Sunday, December 09, 2018

Signal Awal Rakyat Kepada PH .. -Naib Presiden PAS.

Imej yang berkaitan

KUALA LUMPUR: Penjajah Inggeris tahu hati budi orang Melayu menyebabkan mereka dapat memerintah lama berbanding Komunis yang sempat bertahan hanya 12 hari sahaja.
Hasil carian imej untuk rakyat dan komunis malaya
Hasil carian imej untuk rakyat dan komunis malaya Tangan amoi ke?
Naib Presiden PAS, Ustaz Idris Ahmad berkata, kerana itu Inggeris tidak menyentuh urusan agama yang diserahkan kepada Raja-raja, sebaliknya mengambil urusan ekonomi dan khazanah bumi.
Sedangkan Komunis ujarnya, tidak pandai menjaga hati orang Melayu apabila bertindak membakar surau dan masjid, selain membuat bermacam penganiayaan.
Beliau menyifatkan signal awal seumpama sedang ditunjukkan rakyat kepada PH berdasarkan kehadiran pada Himpunan Aman Rakyat Bantah ICERD di Dataran Merdeka, petang tadi.
Bekas Ahli Parlimen Bukit Gantang itu mengingatkan bahawa isu ICERD adalah soal masa depan generasi anak cucu yang jika dibiarkan bererti mengkhianati amanah mereka. - HARAKAHDAILY 8/12/2018

27 comments:

Anonymous said...

https://youtu.be/FVGSCoh70r8

Peserta bantahan ICED dari Pas tak tahu menatang ape icerd...dah kena kencing

Anonymous said...

Kominis bakar masjid dan surau..pas sokong najib bawak mask cina kominis...ape nii cakap tak selupe bikin..

Anonymous said...

80 tibu yg hancing tak cukup untuk jatuhkan PH....berjuta melayu yg cedik tak mau dikencing oleh pas dan umno mcm mb terengganu..

Anonymous said...

``Akak dari Marang`` Pas Terengganu

Anonymous said...

``Akak rasa jika Mesia tak tt icerd ni kita takkan hidup aman`` Kah kah kah............

Anonymous said...

Kita umat Islam telah melihat bagaimana Pakatan Hancing telah menindas agama Islam dan umat Islam maka beratus ribu umat Islam termasuk kita semua telah berhimpun menentang ICERD dan Pakatan Hancing di Kuala Lumpur.

Beratus ribu umat Islam telah menghadiri perhimpunan menentang ICERD secara aman.

Sebaliknya, peserta-peserta Perhimpunan Bershit anjuran parti kafir harbi biaDAP dan parti munafik liberal telah melakukan keganasan di jalanraya.

Perbezaan yang sangat jelas di antara umat Islam yang bertamadun dan pengikut-pengikut kafir harbi zaman batu.

Sekarang Pakatan Hancing pimpinan DA-Pig sedang ketakutan, panik dan menjerit histeria kerana umat Islam telah bersatu padu menolak dan memulau Pakatan Hancing.

PRU 15 adalah tarikh Pakatan Hancing akan kalah untuk selama-lamanya.

Anonymous said...

Ko yg kena tindas dan kena kencing kerana terlalu bodoos....

Anonymous said...

Raja Bahrin kata Hadi cakap lain PAS doa lain

9 Dis 2018, 2:02 tengahari (Dikemaskini 9 Dis 2018, 2:09 tengahari)

A A
Timbalan Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan menyatakan rasa aneh dengan pendirian PAS apabila pemimpinnya mendoakan kerajaan Pakatan Harapan (PH) pendek umur semalam.

Kata Raja Bahrin Shah Raja Ahmad doa itu pula diaminkan puluhan ribu penyokong PAS termasuk presiden parti itu Abdul Hadi Awang.

Menurut Raja Bahrin sebelum ini Abdul Hadi jugalah yang meminta PH supaya memberi peluang kepada Najib Razak menyelesaikan masalah kerajaan ketika anggota parlimen Pekan itu menjadi perdana menteri.

Katanya gesaan Abdul Hadi itu dibuat ketika sebahagian pemimpin Umno mempersoalkan Najib dan beliau juga berdepan dengan pelbagai dakwaan rasuah dan salah guna kuasa.

"(Kalau dulu Najib) diminta supaya dibenarkan menghabiskan penggalnya, kenapa kerajaan PH yang baru beberapa bulan memerintah hendak dijatuhkan?" katanya dalam satu kenyataan hari ini

nizar said...

umnongok paspispus selayaknya kena kencing hancing..

nizar said...

umnongok paspispus selayaknya kena kencing hancing..

Anonymous said...

``Maksud Akak, lebih baik lah Mesia tt jeuww icerd tu, baru kita idup aman damai``

``bai de wei, akak tetanya tanye, mane majles kesyukuran yg TITM kate tu, yg akak dengar Pas mintak doa pendekkan umor Matdey dan PH, wak jahid umponorogo pun same gak, kayu api neraka kamu sume nih!``

PENIPU TU MUNAPIK Tok Chik Toncit woi!!!!

Unknown said...

Get lost

Anonymous said...

Lost In eksyen............kah kah kah!!!

Anonymous said...

Kerna fahaman songsang afa masjod sembahyang 2 imam ada adik beradik tak berteguir sapa sampai skrg ada yg nikah semula. Inilah ajaran dap yang jahat untuk memecahkan melayu islam. Sekrang ni bekerjasama dengan penyamun perompak diizinkan sebab bangsa melayu. Islam ajar ke macam tu. Kalau terima habuan anggaplah sebagai derma aje bole terima. Ini ajaran agamawang akhir zaman. Fatwa bole bertukar ikut musim. Dulu naik proton sekarang naik porsche. Ikut peredaran zaman utk fapat nikmat dunia.

Anonymous said...

Tentera kacang merah 2:13 PM adalah contoh barua ternakan DA-Pig yang bodoh berganda-ganda kerana dia suka letak otaknya pada lutut.

Anonymous said...

Barua biaDAP 2:50 PM sibuk mencipta fitnah untuk melagakan-lagakan kaum Melayu. Ini bukan ajaran Islam.

Ini adalah ajaran kafir harbi biaDAP yang telah menghina Islam dan menafikan hak umat Islam.

Anonymous said...

Tentera kacang merah 2:18 PM ternakan DA-Pig menyamar sebagai orang Melayu untuk menfitnah dan memecah-belahkan perpaduan umat Islam kerana towkay dedak roket takut melihat perpaduan umat Islam.

Anonymous said...

Pakatan Hancing telah memungkiri pelbagai janji pakatan sendiri maka rakyat sudah tidak mempercayai pakatan sekarang. Go to hell.

Anonymous said...

Memang benar Pakatan Hancing adalah kepala bapak munafiqun kerana sengaja memungkiri pelbagai janji dalam manifesto pakatan sendiri.

Anonymous said...

Anon 11:39 AM adalah menatang ternakan DA-Pig.

Anonymous said...

Wah tentera kacang merah DA-Pig 11:43 AM berpura-pura lupa bahawa barua dan pemimpin pandap dan DA-Pig mahu melabelkan pengganas komunis sebagai pejuang kemerdekaan.

Inilah kerja paling bodoh dalam dunia.

Anonymous said...

Sebab itu Pas dengarnya mahu mengajak UMNO mengatur lagi beberapa perhimpunan lain selepas ini.

Ternyata Pas sudah nampak untungnya untuk mereka melalui himpunan Melayu ini. Pas peduli apa kiranya UMNO kalah lagi dalam pilihanraya akan datang nanti.

Malah Pas sebenarnya lebih suka Pakatan Harapan menguasai Putrajaya kerana royalti minyak nampaknya lebih mudah diperolehi berbanding jika BN yang berkuasa.

Baru tujuh bulan Pakatan Harapan menguasai Putrajaya, Pas senang-senang sudah memperolehi ratusan juta ringgit royalti minyak, sedangkan berpuluh tahun di bawah BN sebelum ini, hanya bau minyak yang mereka perolehi.

===========================

PAS lebih PANDAI berbanding UMNO.........

Anonymous said...

Patwa hadi umno kapir ajaran kapir dap?...sah cai ni bodooh betul2...

Anonymous said...

Tentera kacang merah DA-Pig 6:51 PM hanya pandai mencipta dakwaan karut untuk menfitnah TGHH tetapi malangnya barua DA-Pig ini tidak mempunyai sebarang bukti.

Ahli PAS dan ahli UMNO solat berjemaah bersama-sama semasa perhimpunan anti-ICERD membuktikan
barua DA-Pig ini adalah pembohong bangsat.

Anonymous said...

Wah anjing kurap 5:57 PM ternakan sifu kulup kafir harbi sedang menyebarkan fitnah untuk memecah-belahkan umat Islam kerana puak kafir harbi tidak mahu melihat umat Islam bersatu padu.

Anonymous said...

DAP = ANTI ISLAM
PH = DAP PUNYA
PAN + bERSATU + PKR = MENUMPANG DALAM PH DAN JADI MACAI DAP
PKR = BAGI LOGO KAT DAP = TOLONG DAP = TOLONG ANTI ISLAM

UNDI DAP = UNDI ANTI ISLAM
UNDI PAN = UNDI DAP = UNDI ANTI ISLAM
UNDI PkR = UNDI DAP = UNDI ANTI ISLAM
UNDI BERSATU = UNDI DAP = UNDI ANTI ISLAM
UNDI ANTI ISLAM = UNDI ABU LAHAB

Anonymous said...

Bukti 1: Dalam Perlembagaan parti DAP, disebutkan dasar perjuangannya adalah demokrasi sekular. Ini bercanggah dengan Perkara 3 Perlembagaan negara, Islam adalah agama Persekutuan dan makna Islam sendiri yang mencakupi keseluruhan cara hidup.

Bukti 2: Prinsip sosialis sekular yang mengundang kebebasan individu tanpa kawalan agama. Ini bercanggah dengan Perkara 3, yang memberikan hak beragama dan kebebasan beragama atas hak individu serta menghormati Yang DiPertuan Agong sebagai ketua agama.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails