Friday, August 06, 2021

DAP Tak buat apa, hanya campak soalan saja..



MAKA berkatalah Roketkini..

ISU SEMASAKENYATAAN AKHBAR Vaksinasi: Operasi Lonjakan Kapasiti perlu dilakukan di P.Pinang

"Ahli Parlimen Bagan, Lim Guan Eng menggesa Kerajaan Perikatan Nasional (PN) untuk melakukan Operasi Lonjakan Kapasiti (OSC) di Pulau Pinang sepertimana yang telah dilakukan di Lembah Klang. 

Menurut Guan Eng, OSC untuk meningkatkan koordinasi dan pelaksanaan Program Imunisasi Kebangsaan (PICK) antara Kerajaan Persekutuan dan Kerajaan Selangor di Lembah Klang telah berjaya mencapai hampir 100% penduduk dewasa menerima dos pertama. 

“Mengapa tidak melakukan perkara yang sama untuk Pulau Pinang dan tidak menunggu sehingga September?..." dan seterusnya.

Begitulah, gaya tindak dan carafikir di bawah serkup tempurung kolot DAP yang anti Islam. DAP Tak buat apa, hanya campak soalan saja.. 


DAP Tak buat apa, hanya campak soalan saja.. 

Selangor jadi negeri gagal tangani Covic-19. Pemimpin DAP di Selangor lari masuk hutan Pahang bantu durian haram? Pulau Pinang jadi negeri busuk tahi babi, dan terowong bawah laut yang gagal berfungsi. 

Air bersih pun minta sedekah dengan negeri jiran. Bahkan bekas KMnya dan keluarga, terpalit rasuah? Jadi apa ke jadahnya?


Itulah PH dan DAP, selepas 22 bulan ghuyup.

2 comments:

Anonymous said...

LIM GUAN ENG BUAT LANTIKAN KHAS 30 ORANG CINA DALAM MoF semasa PH BERKUASA

Makin lama makin byk cerita dahsyat psl DAP mula terbongkar lepas diaorang dah takda dlm kerajaan. Ini didedahkan oleh pegawai2 PTD MOF.

Baru2 ni pendedahan pasal Lim Guan Eng masa dia jadi Menteri MOF dulu. Benda pertama yg Lim Guan Eng buat bila jejak kaki dlm MOF adalah menubuhkan pasukan “Pegawai Khas” seramai 30 org yg dilantik oleh dia sendiri.

Kesemua 30 org tu terdiri dari korporat dan bankers org CINA berumur antara 20an hingga paling tua 30an dan diketuai oleh SetPol Lim Guan Eng iaitu TONY PUA. Pasukan “Pegawai2 Khas” ni dibayar dgn gaji setaraf dgn Gred Gaji JUSA. Tahu ke berapa gaji JUSA? RM8,000 sampai RM15,000 sebulan!

Tujuannya utk korek dan dedahkan kes2 melibatkan org UMNO, menguruskan segala aset yg diletakkan bawah MOF dan ‘tolong’ Lim Guan Eng dlm sediakan Laporan Belanjawan negara yg berat sebelah kepada kaum dia.

Lim Guan Eng sanggup sewa sebuah kondo mewah yg diubahsuai menjadi pejabat utk team Tony Pua ni bekerja siang malam dan lokasi dirahsiakan utk elak org ramai tahu. Nampak betapa dahsyatnya grand design DAP bila diaorang dah pegang kerajaan.

Lim Guan Eng tidak mempercayai Pegawai2 PTD kaum Melayu dalam MoF dan dia buat pelantikan khas dari kaum dia utk buat kerja2 belakang tabir demi kepentingan diaorang.

Segala penjualan aset negara pun sebenarnya dirancang team ni. Byk aset negara kita dijual kepada syarikat2 pelaburan Cina yg berpengkalan di Singapura, Hong Kong dan Taiwan.

Jadi tak terkejut la bila byk aset2 Khazanah, GLC2 dgn Tabung Haji yg berkepentingan dekat org Melayu kena jual oleh Tokong Lim Guan Eng.

Sbb di belakang dia ada satu ‘team khas’ yg dibayar ratusan ribu ringgit sebulan dgn menggunakan MOF sebagai fasiliti utk jalankan agenda anti nasional DAP dan kerja jahat mereka demi kepentingan kroni dan kaum kerabat komunis mereka.

Anonymous said...

Tak malu ker kamu asyik fitnah lebai.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails