Friday, December 11, 2020

Penyataan Maaf Dari Pengerusi BN..

 

BERSATU, PAS, BN sepakat calonkan Shaarani MB Perak

PRESIDEN BERSATU, Presiden PAS dan Pengerusi Barisan Nasional disertai sama Setiausaha Agung – Setiausaha Agung ketiga-tiga parti pada hari ini telah mengadakan perbincangan mengenai pembentukan Kerajaan Negeri Perak.

Dalam perbincangan ini, Pengerusi Barisan Nasional telah menyampaikan pernyataan maaf bagi pihak ADUN-ADUN BN Perak di atas kekhilafan yang berlaku.

Atas semangat pemuafakatan Perikatan Nasional, ketiga-tiga parti telah bersetuju untuk mencadangkan YB Dato’ Haji Shaarani Mohamad sebagai Menteri Besar Perak yang baharu untuk diperkenankan oleh Duli Yang Maha Mulia Paduka Seri Sultan Perak.

Perbincangan hari ini juga telah mencapai kata sepakat mengenai pelantikan-pelantikan lain dalam kerajaan negeri.

Ketiga-tiga parti turut bersepakat untuk memperkukuhkan lagi kerjasama antara parti dalam Kerajaan Perikatan Nasional di Negeri Perak dan juga di peringkat nasional demi kestabilan politik dan kesejahteraan rakyat.

YB. DATO’ SERI HAMZAH ZAINUDIN
Setiausaha Agung BERSATU

YB. TAN SRI ANNUAR HAJI MUSA 
Setiausaha Agung Barisan Nasional

YB. DATO’ TAKIYUDDIN HAJI HASSAN
Setiausaha Agung PAS – HARAKAHDAILY 9/12/2020

Hibur Hibur Sikit

4 comments:

Anonymous said...

Pemimpin akhir zaman.Malaun semuanya

Kumpulan Pejuang Kemerdekaan Bangsa Orang Asal Melayu Islam Malaysia (Malaysian Indigenous Malay Muslim Peoples' Liberation Group) said...

Buat apa si zahid-bekas geng anwar HOMO - nak mohon maaf pula bagi pihak UMNO! GANTIkan segera PRESIDEN UMNO dgn. PEJUANG ISLAM/NASIONALIS Melayu tulen, bukan si Melayu LIBERAL mcm. si zahid ni-yg. asyik brrpelukan dgn. guan eng HOMO bila berjumpa!!

Tgk. masa zaman zahid jadi Menteri KDN - apa dia buat!!

Bahkan si zahid ni lah memBIAQkan DEMO2 HARAM puak PENGGANAS Zionis Bersih yg. berPUSAT di SWITZERLAND, dan ditaja oleh PENGGANAS2 CIA (NED)-US/MOSSAD-SOROS, yg. kesemuanya diDALANGI oleh Empayar PENGGANAS Zionis Rothschild, yg. juga berPUSAT di negara Barat/ZIONIS-no 1 Eropah, SWITZERLAND!

Dan kesemua PENGGANAS2 Zionis ni bersama EJEN2 TEMPATAN depa rejim PH PARASIT lah - yg. telah menSABOTAJ/MEMERANGKAP mantan PM ORANG ASAL Islam/Melayu AGUNG terCINTA kita, YAM DS Najib, serta keluarga beliau dan Pemimpin2 UMNO lain, dlm. kes SABOTAJ/PENIPUAN Penggabas2 ZIONIS ni ke atas IMDB/SRC dan DERMA $2.6 BILLION dr. Almarhum DYMM Raja Arab Saudi, Raja Abdullah!!

Kumpulan Pejuang Kemerdekaan Bangsa Orang Asal Melayu Islam Malaysia (Malaysian Indigenous Malay Muslim Peoples' Liberation Group) said...

Tgklah PETRONAS terus diGADAI oleh si Melayu2 LIBERAL- PENGKHIANAT DALANG DUA MUKA amat TAMAK, RAKUS, BUAS, RASIS, FASIS & PENIPU dr. Parti BUKAN lagi Pribumi, BERSATU paling JAHANAM!!

MAMPOS lu BERSATU & PETRONAS - puak IBLIS!!

Lihat di - https://www.editormalaysia.com/19757/

Kumpulan Pejuang Kemerdekaan Bangsa Orang Asal Melayu Islam Malaysia (Malaysian Indigenous Malay Muslim Peoples' Liberation Group) said...

Dan bila masa PENGERUSI BN, ÝAM DS Najib, minta maaf, bukankah zahid minta maaf bagi pihak UMNO sblm. ni?!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails