Friday, May 28, 2021

Wanita mahu ‘serang’ tentera Israel dengan godaan? Sama masuk DAP...

 

Hantaran video yang dimuat naik @cintadamai.14 di TikTok yang mendapat pelbagai reaksi daripada pengguna lain. – Suara.com

INDOKINI: Wanita mahu ‘serang’ tentera Israel dengan godaan.

JAKARTA – Seorang wanita di Indonesia menjadi tular di media sosial apabila berikrar untuk melancarkan ‘serangan’ terhadap tentera Zionis dengan cara menghancurkan rumah tangga mereka, lapor laman berita Suara.com hari ini.

Wanita yang menggelar dirinya ‘pelakor’ atau perampas suami orang itu membuat kenyataan dalam sebuah video di TikTok yang kini tular dengan pelbagai komen yang diterima daripada pengguna lain.

Video yang dimuat naik oleh pengguna bernama @cintadamai.14 itu memaparkan pengakuan dirinya yang mendakwa dia dan kumpulan pelakor Indonesia yang lain bersiap sedia untuk melancarkan serangan melawan tentera Israel.

“Saya dan pelakor wanita lain bersiap sedia untuk dihantar ke Israel bagi menghancurkan rumah tangga mereka,” tulis wanita berkenaan pada video tersebut.

Hantaran video itu menerima pelbagai komen daripada netizen dengan ramai yang mengecam tindakan wanita tersebut.

“Jadi pelakor pun nak bangga. Tidak perlu sibuk-sibuk kerana tentera Israel pun belum tentu mahu wanita seperti anda,” tulis seorang pengguna.

“Saya menahan ketawa. Di sana (Israel), ada ramai lagi perempuan tanpa solekan tebal yang cukup cantik,” tulis seorang lagi pengguna. – AGENSI (KOSMO! 27 Mei 2021, 6:34 pm)

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Ha ha ha. Kalau di Malaysia sama dengan seseorang berkata nak perjuang negara umat Islam dengan memasuki parti DAP yang tidak Islam.. Sama dengan terjun bunuh diri dalam lautan kafir saja.. Ha ha ha.

Sila lihat siri Indokini...

2 comments:

Anonymous said...

Puak pelakor ini adalah puak bodoh berlapis-lapis kerana mereka cuba menipu puak Yahudi Zionis yang merupakan kepala bapak penipu.

Adakah mereka tidak tahu bahawa puak Yahudi Zionis ini adalah kepala bapak rasis yang melabelkan orang-orang bukan Yahudi termasuk puak evangelis dan Zionis Kristian sebagai Goyim (haiwan ternakan) ?

Adakah mereka tidak tahu bahawa puak Yahudi Zionis adalah bapak ayam yang menjual hamba seks dan pemilik industri porno lucah ?

Dan puak Yahudi Zionis juga membunuh orang bukan Yahudi @ Goyim sebagai ibadah korban. Bahkan mereka membunuh wanita dalam upacara sihir mereka.

Bahkan selama ini agen-agen Mossad yang handsome atau cantik telah digunakan untuk menggoda musuh sehingga layu di kaki rejim pengganas Israhell.

Tentera pengganas dan polis pengganas rejim pengganas Israhell juga merogol tahanan-tahan wanita Islam tanpa merasa bersalah. Mereka juga pernah merogol dan membunuh wanita Islam tanpa merasa belas kasihan.

Kita boleh bayangkan apa akan berlaku kepada puak pelakor ini jika mereka pergi ke Israel kerana mulut tempayan mendedahkan niat mereka.

Anonymous said...

Matlamat tidak menghalalkan cara. Macam parti liberal dan parti kuali juga, nak benteras rasuah bergabung dengan mini zionist dapic. Jahil yg sangat jahil. Jahil plus mini kufur.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails