Monday, December 07, 2020

B/Wartawan Harakah Adnan Ibrahim, Sahabat2 Kirim Salam..

 

PAS Batu ziarah bekas wartawan Harakah

KUALA LUMPUR: Kunjungan PAS Batu terhadap bekas wartawan Harakah, Adnan Ibrahim yang menghidap kencing manis dan beberapa penyakit lain menunjukkan semangat kebersamaan dan empati pemimpin.

Menurut Yang Dipertua PAS (YDP) Kawasan Batu, Ustaz Azhar Yahya, Adnan Ibrahim telah menanggung kesakitan selama hampir setahun kini hanya berada di rumah dan tidak dapat bekerja seperti biasa.

Lawatan sebegitu melambangkan empati pemimpin terhadap kepayahan hidup yang dihadapi oleh ahli PAS kawasan, katanya ketika menziarahi Adnan di kediaman Adnan di Kampung Padang Balang, pada Sabtu.

Mengambil kesempatan itu, Ustaz Azhar Yahya turut mendoakan kesembuhan buat Adnan selain menyerahkan sumbangan kepada Adnan bagi meringankan beban yang sedang dihadapi keluarganya.

Hadir sama dalam ziarah tersebut Timbalan YDP PAS Kawasan, Shamsuddin Yaacob, Naib YDP Kawasan, Ustaz Abu Bakar Abd Rahman dan Ketua Dewan Muslimat PAS Kawasan Batu, Salbiah Abd Wahab.

Turut serta dalam kunjungan, Setiausaha PAS Kawasan Batu, Hishamuddin Ghazali, Bendahari PAS Kawasan Batu, Bahar Sairi dan ahli jawatankuasa PAS Kawasan Batu yang juga Pengerusi Lajnah Kebajikan dan Kemasyarakatan Dewan Muslimat PAS Wilayah Persekutuan, Zurina Din. – HARAKAHDAILY 7/12/2020

Dari Weblog Ibnu Hasyim: Kepada sahabat saya mujahidin Adnan Ibrahim, saya Ibnu Hasyim menyampaikan salam saya dan sahabat-sahabat termasuk Yunus, Tengku Mansur, Bai, Baha dan beberapa lagi dengan iringan doa kesejahteraan. Amin..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails