan pedulikan dan lupakan Singapura mari pereratkan lagi hubungan Malaysia dan Indonesia saudara serumpun kita.

#jahanamSingapura

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails