Sunday, May 23, 2021

Pertandingan Miss Universe 2021 tiada dari M'sia, Al-hamdulillah! Tapi..

 

DILAPORKAN agak lama juga Pertandingan Miss Universe 2020 ditunda dan akhirnya ia diadakan pada 16 Mei 2021 di Florida, Amerika Syarikat. 

Dalam acara tersebut, terdapat satu pusingan yang dipanggil ‘preliminary competition‘ yang akan menjadi salah satu penentu untuk ke pusingan yang seterusnya. Kebiasaannya pada pusingan ini, peserta yang mewakili negara masing-masing akan memakai tiga kostum iaitu baju renang (bikini), pakaian kebangsaan dan gaun malam (night dress)....

Namun, yang paling dinanti-nantikan adalah pusingan untuk kostum baju renang atau bikini yang akan digayakan oleh kesemua peserta. Tahun ini, setiap peserta akan bertanding untuk mempersembahkan penampilan terbaik mereka dengan memakai bikini. 

Tidak hairanlah, jika ramai netizen kagum gila babi, atau gila macam perangai babi, dengan gaya yang diberikan oleh para peserta. Dari cara mereka berjalan hinggalah ke bentuk badan mereka. Antara negara terlibat.. , u,  ...

Al-hamdulillah, tak nampak pun nama ratu cantik dari negara Malaysia, negara umat Islam. Tetapi dari negara umat Islam terbesar di dunia, Indonesia, memang ada. Na'auzubllahi min zalik!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails